Klingel ik ben echt blij voor je. Het lijkt me zo mooi om die nieuwe gevoelens mee te maken. Hopen dat ik het ook snel mag meemaken. Draga en Pip het gaat wel weer goed met mij. Vandaag zelfs weer een emotielose dag gehad. Heerlijk zeg om je gewoon goed te voelen en je nergens druk over hoeft te maken. Wij gaan idd gelijk door voor een volgende tp. Volgende week woensdag heb ik de eerste echo dit is dan dag 12. Ik ben wel benieuwd hoe mijn cyclus nu zonder hormonen is. Ik hoop dat hij een beetje gunstig wilt zijn. Ik ben nog wel ongesteld maar ik vloei sinds zaterdag echt heel weinig. Het wordt niet meer maar ook niet minder. Geen buikkramp enz. Ik zou het zeg maar met een inlegkruisje afkunnen. Alleen naar mijn werk toe gebruik ik wel een tampon. Een beetje raar gezicht wanneer je toch een rode vlek zou krijgen in je witte pakje.
Draga: Moeilijk moeilijk die wachtweken. Net wat Klingel zegt, je voelt soms door alle hormonen zoveel maar bent soms zo weinig zwanger. Gemeen! Maar goed heb zelf altijd het gevoel dat positiviteit ook helpt in te nestelen, maar dat slaat misschien nergens op. Nadeel is dat je wat harder het verdriet voelt als het niet zo is. Ik ben nu op dag 4 gebruik tot vrijdag 100 mg clomid. En zaterdag echo bij Dr.V. Klingel: Thanks voor de meedenktip. Vind het wel shocking nog 4 Barramaanden. Manlief begrijpt verdriet hierom nu even niet. Is morgen wel weer over, ik ga ook voor zo'n roze test! Zit zelf nu ook wel versneld DD te overwegen, dan heb ik in ieder geval de criyoos. Moeilijk. Zal zaterdag ook eens overleggen met Dr.V. P: Fijn dat je weer wat beter voelt. En helemaal fijn lees ik dat je deze cyclus zonder hormonen doet. Lijkt me heerlijk! .
hey meiden, net weer alles bijgelezen. aqui, succes vandaag. klingel, geweldig weer, we gaan je echt allemaal binnen nu en 4 maanden volgen pip, misschien idd vragen over DD. wij gaan deze cuclus ook(voor het eerst!! spannend) draga, wat voor leuke dingen ga je vandaag doen, om weer een dag voorbij te krijgen. of moet je werken (kan ook leuk zijn) ilja, hoe gaat het nu met je!!nog een week en dan heb je de uitslag jo, hoe gaat het bij jou! hier morgen ochtend weer naar Barra, spuit nu 2x 100. ben benieuwd wat we morgen allemaal gaan zien op het antieke schermpje!! ga nu maar eens de ruiten van de auto krabben, en op naar t werk. ijsbloemetjes buiten zetten
Hoi Klingel, Bedankt voor de tip! Ik dacht zelf juist: nog een paar keer IUI/Flush bij dr. V. want 2x insemineren per cyclus en flush doet niemand in NL. En je kunt ook naar Düsseldorf voor IVF zonder 't Barrahûs, toch? Dan wordt je begeleid door een arts van daar, neem ik aan? Ik zou de follikelmetingen in Utrecht kunnen laten doen. Maar goed, misschien is er een extra reden waarom ik "Düsseldorf" beter via dr. V. kan laten lopen. Ik ben ook zeeeeeer voor het invriezen van cryo's, hoe meer hoe beter toch? Kans is kans en weggooien vind ik zoooooo oneerbiedig. Het zijn gewenste potentiële leventjes!! @Hier: ik heb net al bloedgeprikt. Spannend, spannend. Ik heb zulke grote gevoelige borsten, niet meer normaal. Die kwamen ook opeens zo opzetten. Vrijdag nog een nieuwe BH gekocht in mijn normale maat, zondag kon ik die - en mijn andere BH's - niet meer aan. Dus ik had hoop hoop hoop. Ik weet het - het kan van de Uruzgan zijn. Ik heb 's ochtends voor het ontbijt opeens ook zó'n honger, al een paar dagen. Maar sinds vanochtend voel ik een soort van (menstruatie?)krampen, dus.... hoop is weer minder. Ik vind het wel vroeg, 10 dpo. Terwijl ik pas v.a.. 13 dpo ongesteld zou moeten worden. Ohhhh, je denkt de eerste week dat het wachten meevalt, maar die laatste dagen zijn killing. Ik wilde eerst testen vanochtend, maar vriendje vond dat ik nog beter 2 dagen in zalige onwetenheid kon doorbrengen. Zit ook wel wat in. Maar hoe ik me nu voel... oef je zou zeggen dat het vandaag kan doorbreken. En dat hoop ik toch niet, want dan is mijn LF 9 dagen en dus te kort. Goed, weer een heel egobericht dus.
