Draga ik hoop zo voor je dat het nu wel gaat slagen meid. Katrien Duck hoe is het vandaag met jou gegaan,leuk dat ik je tegen kwam.
Vlindermoeder: Heb de laptop hier op de bank. Schaatsen wordt nu erg spannend. We gaan natuurlijk voor goud van Sven . Zoals je je "eidruk" omschrijft lijkt het wel alsof je tegen je eisprong aan zit. Heb vorige week gelezen dat je in de winter-herfst 's avonds of 's nachts je eisprong hebt en in de zomer-lente 's ochtends of begin van de middag. Je hebt vast vannacht je eisprong!
Pip dat zou een uitkomst zijn want dan voel ik het ook niet Het schaatsen is zeker erg spannend en we gaan zeker voor goud voor Sven,maar Bob doet het nu ook goed zie ik,spannend hoor.
Wat vreselijk voor Sven he,ik heb er gewoon kippenvel van,wat is dit verschrikkelijk sneu.Had hij eigenlijk goud en dan word je gediskwalifiseerd.:xIk ben benieuwd hoe het kan dat hij de binnen baan pakte en niet de buiten baan.
Verbijsterende actie van sven..ongelooflijk.. Vind het ontzettend sneu zeg voor hem en de coach! Lekker slapen straks Vlinder! Hoop op springende eieren... Komt goed! Succes morgen.
Goedemorgen! Succes Vlindermoeder! En ik duim voor je Pientje! @ Hier: Heb vanochtend tegen mijn gewoonte in toch maar eens de bijwerkingen van utrogestan gelezen. Ben sinds gister eind van de dag zo misselijk. Dit is ook een bijwerking las ik. Wat een vervelende medicijnen zeg!!! Geeft echt zwangerschapsklachten las ik. Had het ook al van jullie gehoord, maar had er nog geen beeld bij. Ik gebruik vanaf zondagavond 2 bolletjes. Heftig spul!!
goedemorgen! :_ even een berichtje voor p26: ik heb vannacht nog even liggen denken aan jou (ja het moet niet gekker worden ) wanneer was jouw punctie en TP nu ook alweer? was dat nu punctie op 13/2 en TP op 16/2? wat ik maar even wil zeggen is, dat als je vandaag 24/2 laat prikken, je dus nog maar 8 dagen na TP zit net als ik afgelopen maand heb. ik ben wel heel erg anders aan gaan kijken tegen zo extreem vroeg prikken en hoewel ik je geen hoop wil aanpraten zou ik je toch adviseren bij twijfel bespreken met V (of gewoon zelf beslissen) nog wel door te gaan met de bollen. ik ben cold turkey gestopt met de bollen en gelukkig nam mijn lijf de progesteron-productie perfect over. maar het zal je maar gebeuren dat je lijf het niet zelf kan overnemen...... de gemiddelde prikdag is in alle ziekenhuizen rond 12-16 (!) dagen na TP. toch even iets om in je achterhoofd te houden..... voordeel van vroeg prikken is vroeg weten, maar nadeel is dus, zie mij, dat nega niet altijd nega hoeft te zijn.... SUCCES@allemaal, ook voor wie er vandaag nog een uitslag krijgt (naast mij ) en @aqui: hoop dat je posi ovu test hebt? inderdaad dan pregnyllen maar wel afhankelijk van het tidstip van je IUI he; 36 uur eerder. smak allemaal! ik ga zo ook maar eens bellen of HCG een beetje gezellig is gestegen.
@pipperdepip: goedemorgen meisje! wanneer heb jij nu weer een date om de bloeduitslagen te bespreken? die uruzgan kan gemene bijwerkingen geven inderdaad. ook omdat het op zwangerschap lijkt. hoe wreed! :x dikke knuffel voor jou.
Het is wel flink minder, 25 µg eraf, maar je FT4 moet eigenlijk niet hoger zijn dan 22 ofzo. Dus 40 is echt fors te hoog. Ik denk dat deze mindering goed is. Maar: wel over 4-6 weken gelijk bloedprikken en evt. dosis bijstellen. TSH moet rond of onder de 1 blijven, FT4 moet 16 of liefst hoger zijn. En als je zwanger bent, ook gelijk bloedprikken! En aan de hand van die informatie handelen. 1x overslaan kan geen kwaad; het wordt wel vaker gedaan in geval van hyperwaardes. Thyrax heeft een heel lange halfwaardetijd, van een week. Dus wat je vandaag slikt, zit volgende week nog voor de helft in je bloed! Mocht je zwanger zijn, dan heeft de baby echt meer dan genoeg thyrax tot zijn beschikking.
klingel wel grappig dat je aan me denkt. Ik heb toch vandaag bloed laten prikken, morgen mag ik bellen. Ik kan idd vragen of ik bij twijfel de progestron mag doorgebruiken. Pientje: EN en en!!!!
