Vlindermoeder: No worries. Zoals Agui al aangeeft is de kans op een zesling astronomisch klein. Hoop voor je dat er in ieder geval eentje lekker blijft zitten. Hoop dat de kramp van vanochtend goed nieuws betekent. Agui: Spannend, spannend. Met veel cervixslijm komt het wel snel dichterbij. Misschien vandaag? Draga: Lijkt mij ook een hele moeilijke keuze. Wat is je grens, hoe lang je door? Zelf heb ik wel het idee dat wanneer je in dit traject zit je verder gaat dan je van te voren dacht. Ik hoop dat je niet een keuze hoeft te maken en zwanger wordt van je volgende criyo!! Klingel: Ik heb maar 1 woord: Fantastisch!! Lekker genieten.. Jo: Fijn dat je weer aan de nieuwe cyclus kan beginnen..
pip ik had geen kramp,p26 had wel kramp.Ik hoop ook dat er een vruchtje blijft zitten,we zullen wel zien.
Haha sorry voor de verwarring Vlindermoeder en P. Spannend P! Lijkt wel een goed teken. Ik hoop het voor je..
pfffff ben ik weer!! hele drukke week achter de rug. en elke avond wel iets. we hebben een eigen bedrijf en nog tussen de bloemen. in huis klussen en vriendinnetjes tevreden houden zal vanavond al jullie verhalen door lezen. moet nu maaltijd verzorgen, vriendje komt zo thuis!! opzich gaat het hier wel goed, beetje emo en moe van de uruzgan. maar gaat goed. op naar dinsdag. wordt vervolgd
Ik heb de medicijnen er bij gerekend want ik weet nog niet of die vergoed worden. de ivf kost 2300+160 ah+900 imsi kosten+210 narcose=3570. DE medicijnen kosten in het verleden heb ze al zelf betaald tegen de 1200.Dus dat is al meer dan 4500. Ik denk dat het ook aan die imsi ligt dat is ongeveer 100 euro per eitje.
P26 zag je uitslag net klinkt niet slecht ik denk dat je klingel en pientje gaat opvolgen. LAAT DE ROSE PERIODE BEGINNEN. Hoop dat je de rest ww relaxt doorloopt want er wacht een positieve test op jullie!
Nou, ovulatietest bijna positief. Het streepje is bijna net zo donker als het controlestreepje. Ik denk dat het morgen flush wordt, dan moet de test wel positief zijn.
Zie net je berichtje Agui! Spannend. Je bent vast nu onderweg naar Barra. Succes met de Flush!! . Zal voor je duimen. @hier: Denk dat ik ongesteld ga worden. Heb de dagen ervoor altijd zo;n druk in mn buik, en dat heb ik nu ook. Ik wacht af..
Pip mijn eerste zwangerschapsverschijnselen zijn vaak dezelfde als dat ik ongi word,ook ik krijg druk op mijn buik en heb echt van die ongi krampen.Het zegt dus nog niks hoor,ik hoop dat het dus krampen zijn van een zwangerschap. Aqui succes met je flush,als die vandaag is en anders even wachten tot maandag. Famke fijn dat jij er ook weer bent,dus erg druk,neem je wel tijd voor jezelf?
Pip ik zeg hetzelfde als vlinder, hopen dat het juist iets goedschiks betekend. Aqui ik wil je vast veel succes wensen met de behandeling.
@Pip, Vlindermoeder, P26: Bedankt! @Pip: jammer dat je de menstruatie voelt aankomen, maar: 't kan nog alle kanten op, hoor! Hoeveel dagen na de eisprong zit je? @Hier: vanochtend was de test postief, dus gelijk gebeld. Ik mocht zeker geen Pregnyl spuiten, werd me verteld, maar ik mocht wel meteen komen. Ze zei: 'doe maar rustig en kom maar deze kant op. We zien wel wanneer jullie er zijn en dan mag je tussendoor.' Toen ze ons zag, viel zuster M. bijna om van verbazing. Ze had ons een uur later verwacht. Mijn vriendje rijdt een beetje door op de snelweg. Als ik had gereden, waren we toch wel 20-30 minuten later geweest ja (maar geen uur). Het zaad was goed: 22 miljoen na bewerking, 84% beste kwaliteit, 9% voldoende kwaliteit. De dokter begon erover dat het veel eitjes waren en dat dit een risico is, waar we ons bewust van moeten zijn, maar hij noemde de selectieve reductie (nog) niet. Er stonden 'maar' 3 eitjes op springen, zagen we later op de echo. Volgens mij had de dokter er eentje meer verwacht. Maar het risico valt dus mee. Ik heb de flush gehad en het deed weer veel meer pijn dan de vorige keer. Het was weer ongeveer zo erg als de eerste keer. Dr. V. zag dat toch wel als een teken dat mijn eileiders niet helemaal open stonden. Dus het was wel nodig. Na de flush mocht ik pregnyl spuiten. Als ik denk dat het nog nodig is of zin heeft, dan mag ik maandag nog komen voor de IUI. Ik bel sowieso maandag dus. Maar dr. V. gaf aan dat als ik mijn eisprong morgen voel, dat het dan geen zin meer heeft. Ik voel mijn eisprong nooit, dat heb ik ook gezegd. Ik heb wel gezegd dat ik zou kunnen temperaturen. Als ik 39.9 heb, dan heeft het natuurlijk geen zin meer. Dus we zien wel. Ik heb wel alvast mos, progesteron, een bloedprikformulier etc. etc. meegekregen.
