Nou mini en maxi zitten lekker warm. Volgende woensdag bloedprikken. Draga wat balen zeg. Ik hoop dat je snel voor jezelf alles duidelijk hebt
idd hopen. De score was 2 zeiden ze. Volgens hun wel goed. We hebben ook een foto meegekregen van mini en maxi. Wanneer de bloedtest positief is, dan komt hij in een mooi album.
Jammer Draga!! Dikke knuffel voor jou. Klingel, kan me voorstellen dat je je ook echt zwanger wilt voelen, komt vanzelf. Tot die tijd laat je maar lekker verwennen en rustig aan. Vlinder: Dat ziet er goed uit!! P: Lekker broeden op mini en maxi!! Viel de behandeling je mee? @ hier: Twee eitjes op linker eierstok. 1 van 18 mm en 1 wat kleinere. De eitjes hebben even pauze gehouden zei Dr.V. We hadden de puregon iets verlaagd, dus nu maar weer wat omhoog gedaan. Nu tweemaal daags 50. Krijg al wel pukkeltjes, dat is meestal een teken wat ik krijg rond de ovulatie. Ik heb donderdag weer een afspraak bij Barra en komende dagen tweemaal daags ovulatietesten. Heb trouwens geen idee of ik ook moe wordt van utrogestan, heb ik nog niet gebruikt ivm uitblijvende eisprong... Had ik maar een eisprong, dan maakte het me ook niet uit dat ik moe werd. Maar ja..
Dames ik heb een dillema. Alle 6 behandelingen ben ik dwars door de progestran ongi geworden. Nu weet ik dat ik een nega test had maar zolang ik niet ongesteld word wou ik de "kutsnoepjes" gewoon tot einde ww dus donderdag door gebruiken. In zwolle deden ze dit ook niet ongi gewoon doorgebruiken tot einde. Mijn mannetje wil graag dat ik dat doe. Wat zouden jullie doen?
Hoi Draga, wanneer je altijd dwars door utrogestan ongesteld wordt en nu niet, dan zou ik ze gewoon tot donderdag gebruiken. Kun je dan altijd nog een test doen. Een hele kleine kans dat je toch het "Klingel syndroom" hebt. (hoop het voor je) Kan toch geen kwaad om ze te gebruiken, dus ik zou het gewoon doen...
Pip78, super bedankt voor je snelle reactie. Ga ik gewoon doen. Sorry ben een"muts" had gewoon wat extra bevestiging nodig.
Graag gedaan . Maakt niet uit. Dat is zo fijn aan dit forum dat je alles kan overleggen met elkaar. Lekker slapen en tot morgen..
Draga,heb je ook gevraagd wat je progesteron gehalte was?Het blijkt n.l dat als die wel hoog is je ook zwanger kunt zijn.Bij mij hebben ze in januari niet veteld dat die dus heel hoog was,maar vorige week vertelden ze me dat de kans groot is dat ik toen toch wel zwanger ben geweest,je hcg hoeft niet altijd hoog te zijn bij het bloedprikken.De een maakt sneller hcg aan dan de ander.Ook ik adviseer je die plletjes tot donderdag te nemen en dan een zwangerschapstest te doen. Pip,hopelijk heb je deze maand een eisprong,18mm is toch al aardig.
@draga: dikke knuffel nogmaals voor jou ik zou idd wel even wachten met stoppen met de snoepjes. weet je, hoewel mijn verhaal vrij ongelooflijk is, kijk ik nu daardoor wel heel anders aan tegen het zo vroege bloedtesten dat V doet. het is in de meeste ziekenhuizen ook standaard 14, 16 dagen na TP, en bij ons al zomaar rond de 8, 10. onwijs kort, en kan gevaarlijk zijn. stel ik had niet van mezelf progesteron kunnen aanmaken.. ik moet er niet aan denken. ga hier nog wel even over praten met V. de hoogte van je prog is inderdaad ook interessant. ik hoop dat je dat morgen even kan horen? @vlinder: hoest met jou? @pip: 18mm, dat gaat de goede kant op ! @famke: morgen ook V? ik ren ook even binnen rond 1015. @allemaal: dikke knuf, ga sloap'n.
