wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Dokter V heeft niks gezegt over niet tillen of drinken etc,ik moet ook gewoon gaan werken vanavond in de zorg.
    Ik heb ook nog geen last van mijn buik want het zijn nog kleintjes er waren twee van 16 mm en de rest is kleiner.
    Ik heb nog naar het Barrahûs gebelt om te vragen of ik toch nog een echo mag deze week (heb het antwoordapparaat ingesproken)om te kijken of er dan nog zoveel zitten of dat die twee groten alleen verder gaan want dan wil ik het alsnog natuurlijk gaan proberen,ik vind het vreselijk dat ik deze maand als verloren zou moeten beschouwen.
    S'morgens en sávonds moest ik 25+ spuiten en dat is niet heel veel,dus waar dit van komt?

2. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Klingel:

8 dagen na TP 20
    11 dagen na TP 80
    15 dagen na TP 295

Stijgt veel minder dan vorige zwangerschap.

@ Vlinder; balen dat je teveel eitjes hebt! Dikke knuffel!

3. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Weet je jouw waardes trouwens nog Klingel???

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Oh, Vlinder dus maar 2 grotere eitjes? En ga je dan nu wel door met spuiten of moest je stoppen? Een echo om te kijken of niet alleen deze 2 doorgroeien, lijkt mij een goed idee. Ik had vorige keer 8 eitjes, maar uiteindelijk waren er maar 3 groot genoeg om te springen toen de ovulatietest positief was.

@Katrien: dat zijn toch wel redelijke HCG-stijgingen? Het moet toch elke 2 dagen verdubbelen? De eerste dagen steeg het bij jou wat meer, de laatste dagen ietsje minder. Ik blijf voor je duimen.

5. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Aquilegia; het gaat niet alleen om het HCG, maar ook om een gevoel wat ik er bij heb... misschien is dat alleen ontstaan door mijn 2 eerdere miskramen. Dat hoop ik. Maar misschien ook niet, en dat besef ik maar al te goed.

Spring morgen een gat in de lucht als ik weer een goede uitslag heb... enneh... 'Donald' natuurlijk ook! ;)

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, dat snap ik helemaal, Katrien, ik hoop gewoon echt dat jouw gevoel ernaast zit. Ik probeer alleen positief te blijven, maar dat is na 2 miskramen niet zo gemakkelijk, besef ik maar al te goed.

Laat de uitslag maar weten als je hem hebt, morgen.

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @vlinder: OOO je hebt zoveel kleintjes! dat had ik niet begrepen :)
    dat scheelt een boel!
    :)
    wat aqui ook vraagt, stoppen met spuiten nu?
    het is wel interessant om te weten hoeveel er groot worden... stel het blijven er maar 2,3 dan zou je dus nog voor IUI kunnen gaan in theorie?

@katrien:
    de laatste stijging van dag 11 naar 15 is idd niet geheel verdubbeld... ik snap je ongerustheid...
    maar van 2- naar 80 was dan weer dubbeler dan dubbel! :) (had ook pas op dag 12 gemogen)

denk dat komende uitslag heel belangrijk zal zijn.
    is hij nu wel lekker gestegen dan gaat t de goede kant op, en daar ga ik heel erg voor duimen! :)

ik ben een raar geval (zoals altijd :D) met mijn waardes aangezien ze pas NA 1e nega HCG test kwamen. oftewel late innesteling.

even zien uit mn hoofd...
    8 dagen na TP 1 (dachten dus dat het mislukt was)
    16 dagen na TP (na eigen posi test!) 95
    22 dagen na TP 1750
    27 dagen na TP 9220
    40 dagen na TP 92000

let wel, vanaf week 6 hoeft het HCG niet meer te verdubbelen.

trouwens, tijdstip kan ook uitmaken he.
    bv als je de ene x om 1230 hebt geprikt en de 2e x om 0800..
    misschien net te vroeg voor verdubbel?

kan.. ;)

hier gister duidelijk te druk geweest met slepen en tillen. voel rug en buik.. boeh! ;)

smak!

8. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Ben ik weer! Het is toch wel een eind, maar goed... we hebben 't weer gehad voorlopig.
    En met goed nieuws! Ze waren beide goed ontdooid en de één inmiddels gedeeld tot 8-cellig en de andere 9-cellig. Volgens de assistente waren het hele mooie cryo's, dus het gaan weer spannende weken worden! Maar voor vanavond lekker genieten en wat ontspannen!

@Katrien: oh, wat spannend en eng allemaal zeg! Ik hoop zo dat het allemaal goed blijft gaan! Inderdaad 3x is scheepsrecht!!

@draga: sterkte nog even met wachten, denk aan je!

@famke: spannend he, die eerste ivf? Vond ik ook, maar ben nu 3x in DD geweest en het begint een beetje te wennen. Maar ik had wel hetzelfde als jij, had er wel zin in, al klinkt dat raar.

