Katrien van harte gefeliciteert met je ZWANGERSCHAP. Had het een beetje laat door maar meid wat geweldig mijn dag is in een keer goed op naar de eerste echo laat de eendjes maar komen.
haai lieve barrameisjes! sorry dat ik wat stiller ben, veel weg (geweest) en kan t allemaal op ZP even niet goed bijhouden! ben onwijs duizelig (heel lage bloeddruk) en vind PCen dan ook minder fijn. maar: @katrien: JAAA dat ziet er goed uit!! 8 dagen na TP, heel pril, maar hartstikke mooie waardes! gefeliiiiii! en nu en nu? door met de bollen, en wanneer testen thuis en echo? @all: kijk, de afgesproken roze lijn die ik heb ingezet wordt doorgegeven! precies zoals de deal was! @de nieuwe cyclus-meisjes: dikke knuffel, en veel power deze ronde! @P: maandag DD? wanneer worden de cryos uit de vriezer gehaald, vandaag dus? en al pregnyl gezet? spannend ! ook lekker he, zon ronde. veel kans en geen gedoe met spuiten enzo (op 1 prik na) @vlinder: heel dikke knuffel voor jou.. het verdriet is zo intens en groot, daar kunnen wij als 'toekijkers' ons niets bij voorstellen. ik hoop met heel mijn hart dat er snel een brusje mag komen voor jullie! @aqui: jij weet helaas wel hoe het voelt voor vlinder. ook jou wens ik snel een mooie nieuwe zwangerschap voor een brusje! knuf! @bissy: jij in DD nu? succes!!!!!!!!!!!! @draga: wanneer jij next step? @iedereen: dikke knuffel!!! ik maandag weer echo, ben dan 8 (of 8.1) wel weer spannend hoor. soms zie ik opeens voor me dat er geen hartje meer klopt. vreselijk eng.. knuf!
Ik zie dat er meer meiden druk waren en ff snel gereageerd hebben... druk druk druk allemaal Maar Katrien, wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd!!! En wat een mooie waardes! Lekker genieten van dit nieuws en het mooie weer! Pip, P, famke en vlinder, allemaal tegelijk ongi? Wel balen dat het niet gelukt is, ik leef met jullie mee. Dikke knuffel!! Laten we er een groepsknuffel van maken !! Maar dan treffen jullie elkaar vast af en toe bij Barra, gezellig met z'n allen in de wachtkamer . draga: maandag alweer naar DD, succes meid! klingel: jij ook veel succes maandag, het komt vast helemaal goed! aqui: ik ben even vergeten wat bij jou de stand was, sorry . Volgende keer zal ik het weer onthouden! en ik vergeet er vast nog meer... sorry! Geniet nog even van het mooie weer allemaal en het vrije weekend!
jippie katrien!! geweldig lekker genieten. we gaan je allemaal volgen. vlinder en aqui, voor jullie een dikke knuffel!! kan me alleen maar indenken hoe ontzettend veel verdriet het kan doen klingel veel plezier maandag jo!! waar zit jij in je cyclus, plan de campagne!! draga dus jij naar DD, ik ben zo benieuwd hoe dat allemaal gaat. wij gaan deze cyclus ook naar DD.heel veel succes en de nieuwe cyclus meiden (haha klingel)vol goede moed in de nieuwe ronde. ik heb vanochtens alweer een rondje friesland gehad. van huis naar barra naar werk. nu lekker op de bank. donderdag weer richting wirdum. fijn weekend, lekker genieten
famke: ik mag donderdag ook weer naar Dr V, dag 13 voor een fm. Dan kijken wanneer de eisprong plaatsvindt en we dus naar DD kunnen voor een TP (Wat een afkortingen, gelukkig zijn we hier ingewijden in de afkortingen )
Wow, supergefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Dat ziet er mooi uit!!! Zeker de combi hcg / progesteron!!!
Thanx, lieverds, lief dat jullie zoals altijd meeleven. Ik mag woensdag bloedprikken, uitslag vrijdag. @Klingel: veel succes/plezier maandag. 8 weken alweer! Wat gaat het toch snel (als je niet zelf zwanger bent, dan).
@aqui: ja gek is dat he.. ik weet dat ik me ook zo verbaasde over andervrouws banners dan.... maar sowieso vind ik dat de tijd zo snel gaat, ik zie me nog zo in puin liggen met die zware overstimulatie begin december.. hebben jullie dat ook niet? dat voor je het weet er alweer een nieuwe ronde aanbreekt? wens jullie allemaal ZOVEEL geluk! en laat de roze golf doorzetten! ik ben zelf ' de eerste ' sinds ik dit topic geopend heb ergens in september. nu komt katrien erbij, en pientje. het is tijd voor iedereen; allemaal; en snel een beetje! V gaat gelukkig door tot de zomer. maar wat is dat? juni, juli, augustus?? zal het morgen eens vragen. morgen nog een echo, en ik denk dan nog 1 of 2. het wordt tijd voor afscheid.. moet wel zeggen dat verhuizen naar een echt ziekenhuis ook wel prettig voelt nu. daarbij vind ik het ook wat lastig, ondanks dat ik weet dat ik hoop geef, om tussen de lieve moedige MMMeisjes te zitten daar. het hoort erbij, en mij gaf het altijd wel hoop, maar toch ook wat pijn he... kiwiknuffel!
