wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. P26

P26 Niet meer actief

ik ben 8 dgn na de tp geprikt.

die misselijkheid is wel erg vervelend. Altijd naar wanneer je last hebt van de behandelingen.
    gelukkig heb je wat afleiding.

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    nou??
    je weet wel degelijk iets P!!

namelijk dat je HCG meer dan i is, nu ' al ' , en vooral dat je prog mooi hoog is!!!!
    dit ziet er best goed uit voor een prik 8 dagen na TP hoor! :)
    ga je donderdag pas testen?
    waarom niet nog een bloedtest begin volgende week?
    spannend!

@all: smak.

3. P26

P26 Niet meer actief

Ze hebben aangegeven dat ik volgende week een thuistest mag doen. En dan zal ik ze ook even bellen over de uitslag. Nu hopen dat ik wel zwanger ben. Ik vind het alleen erg jammer dat ik nu nog een week moet wachten.
    Ik weet niet goed met m'n gevoel wat ik moet.

Ach mijn man moet mini en/of maxi vanavond maar even goed toespreken. Nu nog avonden werken en dan zaterdag er even uit op verjaardagsvisite

4. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    p26: wat spannend! Toch wel goed nieuws, maar kan me voorstellen dat het ook wel moeilijk is. Je wilt wel graag echt blij zijn, maar dat kan eigenlijk nog niet echt. Ik geloof dat ik ook een voorstander ga worden van wat later prikken!!

pientje: gefeliciteerd! En dat vasthouden bij Dr V gaat vast lukken! Zet 'm op!

vlinder: wat een goed nieuws dat Dr V in ieder geval tot de zomer doorgaat. Een opvolger was natuurlijk nog beter geweest, maar ja... dit is voor ons in ieder geval al wel fijn met nog 8 cryo's.

pip: slopend he, dat wachten? Hoe dichterbij de prikdatum komt hoe spannender ik 't vind worden en hoe meer je 'last' denkt te hebben van allerlei kwaaltjes. Die misselijkheid is wel erg vervelend, daar had ik bij de uruzgan ook geen last van. Maar ik heb hetzelfde als klingel, ben niet zo gevoelig voor de hormonen geloof ik. Sterkte met wachten!

famke: waar ben je? Hoe gaat 't?

hier: de uruzgan lijkt nog steeds niet uitgewerkt. Hoewel ik normaal altijd na 10 dagen na ovulatie (de prikdatum bij mij dus) meteen ongi wordt is dat nu alweer 5 dagen geleden. Hoe lang duurt het bij jullie voordat de ongi doorzet nadat je met de uruzgan gestopt bent?

allen: ondanks dit prut weer toch een fijne dag nog!

5. P26

P26 Niet meer actief

ik werd 3 a 5 dagen na het stoppen met de uruzgan ongesteld.

net als jij en klingel heb behalve wat emotioneler weinig last van de hormonen. Gelukkig maar, maar wanneer je er wel last van hebt, lijkt me dat knap vervelend.

Ik hoorde gisteren idd ook dat ze sowieso tot de zomer doorgaan. Mooi zo dacht ik nog

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @P26: wat spannend! Die hoge progesteron is wel hoopgevend, hoor. Duim, duim.

Fijn dat dr. V. nog tot de zomer doorgaat. Goed nieuws.

@Hier: 8 eitjes, 4 rechts, 4 links. Waarvan 3-4 grote: 18, 18, 20 en 16 mm waren ze, als ik het goed onthouden heb. Ze gaan dus niet allemaal springen, hoor, gaf dr. V. aan. Zaterdagavond 21.00 uur pregnyl spuiten en maandag Flush. OF als de ovulatietest eerder positief is, dan pregnyl spuiten, bellen en eerder Flush (zaterdag). Ik denk zelf dat het zaterdag wordt. Jammer dat de eisprong op zondag gaat vallen.

Ik heb de kaart nu ook gezien, 4 stellen uit Utrecht.

7. P26

P26 Niet meer actief

Wauw dat klinkt wel goed hoor met de follikels.
    Het zou idd jammer zijn wanneer je eisprong op zondag valt. Maar ik zal zeker voor je duimen.

De landkaart is leuk he!

8. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P26 ik hoop zo dat je volgende week een positieve test in handen hebt.Als je progesteron gehalte hoog is dan heb je ook kans dat je zwanger bent,ik duim voor goed nieuws.

Aqui wat ontzettend goed zeg 8 eitjes,ik hoop ook voor je dat ze niet alle 8 springen want als ze allemaal bevrucht raken:D

Jo is er niet een kleine kans dat je toch zwanger bent,ook wel het klingel syndroom genoemd:pAls je over een aantal dagen nog niet ongi bent kun je eens een test gaan doen.