Hallo meiden, Ik vond jullie berichtjes door te googelen op Barrahus en dan zijn jullie de 1e hit . Als jullie het goed vinden zou ik ook af en toe mee willen kletsen...? Ons verhaal: Wij zitten ook alweer een tijdje in de MM en hebben net onze 1e TP in Dusseldorf gehad. We zijn begonnen in Drachten met 3 x IUI en een kijkoperatie. Daarna naar Heerenveen gegaan en daar nog 2x een IUI gehad. Ze adviseerden ons daar om maar vast in te schrijven in Zwolle en wij dachten na 3 maanden gewacht te hebben en een 1e intake in Zwolle te hebben in augustus dat het zou gaan beginnen. Helaas, bleek dat we toen was op de wachtlijst werden geplaatst en in februari aan de beurt zouden zijn :x. Dat duurde ons te lang en zo zijn we bij Dr. V terecht gekomen. Daar hebben we nog 1x een IUI gehad en 1x een flush en IUI gehad, maar tot nu toe nog nooit zwanger geweest. Vorige maand IVF in Dusseldorf, maar door overstimulatie geen terugplaatsing mogelijk. Wel 21 eitjes geprikt, waarvan 14 bevrucht en 10 goed genoeg voor de vriezer. Deze maand de 1e TP gehad. We wilden er graag 2 terug, maar helaas bleek er 1tje de vriezer niet overleefd te hebben. Dus uiteindelijk is er 1 teruggeplaatst. Type 2 en 2-cellig. Dat leek me wat weinig, maar volgens dr S lag dat aan de tijd dat je terugplaatst? Jullie daar ervaring mee? Tjonge, wat een verhaal, ik hou snel op . Knuffel voor allemaal en wat spannend klingel! Kan me voorstellen dat je graag veel zwangerschapskwaaltjes hebt, dat geeft toch een soort bevestiging...
Min progestan was 35 dat was normaal maar niet genoeg om een ongesteldheid tegen te houden. Heb verteld dat ik door ben gegaan met progestan, was geen punt. Maar de kans op zwanger was klein. Dus snap niet waarom nog niet ongi ben. Bedankt voor adviesen. Laat van me horen. Iedereen succes met broeden.
Hallo Jo, welkom hier! Grappig dat je ons vond via Google. Spannend, eerste TP gehad, veel succes met wachten. @Draga: ja, gewoon nog doorgaan met de Utrogestan als je het mij vraagt! @hier: de eerste Puregonspuit zit er weer in... gaan we weer. Kan niet wachten tot menstruatie over is, ben het zo zat... Straks voor de 2e keer bruidsjurken passen en voor de zoveelste keer naar ringen kijken.
Aquilegia, hoe is het met jou? Kennelijk gelijk gepost veel plezier jurken passen wel zo'n leuke afleiding.Ik wens je een ultieme trouwdag met ze'n drietjes Kunnen allemaal nog meer goed nieuws gebruiken.
Jo,welkom hier en kom gerust gezellig mee babbelen hoor.Mag ik vragen wanneer jou nod is? Draga,nog niet opgeven hoor want je weet het nooit,als je ander altijd op tijd ongi wordt en er nu al over heen bent dan is er misschien toch een klein kansje op een zwangerschap. Aqui,succes met het passen van de bruidsjurken.
Draga,vlinder vader is goed aan het herstellen van de operatie en zou wel willen dat ze dit 5 jaar geleden al hadden gedaan.Hij heeft 5 jaar terug een bedrijfongeval gehad en heeft toen botjes in zijn li-voet gebroken,deze moesten met schroeven weer aan elkaar worden gezet,alleen hebben ze te grote schroeven gebruikt waardoor de schroeven dus door het bot heen staken en daar is wildgroei van bod ontstaan.Door die wildgroei had hij vreselijke pijn in zijn heup,rug,knie en voet.In Leeuwarden konden ze nooit ontdekken wat er aan de hand was maar in Sneek was een arts die van alle kanten van de voet een foto heeft laten nemen en die ondekte de wildgroei. Hoe is het met jou man,meneer Draga?