Dank voor het welkom hier! Ik heb vrijdag de tp gehad en kan dus zaterdag bloed prikken. Bij mij is het wel meestal hetzelfde als bij draga (tenminste als ik 't goed bijgelezen heb...) dat mijn menstruatie ook al op dag 9 of 10 doorzet en het bloedprikken dan al niet meer hoeft. Ik gebruik nu alleen ook van die utrogestan (zo heet het toch?) en ben dus ook wel benieuwd hoe dat gaat. Weten jullie wanneer ik kan bellen eigenlijk als ik zaterdag geprikt heb? @ draga: ik zou ook doorgaan Draga, ook al is de test negatief, zeker na dit nieuws van klingel! @ agui: wanneer is de grote dag? Ringen is moeilijk he? Dat vond ik zelf één van de lastige dingen om een keuze uit te maken. Er zijn zoo veel mogelijkheden!
hey Jo, welkom klingel; heb je niet gezien, hadden een afspraak om 8.45 maar liep half uur uit. zaten uur later weer in de auto terug. moet nu 2x 100 en vrijdag terug!!! ben echt traag en zaterdag de flush/ iui!!! de volgende ronde gaan we voor dussel, zei dr V. was links alweer eitje kwijt. Aqui, veel plezier de voorbereiding van jullie big day draga, hoe voel je je!! vreselijk de onzekerheid. vlinder moeder, jij bent dus thuis voor je hubbie aan het zorgen, hopen dat hij snel weer opknapt. pip, jij gaat ook goed met 18mm. wanneer moet je weer heen! ik ga zo weer aan de arbeid, moest vanochtend vrij hebben, en vrijdag alweer, en zaterdag ook arme collega's.... fijne dag allemaal
@Jo: 1 juli gaat het gebeuren. @Famke: 2x 100 voor een IUI/Flush? Dat is veel!! En 'n eitje al weer weg? @Vlindermoeder: veel beterschap voor je man! Hopelijk heeft de operatie het goede effect!
dames ik ben ongi geworden had ik ondanks alles kunnen verwachten. Mijn mannetje is een binnenvetter gaat liever zoveel mogelijk werken. Maar is wel super lief voor mij. Dat is zijn manier van verwerken.Weet dat die van binnen huilt. Ik denk dat het van de zijlijn soms nog moeilijker is je voelt niks en kan niks.
En jo ik moest het bloed opsturen. Had zaterdag geprikt en dinsdagmorgen uitslag. Veel succes en doe rustig aan.
Draga,ik vind het heel verdrietig voor jullie dat je ongi bent geworden.Mijn man is ook een binnenvetter,alleen zijn wij na Jesse in therapie geweest en ik moet zeggen dat dat wel heeft geholpen,sterkte meid.
Hè shit, Draga! Balen zeg! Stiekem heb je dan toch wel wat hoop he, elke keer dat het anders is dan anders geeft dat al hoop! Veel sterkte ermee! En volgens mij is 't inderdaad voor de mannen ook moeilijk. Ze kunnen er helemaal niks meer aan doen en moeten maar afwachten. Ik vind het trouwens zelf ook elke keer moeilijk als ik moet vertellen dat het weer niet gelukt is. Vind het voor hem dan ook zo sneu! Knuffel!
Hello Again! . Jo: Welkom op het forum, leuk dat je meekletst. Draga: Jammerrrrrrrrrr..... Dikke knuf. Succes met verwerken, moeilijk voor jullie. Leef met jullie mee. Famke: Ik ben ook een slakje hoor met de aanloop naar de eisprong toe..Zit nu op dag 17 en test al vanaf afgelopen maandag. Omdat we vorige behandelmaand geen positieve ovulatietest hadden nu even extra checken . Bij mij verdwijnen er ook eitjes. Had vorige week 2 a 3 op beide eierstokken en gister nog maar 2 dus op rechtereierstok. Apart he?? Denk zelf dat ik vrijdag en/of zaterdag behandeld wordt. Heb morgen weer afspraak. Vanaf vanmiddag nu wel doorzichtig slijm, volgens dr.V. is dat ook een ovulatie teken? Vlinder: Fijn dat vlinderman nu wel goed geholpen is!! Zal manlief even helpen met koken anders komt het niet goed..
Op naam van geadresseerd staan, met rechtermuisknop klikken dan krijg je extra opties waaronder prive bericht versturen.
Pip,dat is idd een ovulatie teken,ik hoop voor je dat je dit keer gewoon een eisprong hebt. Draga,je klikt op degene die je een berichtje wilt sturen zijn naam en dan krijg je een klein overzichtje met opties en daar staat ook een prive bericht versturen bij.Hopelijk gaat het je nu lukken.
Draga ik denk idd ook dat je beter nog even kan wachten. Doe morgen nog een test, dan weet je vast meer. Aqui ik ben ook wel benieuwd hoeveel follikels je dit keer ontwikkeld. Vlinder zorg maar goed voor je hubbie. Jo welkom bij de club. Ik heb gisteren ook mijn eerste TP gehad. Van 2 embryo's Draga ik weet zo niet hoeveel cellig mini en maxi zijn. Als je bedoelt hoeveel cellen(rondjes) ik per ei zie dan zijn het er wel een stuk of wat. 6 of 7. Ik had het barrahus al gevraagd of ik woensdag mocht komen prikken ipv dinsdag, omdat de tp een dag later dan verwacht was. Dit was geen probleem. Nu wil ik eigenlijk zelfs pas op donderdag laten prikken. Heb ik dan zaterdag de uitslag? Ik zal hier nog wel even over bellen. Ik wil het liever pas zaterdag weten, want ik moet vrijdag avond nog werken en ik heb geen zin in verdriet dan. Zaterdag ben ik vrij en kan ik tenminste even tot mezelf komen.