Aquilegia, even vanaf hier, hier wordt zoooooo hard geduimd. Het klinkt goed, knap dat je kunt afwachten. Hoe laat heb je de uitslag vrijdag? En die krampen, ik heb ze altijd na de eisprong. 14 dagen lang. Daarom dacht ik ook dat het deze keer weer niet zo zou zijn. Nou ja, je kent de uitslag, ook al liep het niet zo goed af. Het zegt allemaal niets, en dat is nu zo verwarrend en killing. Je omschrijft het exact zoals ik altijd, die laatste dagen zijn killing...
Dank je wel, Soraya, lief dat je meeleeft in zo'n moeilijke tijd voor jouzelf. Edit: ik mag vrijdag v.a. 8 uur bellen, maar ik zal rond 9 uur bellen. Oh, ik ben ook zo moe, ik ga vroeg naar bed, maar dan slaap ik onrustig. Dat heb ik nooit op die manier. Steeds wakker worden.
haai meisjes! @draga: lekker aan t broeden? hou de relaxte vibe zo lang mogelijk vast he @P: bijna ongi weg, dus bijna weer nieuwe ronde? ik duim! @pip: hoest meisje? smak! @aqui: hee wat spannend. 10DPO, alles kan. en dat alles kan is nu ook PRECIES het irritante he! ik duimmm me gek maar dat wist je al. mag je morgen of vrijdag bellen voor uitslag? ben het 1000% met je eens wat betreft het zo makkelijk weggooien van potentieele leventjes. hier in NL gooien ze gewoon 7 celligen weg! ik ken heel veel MMMeisjes die van een 2, 4, 6 cellige kindjes hebben. okee dusseldorf is omslachtiger en duurder (meer zelf bijbetalen) maar ik vond het het helemaal waard. zelf vond ik de combi met V heel fijn, maar uiteraard kan je ook helemaal voor dussel gaan. daar lopen ook NLse top-artsen rond. maargoed... als jullie nu eens allemaal heel dussel niet meer nodig hebben??? @pien en katrien: hoe gaat het? hoe voelen jullie je? al nieuwe uitslagen? @soraya: ik ken je verhaal niet maar ik proef het verdriet dus ik wil je toch een dikke knuffel geven @hier: alles goed, hoewel vandaag sinds 0330 wakker en piekeren en denken. beetje buikpijn ook. gek hoe, als het dan zo ver is, er allemaal nieuwe en niet gekende (ik dan) angsten boven komen.. doe onwijs rustig aan verder en voel me dus goed. lekker beetje denken over bruiloftje enzo juist ja. als jij jezelf nog steeds een mislukte innesteling aanpraat op basis van een paar dagen bloed (innesteling is heel even heel iets roze bloed) vlak voor NOD terwijl alle (professionele bloed)testen (die vanaf 1 hcg!! meten) negatief waren en je 6 dagen voor je ei voor het laatst sex had (met ICSIzaad) dan moet jij dat weten. maar wij houden ons liever bij de feiten en maken onszelf en elkaar niet gek met ongefundeerde spinsels. daarbij vind ik het ook gemeen om een vmk te veinzen tegenover mensen die hem echt gehad hebben. maargoed, ik heb alweer 8 regels teveel gereageerd en ben niet zo verstandig als de rest. zwangerschapskwaaltje?