Goh Agui: Wat vervelend dat de flush van vandaag zo pijnlijk was. Zelf kijk ik ook alijd het meeste tegen de flush op en ben blij als het achter de rug is. Met 3 eitjes valt het risico inderdaad mee. Dat risico zou ik ook genomen hebben. Ik hoop en duim dat je morgen nog geen eisprong hebt en dat je maandag nog voor een IUI er heen kan. Spannend hoor. @hier: Ik zit nu precies een week na mijn eisprong, een menstruatie zou wel vroeg zijn. Heb sinds gisteravond een continue ongesteldheidsdruk. Normaal bij mijn menstruatie duur dat trouwens nooit zo lang.Ik hoop ook dat het een teken is van een zwangerschap. Maar denk het niet. Ik wacht het af. En P hoe voel jij je, misschien ook nog wat klachten erbij gekregen? Ik hoop het voor je. Nog even en dan kun je een thuistest doen! En Vlindermoeder hoe is het met jou?
Aqui wat ontzettend vervelend dat het zo pijnlijk voor je was,ik moet toe geven dat het ook mijn hobby niet is.Als er bij jou ook drie springen dan heb je misschien toch een grotere kans op een zwangerschap,ik hoop het zo voor je. Pip die menstruatie druk kan een voorteken zijn van een zwangerschap,wanneer is je nod? Hier gaat alles goed,vanmiddag even lekker geshopt en veel voordeel gehadIk had voor een bedrag van 160,00 euro en hoefde er maar 7 euro voor te betalengoed he.Ik liep bij Jensen naar binnen en zag dat de uitverkoop kleding vandaag 1 euro per stuk was,dus ik heb er even leuk tussen gekeken en was helemaal happy dat ik zo weinig had uit gegeven ben normaal veel meer kwijt.Het wachten duurt wel lang maar ach het is ook zo 6 maart en dan is het weer wachten op de uitslag,we zullen zien.
Dat is lekker shoppen Vlindermoeder!! . Ik heb ook even geshopt. Ik heb zwarte suède laarzen gekocht voor 35 euro, normaal 150 euro. Toch leuk die opruiming... Nog tot 6 maart wachten..spannend hoor! Mijn NOD is rond 3 maart. Ik ben wel een beetje ongerust nu dat ik misschien zo snel ongesteld raak. Dan heb ik een hele korte luteale fase en dat is ook niet goed. . Hoop toch zo dat het een zwangerschapsverschijnsel is....
Nou, Vlinder moeder en Pip, zo te zien moet ik ook eens gaan shoppen binnenkort @Pip: een week is wel te vroeg voor menstruatie, hoor. Die moet nog wegblijven!! Misschien is de innesteling bezig, wie weet. Ach, ik ben de Flush nu al weer bijna vergeten, hoor, maar op het moment zelf voelde ik alsof ik aan het bevallen was. Ik heb het er graag voor over echter.
Pip dat was zeker een koopje,leve de uitverkoopVolgens mij is het nog te vroeg om nu al ongi te worden,het zou kunnen natuurlijk maar het zouden ook echt zwangerschapsverschijnselen kunnen zijn. Aqui gelukkig maar dat het weer wat beter gaat,ik heb er de hele dag last van gehad,mijn eitjes stonden op springen tijdens de flush en ze zijn s'nacht dan gesprongen. Je zou zeker eens even moeten gaan shoppen nu het nog uitverkoop is,ik heb allemaal merk kleding gekocht voor een prikje. P26 heb je al wat zwangerschapsverschijnselen? Hoe is het met de rest van de dames?
jeetje dames wat is er weer veel gebeurd. heb wel alles gelezen, en leef ook echt mee. maar zit er stiekum al tijdje beetje doorheen, super druk hier, en het gevolg is dat ik dus niet echt tijd voor mezelf heb// uhhmm NEEM (vlinder moeder thanks, kan het beetje onder woorden brengen nu) ben erg moe, maar denk niet alleen van de bolletjes, maar gewoon ff alles. ben vanmiddag en zonet op de bank in slaap gevallen. en ga zo weer vroeg mijn nest opzoeken. de hele week heb ik zware benen/ armen op het werk en loop ik vaak te gapen. erg emotioneel, ben ik normaal niet zo snel. pfff. moet gewoon snel uitslag (pas donderdag) want dan kan ik me weer bezig houden met de volgende stap!! sorry voor dit berichtje, dat ik niet persoonlijk reageer op jullie verhalen. onthou: ik leef mee, echt waar, ookal kom ik nu beetje egoistisch over. x
Famke het is ook wel veel wat je momenteel aan je hoofd hebt,ik begrijp heel goed dat het even allemaal wat teveel is.Tijd voor jezelf nemen is dan heel erg belangrijk en dat je vanmiddag en vanavond in slaap bent gevallen geeft al aan dat je even om jezelf moet denken.Weltrusten voor straks en hopelijk kun je morgen tijd voor jezelf nemen.