Je kan ook altijd zaterdag pas bellen P. Kan me voorstellen dat je liever belt als je ruimte hebt om het ook even te verwerken. Of het nu goed of slecht nieuws is, beide keren heb je even tijd nodig.
net een e-mailtje gekregen dat op de bewuste zaterdag we 's middags op verjaardag moeten van mijn kleine nichtje en gelijk kraamvisite voor haar zusje. Nu maar hopen dat we positief nieuws hebben, anders zit ik de hele middag tussen de kleine kinderen.
goedemorgen @jo: welkom hier en veel succes in t barra @fam: je kan me niet gezien hebben denk ik, ik was er om 1015. druk trouwens! leuk, die kaart te zien met alle stellen uit 2009. @p: 6 cellig is goed in 2 dagen!!!!!! ik snap je gedachten en zou inderdaad liever op donderdag laten prikken. ik ben eigenlijk helemaal teruggekomen op vroeg prikken- de reden mag duidelijk zijn @vlinder: knuf voor vlinderman! @pip: whoeiii ik duim @ilja: waar ben jij? @aqui: en jij? hoe is t? @draga: ik testte pas 16 dagen na TP posi, maar dat was wel de 1e test die ik deed; aangezien ie al vrij duidelijk was zou een paar dagen eerder ook wel gekund hebben. ik zou zeker nog een keer testen ja. en heb je nog gebeld wat het progesterongehalte was? daar kan je ook meer aan afleiden. maar dat weet je natuurlijk wel. @hier: minder onzeker, temp hoog, en vooral: eindelijk tietpijn. klinkt misschien gek, maar ik zit echt te wachten op kwaaltjes, dus tekenen, van zwanger zijn... fijne dag allemaal
goedemorgen!! Even snel een krabbel voor ik naar het werk ga. Net geweest voor controle dag 19. 1 follikel van 19,5 mm. En eindelijk een positieve ovulatietest!!! . Morgen flush. Dr.V. vond het wel jammer dat er niet meer follikels zaten, maar goed beter iets dan niets..Volgens Dr.V. gaat deze follikel zeker springen. I hope so.. Klingel: Heerlijk die zwangerschapskwaaltjes. Ik kan ook niet wachten tot ik ze heb. . Denk dat de meesten dat van ons hebben ook omdat we zoveel moeite moeten doorgaan om zwanger te raken of te blijven!, dan maken de kwaaltjes niets meer uit. Allen: Fijne dag en tot vanavond. Toedels!!
Pip,ik duim voor je dat je een eisprong gaat hebben een dezer dagen,wat zou dat mooi zijn en nog mooier zou zijn dat die eisprong een zwangerschap als gevolg zal hebben.Hoe laat moet je morgen heen? Klingel,wat heerlijk voor je dat je al wat last hebt van je (.) (.) het geeft een goed gevoel he dat je toch wat kwaaltjes hebt. P26,ik zou ook liever wat later prikken,want er wordt wel heel vroeg al bloed geprikt.
@Draga: wat jammer dat het toch doorgebroken is. Veel sterkte en een dikke knuffel. @P26: spannend, TP gehad. Nu afwachten maar... Het lijkt me dat je best later mag bloedprikken als je dat wil. Gewoon overleggen. @Pip: ja, dat cervixslijm is inderdaad een teken dat de ovulatie eraan komt. Een eitje van 19,5 is mooi en nu maar springen met die hap!!! Kom op, eitje van Pip, je kunt het!!! Go for it!! Heb je pregynl gespoten? 1 of 2 ampullen? @Klingel: Eindelijk zere (.) (.) dus... Jippie. Daar had ik met Sterre ook vrij snel last van. @Hier: gisteren de trouwringen besteld. En een droomjurk gepast. Ik was er gelijk weg van... We denken er nog even over, maar deze zal het wel worden. Qua kleur hebben we 2 opties in gedachten (hij kan in alle kleuren gemaakt worden). Dat soort dingen is toch wel heel bevorderlijk voor je humeur. Ik was eerst een beetje down, maar nu ben ik helemaal happy met de ringen en de jurk.
@ Klinkel; wat een groot nieuws dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!!! Erg spannende tijd voor je, maar ik duim! @ P26; eerste terugplaatsing gehad, wat spannend zeg!!! Hou ze de komende 8 maanden nog maar binnenboord! @ Pip78; Wat lees ik, een ei??? Wow!!! Misschien zie ik je morgen nog even in de wachtkamer... Zal ook voor jou duimen! @ Draga; knuffel voor jou! @ All; hier een week de griep gehad. Flink te pakken gehad, nu alleen nog flinke hoofdpijn... maar dat zal ook wel weer overgaan. Dinsdag echo gehad en toen een folikel van 13,5 mm. Morgen weer terug. Hoop dat het lekker opgeschoten is, want dan heb ik begin volgende week misschien weer een terugplaatsing! Volgende keer zal ik niet zo lang wachten met een berichtje plaatsen...