@Klingel: ik mag vrijdagochtend bellen, want het bloed ligt nu nog in een Utrechtse brievenbus te wachten op de buslichting. Dus morgen bepalen en dan vrijdag bellen. Je hoort inderdaad vaker dat vrouwen zwanger worden van embryo's met minder dan 8 cellen, die in NL zouden worden weggegooid. Vreselijk. Want je hebt maar 3 pogingen en dan wil je alles wat je hebt benutten, toch? Het idee dat wat jouw kind zou kunnen worden, wordt weggegooid. :x We kunnen ook altijd nog kijken wat dr. V. ons aanraadt: nog 1 of meerdere IUI/Flushes of toch IVF. Maar als ik IVF ga doen, dan denk ik zeker aan Düsseldorf.
Klingel windt je niet zo op wat betreft Sandra. Niemand schiet hier iets mee op. Iedereen mag denken wat ie wil. Ik houd mijn mond maar voordat ik ook verkeerde dingen ga zeggen. Soms is het beter om iemand de rug toe te keren. Jammer van de buikpijn, ik kan me wel indenken dat je soms gaat piekeren, nadenken over alles wat je voelt enz. Mijn ongi is nog steeds niet weg. Ik druppel nog net zo als zaterdag. Ik hoop wel dat het snel weer weggaat.
P26, je hebt wel een punt dat het beter is iemand de rug toe te keren maar ook ik mag zeggen wat (niet alleen) ik denk(t). over je ongi, ik dacht dat het minder was. maar niet dus, hmz. wanneer mag je weer naar V? ga ervoor he meisje, het is tijd voor een iljabeeb!! @aqui: ik dacht dat banden meer aan de zijkant zaten, dit is meer in het midden. wat ik jou nog wou vragen, als je antwoord wilt geven, hoe jij je zwangerschap van mooie lieve sterre* hebt beleefd. (ook een vraag aan vlinder trouwens) ik moet wel vaak denken aan jullie kleine lieve kindjes* en vind het zo vreselijk (oneerlijk) voor jullie. hoe jullie ermee om gaan, en hoe jullie doorgaan, siert jullie ontzettend. ik weet zeker dat ze over jullie waken en trots zijn, en ook niet kunnen wachten op een brusje. sorry voor emo verhaal misschien, denk dat ik idd wel wat emo-er (zie ook hierboven ) ben dan anders. ik zal daarom nog even zeggen: @sandra: heb het al 100 x gezegd maar ik wens jou ook een snelle zwangerschap toe. dat we een andere mening hebben of manier waarop we kijken naar onszelf of onze behandeling maakt niets uit. succes met alles. jeetje ik krijg een emo-melancho-aanval! goedzo, daar is niets mis mee. KNUFFEL.
Hey meiden,ik ben hier wat minder geweest omdat ik zo teleurgseteld was dat de ene naar de andere zwanger wordt (wat ik geweldig voor jullie vind,echt waar)en bij mij lukt het even niet,ik was dus een beetje jaloers (nog wel een beetje)maar kan het nu weer relativeren.Mijn excuses daarvoor dames,ik weet hoe moeilijk iedereen het heeft om eindelijk zwanger te worden. Klingel ik kan me heel goed voorstellen dat je iets hebt geschreven aan Sandra,ook ik wilde dat gaan doen,het enige wat ik kwijt wil is dat ik hoop dat het hele negatieve circus niet weer begint want Sandra met het schrijven van bepaalde zaken kun je mensen kwetsen en dat is niet de bedoeling van dit topic,dus of je schrijft hier serieus mee en kunt tegen de goede bedoelingen van ons of blijf hier weg. Ik ga even alles goed doorlezen hier en reageer dan spoedig op de rest,dikke knuffel meiden.
Klingel Tuurlijk mag je je menig geven. Als dat nog geen eens meer kan... Woensdag moet ik naar dr V. Ik ben benieuwd hoe het dan lijkt. Ik ben van mezelf erg onregelmatig en neem ik een lange aanloop naar een ovulatie
P ik hoop dat je ei lekker snel komt, zodat je weer wat kleine ijs-Ptjes kan ophalen! het MOET goedkomen hoor! hoeveel heb je er nu nog? vlinder ik snap je helemaal, het is en wordt ook moeilijker om te zien dat anderen wel zwanger worden geen sorry zeggen! ik hoop dat je desondanks hoop en vertrouwen houdt op dat mooie brusje dat er zal komen! misschien kan je eens met V overleggen wat hij voor andere/nieuwe/kansverhogende plannen ziet? zeker met het oog op een eventuele sluiting in juli? ik denk aan je. KNUFFEL
Meiden ik ga een nieuwe uitdaging aan,ik ga vanaf april als demonstratrische bij Tupperware aan de slag,naast mijn vast baan.Ik wilde een nieuwe uitdaging en dit lijkt me ontzettend leuk,is er iemand van jullie die het leuk lijkt om thuis een tupperware party te geven en mij als demonstratrische over de vloer te krijgen.Tupperware is de afgelopen jaren erg hip geworden,als gastvrouw krijg je ook een cadeau,dus dat is een leuke bijkomstigheid.