Ale zwangeren van harte gefeliciteerd!Wauw,gaat ineens goed hier!! Alle dames die ongesteld geworden zijn:Ontzettend balen.Zo moeilijk om jezelf weer bij elkaar te rapen en weer opnieuw te beginnen. ik heb woensdag dus gesprek in t barrahus.Ben erg benieuwd!Ik vroeg me inderdaad ook af wanneer "tot de zomer"precies is.Ik hoop augustus....maar vrees eerder eerlijk gezegd.
Dank voor jullie felicitaties. Is echt nog heel onwerkelijk. Gisteren thuis gewoon al een duidelijk positieve test gehad. Kan er gewoon echt niet omheen: Zwanger! Vind het een heerlijk gevoel, vooral omdat de waardes zo goed lijken. Dat was vorige keer een groot probleem. Toen was mijn Progesteron 17, moet eigenlijk minimaal 50 zijn... Hoop dat de HCG van Klingel en mij een beetje besmettelijk werkt, en dat hier snel alleen maar zwanger-banners (blijven) staan.
Nou dames heb de galajurk alvast weer gepakt want morgen naar de emmy uitreiking.Hopelijk kan ik de jurk in de wilgen hangen. Morgenvroeg eerst naar dd bellen of ze goed ontdooit zijn.Maar dames ik heb een opleving gehad ik denk dat dit hem wordt ik weet het durf het bijna niet te zeggen. Maar het voelt sinds vandaag echt goed. Hou jullie op de hoogte.Nu eerst de limo bestellen want het blijven de emmy uitreiking nietwaar. Iedereen slaap lekker.
hey draga, veel "plezier" bij de emmy uitreiking. dat goede gevoel vast houden, dat betekend echt iets!!
Alle zwangeren Gefeliciteerd wat een goed nieuws En hoop dat er snel meer volgen. Wie zit er ook in de wachtweken? Het is nu alweer 5 dagen gelden dat ik de IUI heb gehad en 7 dagen geleden de pregnyl 5000. Waneer is dit eigenlijk uit je lichaam? Ik ben sinds vandaag erg misselijk en heb zere borsten Ik heb dit nog niet eerder gehad En zelfs niet als ik 10.000 pregnyl kreeg Gebruik deze keer geen utrogestan Heb wel Clomid gehad Zou het dan toch? Mijn gevoel zegt ja, maar mijn verstand zegt nee Wil mezelf beschermen En die wachtweken duren zolang Wat doen jullie om die door te komen? Alle tips zijn welkom Mijn duimen draaien voor iedereen Hele dikke knuffel
ilja: spannende tijd he? Helaas zegt 't denk ik nog niks en zit er volgens mij niks anders op dan afwachten. Tot nu toe heb ik zeer verschillend gereageerd op de pregnyl. De eerste keer voelde ik niks, de keer erna vreselijk zere borsten (ook na een week ongeveer), de keer erna weer niks. Hoe dat kan begrijp ik ook niet, maar bij mij zegt 't blijkbaar echt niks. Natuurlijk hoop ik voor jou dat het anders is, maar wees inderdaad voorzichtig! Ik duim voor je dat het goed nieuws betekent, daar gaan we voor!! En voor nu allemaal... welterusten!
Draga heel veel succes vandaag. Een spannende dag. Ik ben dus zaterdag helder rood gaan vloeien. Ik vloei alleen wel weinig. Ook had ik gisteren 2x een soort wittig vliesje aan de tampon hangen. Is dit van de tampon (een plukje), of kunnen dit ook de embryo's zijn. Weet iemand dit?
P26 bedankt en kan geeen antwoord op je vraag geven weet het niet. Hier bedankt voor het geluk want ze zijn alltwee goed ontdooit had niet verwacht zo in de prijzen te vallen 2 emmy's wow nog nooit gehad. Hou jullie op de hoogte. laterrr
@Draga: fijn 2 emmy's! In de galajurk met de limo en Heel Veel Succes!! @Katrien: Wat heerlijk voor je, lekker genieten van de goede waardes en de positieve testuitslag. ZWANGER!! En dat het inderdaad maar besmettelijk mag zijn, een grote roze HCG-golf door dit topic. Iedereen zwanger raken, zwanger zijn, zwanger blijven en een gezond kindje baren dus!! @Klingel: Ja, de tijd gaat sowieso erg snel. Voor mijn gevoel ben ik nog maar pas bij 't Barrahûs, maar ik ben er nu toch al 5 cycli behandeld! Dus eigenlijk is dat best lang. @Ilja: sterkte met wachten. Eng, hè, zo'n positief gevoel... Wachtweken: ga trouwen als je nog niet getrouwd bent en dan in de wachtweken allemaal leuke dingen uitzoeken. Werkt goed. Nee, alle gekheid op een stokje, het is en blijft lastig. Lekker shoppen? Jezelf een beetje verwennen, leuke dingen doen...
Even een verzekeringsvraagje tussendoor... Wij kregen een brief van 'de Friesland' dat wij maar iets meer dan 600 euro vergoed kregen voor de IVF behandeling in DD. De wettelijke vergoeding was door de Friesland vastgesteld op bijna 800 euro en daarvan vergoeden ze 80% omdat het bij een niet gecontracteerd ziekenhuis is. Nu heb ik vantevoren gebeld naar de Friesland en meen me te herinneren dat ik 800 euro vergoed zou krijgen. Dus de vraag, hoeveel krijgen jullie en hebben jullie ervaring met de Friesland hierin? Van Internet word ik niet zo veel wijzer tot nu toe...