Pip wachten is nooit leuk maar in jou situatie (die van ons allemaal)is het helemaal erg.Maandag mag jij gaan bloedprukken toch en dan woensdag de uitslag?

Hier;ik zit ook in de ww en mag 6 maart gaan bloedprikken en 8 maart dan uitslag.Ik hoop zo dat het deze keer gelukt is,het zou geweldig zijn,maar zo denken we er allemaal over.

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @klingelsyndroom: HAHAHAHAHA!!! :D

@jo: bij mij stelde de uruzgan ook de ongi uit, maar wat vlinder al zegt- een test in t weekend??? je bent nu al 15 DPO!
    enne, na mijn eigen waargebeurde verhaal geloof ik zeker in late HCG en dus te vroege bloedprik! ;)
    IK DUIM!!

@aqui: welja, net als ik 8 !
    geen escape dus?
    enne, pas maandag FLUSH?
    denk idd dat je eigenlijk morgen een posiovu hebt.
    rekend dat een ei 2 mm per dag groeit, zou je maandag al op 26 tot 22 mm zitten!
    hou je t goed in de gaten? anders lekker bellen voor zaterdag hoor... geen ronde missen met zoveel ei dus zoveel kans!
    hij durft dus wel een FLUSH met 4?
    jammer he van de zondag ertussen, valt precies verkeerd voor jou dit x..

@p: ik heb echt een goed gevoel bij jou nu. vooral wegens je prog, maar ook omdat HCG toch al wel 3 is.
    heb je niet eens eerder 2 gehad, of wie was dat?

@pip: duimmmmmmmmm!! hoe voel je je?

@fam: waar ben je?

@famke: waar ben jij?

@progesteron: het blijft maar in mijn hoofd zitten waarom ik MET bollen een prog van 56 (nu) heb en zonder bollen ik 87 had.
    :(
    nou ja, rest van lijf laat (eindelijk!) weten dat ze echt zwanger is, morgen nog maar eens vragen hoe het nu zou kunnen.

zou je ook een tegenreactie kunnen hebben ofzo?
    omdat mijn lijf progest ook prima zelf kan maken?
    :(

SMAK!!!!

10. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    #1630 Pip78, 25 feb 2010
    Laatst bewerkt: 25 feb 2010
    Goed nieuws Agui! veel kans! Ben blij voor je. Hoop ondanks alles dat je eisprong niet op zondag valt..maar na zondag. Zodat je 2 behandelingen hebt.

Klingel
    : Morgen dus weer naar Barra? Altijd leuk je kindje te zien?Wat ik me trouwens afvroeg bij de echo's die je nu krijgt is dat inwendig of via buikecho?

Goh Jo dat duurt wel lang je ongi. Toch beetje hoop! Hoop op klingelsyndroom. ;)

Vlinder: Ja wachten is niet leuk!! Het is nog maar mijn eerste keer, had van te voren niet verwacht dat het me zo bezig houden. Respect voor vrouwen hoor in de wachtweken. Hoop dat we allemaal snel zwanger zijn en dan 9 maanden wachten op een wonder..:D

@Hier: Na 2 dagen misselijk te zijn geweest vandaag helemaal niets. Ongelooflijk..Weet niet of ik er blij om moet zijn of niet. Misselijk kan zwanger of bijwerking Uruzgan betekenen. Niet misselijk meer: minder kans om zwanger te zijn en geen bijwerking Uruzgan meer.

Vandaag beetje druk in buik, soort kramp af en toe. Misschien toch een menstruatie in de verte? Ach, ik weet het ook niet :(. Ben er denk wat teveel mee bezig..wel blij dat ik nu weekend heb. Op mn werk heb ik me deze week wat minder kunnen concentreren.

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nee, er zijn ook kleintjes bij, volgens dr. V. gaan er maar 4 springen. Ik heb natuurlijk al eerder IUI/Flush gehad zonder zwanger te worden, met 2 en 3 eitjes. Misschien durft hij daarom meer aan. Ik gok op zaterdag Flush en zondag eisprong. Maandag zal te laat zijn. Straks nog ovu-testen....

Ik heb ook zitten denken aan een tegenreactie. Waarom zelf produceren als het je wordt aangereikt, toch? Beetje lui lijfje dus. Kan het wel, maar als het niet hoeft....dan hoeft het niet. ;)

@Pip: veel sterkte in de wachtweken!!

12. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Dames sorry dat ik weinig heb terug geschreven maar ik denk aan jullie allemaal. Maar het is tegenwoordig een beetje vol in mijn hoofd dus mijn excuses. Ik heb het een beetje vluchtig door gelezen hier maar het klinkt allemaal goed tot nu toe laten we hopen dat het zo blijft! Klingel ik hoop voor je dat morgen alles gaat zoals je gehoopt hebt en dat je dat kleine hartje hoort.