Toe maar tupperware. Ik ben blij dat je dit er bij kan doen. Vooral omdat je aangeeft dat je dit erg leuk lijkt. klingel ik heb nog 4 eskimootjes. We laten er 2 ontdooien.
He dames even bijbeppen. Alles nog goed? Ondanks dat ik me goed voel.Heb ik nog steeds dat oneerlijke gevoel van waarom niet. Dat gevoel kennen we allemaal.Daarom wil ik even met wat positieviteit strooien alla klingel.Net als ik weten jullie dat ondanks alles wat we doorstaan het niet altijd beloont wordt maar wil jullie bedanken voor de steun en alle antwoorden op soms lastige en emotionele vragen.Het is jammer dat niet iedereen dit concept snapt.Omdat sommingen "met de kop in't zand"syndroom hebben en mensen overstuur maken. Laten we dit met een korreltje zout nemen en niet overstuur raken want deze mallemolen is al moeilijk genoeg.Dames ik wens jullie veel kracht,geluk en liefde en dat we elkaar er weer doorheen sleuren zoals jullie dit ook voor mij doen. Veel liefs en zorg goed voor elkaar. En we weten wie de echte diehards zijn
Hoi meiden, Ik heb alweer een tijdje niks geschreven. Jullie zijn zulke enthousiaste schrijvers dat ik het moeilijk vind om voor iedereen een persoonlijk woord te hebben. En ik vind het zelf niet eerlijk als ik maar steeds weer met algemene verhaaltje kom omdat ik jullie niet kan bijbenen. Als ik dan ook lees dat het mensen verdriet doet dat er zoveel zwanger worden dan word ik daar zo verdrietig van, want natuurlijk ken ik dat gevoel van al die jaren dat ik weer niet zwanger was/bleef en de één na de ander werd het wel. Ik weet ook niet of ik nog veel zal reageren hier, maar wat zal ik hard voor jullie allemaal duimen en meeleven. Nog wel even een korte update. Het gaat goed met mij. Laatste HCG was 3572 en progesteron was 283,30. Volgende week donderdag heb ik een echo in het UMCG en een dag later ga ik weer bij dr. van V. langs. Ik vind het allemaal nog doodeng en kan er ook nog steeds niet 100% van genieten. Dat zal tijd kosten en heel veel bevestiging. Afwachten tot de echo dan maar. Heel veel lieve groetjes van mij
Vandaag in Wirdum geweest.Was heel apart daar weer te zijn...is inmiddels alweer 4 jaar geleden dat ik daar zat.Dr V vroeg direct naar een foto van m'n dochter,vond ik wel attent van hem.Ik heb hem ooit ook wel eens anders mee gemaakt hoor.Toen was ik net naar de w.c.(nou ja,net...ik moet er om de 5 minuten heen als ik daar zit te wachten),toen ze me riepen om naar boven te gaan (nadat alles al een uur uitgelopen was ofzo)en toen was ie me toch knorrig daarover. Maar goed...ik moet deze cyclus alvast clomid gebruiken,maar krijg geen inseminatie deze maand,omdat dat volgens hem niet goed was vlak nadat ik zo lang de pil geslikt heb.Natuurlijk heb ik niet gevraagd waarom dat niet goed is en zit ik daar over na te denken nu.Jullie enig idee?Moet maandag voor een echo,dat dan weer wel.Hij gaf trouwens aan dat het nog steeds 50/50 is dat de kliniek een doorstart maakt.Duimen draaien dus maar! Ik weet nog niet zo goed wie wie is hier op dit forum,maar ik wil iedereen heel veel kracht en geluk wensen,want makkelijk is het zeker niet!!