Klingel: mag maandag bloed prikken. Inderdaad erg gemeen die Uruzgan zeg!! Had vanaf zondag een gevoel van een aankomende menstruatie en vanaf gister eind van de dag ben ik de hele dag misselijk. Soms wordt het in golven erger. Lijkt me best vervelend als je dit maandelijks hebt. Maar goed alles voor een beeb!! Agui: Bedankt voor je heldere uitleg. Dat doet me goed. Ik heb direct een afspraak gemaakt voor bloedprikken voor over 4 weken.
Klingel: mag maandag bloed prikken. Inderdaad erg gemeen die Uruzgan zeg!! Had vanaf zondag een gevoel van een aankomende menstruatie en vanaf gister eind van de dag ben ik de hele dag misselijk. Soms wordt het in golven erger. Lijkt me best vervelend als je dit maandelijks hebt. Maar goed alles voor een beeb!! Agui: Bedankt voor je heldere uitleg. Dat doet me goed. Ik heb direct een afspraak gemaakt voor bloedprikken voor over 4 weken.
@pien: en, al gebeld? ook voor jou geldt de subtiele hint die ik aan P gaf denk ik he? @p: spannend, ik duim! @pip: super, weer bloedprikken. wanneer weer V dan? @aqui: nee nog geen posi? hoe weet je trouwens wanneer je moet pregnyllen als je nog niet weet wanneer IUI, even bellen? maar dat kan alleen tot 1230? @hier: HCG was goed, PROG was weer gedaald was ik wel even erg van geschrokken, ook omdat er zo weinig over te vinden is op internet.. maar ik wacht advies V af, word nog terug gebeld, en zal wel moeten verhogen qua bollen. terwijl het haast lijkt of ik zonder bollen het beter doe smak!
Klingel: Wat vreemd zeg daling van de progesteron. Ik hoop dat je vlot wordt teruggebeld! Dat neemt de stress ook wat weg. Ik kom op de 8e dag terug van volgende cyclus. Spannend. Deze wachtweek geeft wel wat zenuwen zeg. Het is de eerste maar wel even wennen.
Klingel: verwacht bij nader inzien toch geen posi-test. Het begon er even op te lijken, maar nu niet meer. Morgen de echo, dan weten we meer. Ben benieuwd naar aantal eitjes..... Hopelijk niet té veel. Ik heb altijd meegekregen dat ik pregnyl moet spuiten zodra de ovulatietest positief is... Ik zal het nog eens navragen aan dr. V. Vervelend dat je progesteron gedaald is. Laat je weten wat V. daarover zei? Maar je HCG was dus wel mooi? Mooi! Pip: graag gedaan, ben benieuwd hoe je waarden dan zijn.
Klingel ik ben benieuwd wat ze zeggen. Aqui toch wel weer spannend he, ik hoop voor je dat jullie vrijdag en zaterdag terecht kunnen.
klingel: wat raar inderdaad die daling, maar ik ben er nog niet zo heel erg in thuis. Wat zei dr V ervan? Gelukkig was de HCG wel goed! p26: ik duim voor een positieve uitslag! En ik moest inderdaad ook bloedprikken op dag 8 na TP, dus dag 10 na ovulatie. Omdat bij mij de ongi nog niet doorzet (vanwege de uruzgan waarschijnlijk) heb ik voor de zekerheid nog maar even een test gedaan vanmorgen en die was ook negatief, dus geen 'klingel-actie' bij mij. Maar ik hoop echt op een positieve uitslag voor jou, wanneer je dan ook belt! agui: ik ben ook elke keer zo benieuwd hoeveel eitjes er gegroeid zijn bij de 1e echo. Té veel kan bij Dr V bijna niet, de laatste keer had ik er 6 of 7 en hoewel hij een flush niet aandurfde hebben we toch een IUI gedaan. Hij neemt wel eerder het risico dus. Assistentes vertelde mij er wel bij dat als er meer dan 2 aanslaan, Dr V er dan een paar weghaalt... dat moet je je dan wel realiseren zeiden ze. Maar jij gaat gewoon voor 3, da's ideaal, toch? pip: heb je ook zo'n kater van dat schaatsen gisteren? Ben er de hele dag al een beetje chaggie van, vind 't zo sneu voor Sven en Kemkers. En wat vervelend dat je zo'n last van die uruzgan hebt. Bij mij viel het mee, alleen een beetje lichtontvlambaar (schijnt ). Hopelijk heb je het maar één keer nodig ! pientje: ??? hier: wachten op ongi... ik wil door!
Ohhh, dat wist ik niet, ik dacht dat hij de grens bij 4 trok! En had ook niet verwacht dat hij zelf zou reduceren (had eigenlijk zelfs verwacht dat hij daarop tegen zou zijn).