Hier: Ik heb zin in de cryo's laat maar komen die ijsjes!Ik dacht dat dit de laatste keer zou worden. Maar begin aardig te twijfelen het is heel moeilijk om te stoppen. Maar je moet het een keer doen.En financieel is het ook niet erg gemakkelijk want het is toch zo'n 4500 per keer. Moet je ook voor cryo's betalen zoja wat kosten die ijsjes?

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Draga zo dat is niet goedkoop zeg,ik had dat helemaal niet in de gaten dat dat zoveel geld kost zeg.

Aqui maar als ze wel alle 4 worden bevrucht?Ach dat is ook voor latere zorg,eerst maar eens kijken wat er springt en ik hoop zo dat je daarna zwanger bent.
    Bij ons zijn er 3 gesprongen en toch zit ik hier wel wat in de zenuwen,want als ze alle drie bevrucht zijn dan is er kans op een drieling of zelfs zesling en het zou best gezellig zijn zoveel kindjes maar na al die miskramen en vroeggeboorte zal dat teveel voor mijn baarmoeder zijn.

Famke,Ilja en Katrien Duck hoe is het met jullie?

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Vlindermoeder: Jij hebt theoretisch wel kans op een drieling, maar niet op een zesling, hoor. Ik denk dat de kans dat ze alle 3 bevrucht worden EN alle 3 in tweeën splitsen astronomisch klein is, gelukkig maar! De kans dat je zwanger bent van 1 of 2 kindjes of helemaal niet zwanger bent, is -denk ik- het grootste. Maar toch is het bij jou wel oppassen, want je raakt makkelijk zwanger. Dat kan je van mij niet zeggen. Daarom ben ik ook niet zo bang (meer) voor een drie- of vierling. Ik zou trouwens wel voor een selectieve reductie kiezen bij een vierling, maar dat is natuurlijk wel een persoonlijke keuze en ik begrijp Klingels bezwaren daartegen.

@Hier: nog geen positieve ovulatietest, wel heel veel cerxixslijm. Ben benieuwd, wanneer insemineren, zaterdag of maandag?

Draga: het lijkt me een heel moeilijk dilemma, waar stop je? Erg zwaar allemaal. Veel sterkte met deze moeilijke keuze. En: hopelijk word je toch zwanger van een cryo.

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Klingel: hoe was de echo?

16. P26

P26 Niet meer actief

Draga icsi of ivf kost idd veel geld, vooral wanneer je het in het buiktenland laat doen. Maar ik weet het niet hoor, bij ons waren de kosten voor ICSI 2300 + betaling voor de narcose. Ik kom dan niet uit op 4500.

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Op Twitter gelezen:

:) Gefeliciteerd, Klingel! Super voor jullie. En nou genieten, hè!! :D

18. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Klingel wat een super goed nieuws meid,van harte gefeliciteerd met dit goed nieuws.Geniet er maar heerlijk van,wat een fijn weekend gaan jullie te gemoed.

19. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    GEFELICITEERD Klingel, wat super!! Heerlijk zeg. En dat op die oude apparatuur van dr V :D. Geniet er van!

Draga & P26: ik kom ook nog niet zo hoog uit. Volgens mij kostte de IVF € 1300 en de TP van de cryo € 230. En dan nog de narcose natuurlijk bij de IVF, maar die was dacht ik ook zo'n € 200, toch?

vlindermoeder: spannend voor jou!

aqui: ik had toen hetzelfde met die IUI, ik word blijkbaar ook niet zo gemakkelijk zwanger, dus de kans dat ze ineens allemaal bevruchten en blijven zitten leek mij ook wel erg klein, dus durfde het risico ook wel te nemen. Ben benieuwd wanneer de ovu positief wordt, hoop dat je maandag flush kunt hebben en dinsdag IUI. En anders in ieder geval het zelf gezellig maken (zoals Dr V dat toch altijd noemt ;)?)

hier: de ongi begint nu toch te komen. Dus kan gelukkig weer beginnen met een volgende ronde. Ben altijd erg regelmatig, dus TP schat ik in rond 16 maart. Pff, duurt nog wel ff ;)

20. P26

P26 Niet meer actief

Klingel echt fantastisch nieuws. Ga er nu maar lekker van genieten

Vanochtend bij het opstaan kreeg ik zo'n pijnscheut in mijn linker borst. Vergelijkbaar met kramp in de kuit.
    En mijn man maar lachen, leuk hoor. Hopen dat dit wat goeds betekend. Ik heb wel vaak wat een spierpijn gevoel maar nog nooit zo'n kramp. Het is nu ook weer over.

Deel Deze Pagina