@vlinder: 20 eitjes is wel erg veel ja! Zeker als je wel makkelijk zwanger wordt. Bij mij hebben ze bij ivf 21 eitjes geprikt, maar daar ontstonden wel 14 bevruchtingen uit! Daar moet je toch niet aan denk dat dat in je buik gebeurt! Misschien geeft een echo meer duidelijkheid en is deze maand niet helemaal verloren!

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @jo: super!
    nu al 8 en 9 cellig, na 1 of 2 dagen ontdooien???
    dat is echt heel erg MOOI!!!! :D

heb je ook mooie fotos? :)

lekker broeden nu he! sigtig an!

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Super, Jo, zulke mooie embryootjes!!! :)

11. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    2 dagen na ontdooien, zaterdag is er vanuit barra gefaxt, dus toen zijn ze uit de vriezer gehaald en vanmiddag om kwart voor 1 TP. Ja, met 2 mooie fotootjes erbij. Een heel ander gezicht dan vorige keer met een 2-cellige. Die was toen ook nog niet eens 1 dag uit de vriezer, dus vergelijken kan ook niet, maar toch. Dit geeft wel weer moed! :)

12. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Jo: Wat super zeg je 8 en 9 cellige jip en janneke! Nu maar lekker nestje bouwen en broeden!! Duim voor je.

Katrien: Begrijp je zorgen na 2 miskramen. Maar de uitslag was goed hoor. Ik was erbij toen je zaterdag belde en de assistentes en zij vonden het ook goede uitslagen. Maar wel erg fijn dat je vandaag weer kon prikken. Ik hoop echt dat het goed komt en leef met je mee. Veel sterkte in deze onzekere dagen.

Famke: Spannend zeg naar DD. Zag er goed uit 14 eitjes!! Super zeg. heb je er ook last van? Of niet?

Draga: Hoop op goed nieuws voor jou morgen. Spannend!

Vlindermoeder: Oh nee, overstimulatie! Heel verstandig weer even nieuwe echo. Je weet maar nooit, misschien blijven er maar 2 of 3 over en dan kun je best behandeld worden.

Klingel: Mooie lijfspreuk!! Kan ik me helemaal in vinden. Maar rustig aan he? Met tillen en sjouwen.

@ hier: Ik heb morgen om 12 uur weer een date. Ben benieuwd. Hoop nog steeds op 2 of 3 follikels.

Fijne avond allemaal...:)

13. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Dr S. vertelde trouwens ook dat ze met een samenwerking met de ziekenhuizen in Friesland bezig zijn. We zouden dan wellicht terecht kunnen in Heerenveen of Drachten! We wachten af...

14. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    He Jo dat klinkt super hopen dat ze daarbinnen ook zo mooi doordelen hoop het echt voor jullie.
    Blijf posi en zoek afleiding dat heb ik nu ook gedaan en de weken gaan sneller. Dus veeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllll geluk meid.;)

En PIP veel succes op je date.

15. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Hier gaat het wel goed de WW zit er bijna op
    Waarom mag je pas testen na 16 dagen was wel benieuwd?
    En wie test er wel eens eerder?

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Wat voor samenwerking dan?

@Ilja: ik test wel eerder, hoor. Als ik het niet meer uithoud, 11 of 12 dpo.

17. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Gelukkig vandaag weer een bloeduitslag gekregen...:

HCG 1048
    Prog. 59

Gelukkig helemaal goed dus.... wat een opluchting.

Sorry voor mijn gezeur en ongerustheid gisteren... ;) Nu snel naar mijn werk!

18. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    @katrien: wat een geweldig nieuws!! Geeft niks hoor dat 'gezeur' daar is dit toch voor? Iedereen heeft zijn onzekere momenten en dan is 't toch mooi dat je dat hier kwijt kunt?! Lekker blijven zeuren ;)!

@ilja: wanneer is precies jouw nod dan? Ik zou ook eerder testen hoor. Zeker 14 dagen na ovlulatie! Spannend!

@draga: hoe zat 't bij jou ook alweer? Vandaag bloedprikken en morgen uitslag? Of nog een dag wachten? Ik zal zo even teruglezen :). Ik duim voor je, hoop het zo!!

19. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    @ aqui: dat zei hij verder niet, maar hij had al wel met Dr Z gesproken uit Heerenveen. (Die waar klingel en ik allebei enthousiast over zijn, dus dat was voor mij wel een geruststelling).

20. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Katrien je zeurt niet hoor,na alles wat wij met zijn allen mee maken is het heel normaal dat je ongerust bent want je wilt graag een levend en gezond kindje.Vrijdag krijg je nu een echo toch?Gefeliciteerd met de hoge hcg waarden.

Ik had op beide eierstokken een ei van 16 mm en de rest is kleiner,maar ook daar zitten al grotere bij.Morgen mag ik langs komen voor een echo en dat stelt me gerust en ik heb als advies rust gekregen en niet te zwaar tillen.
    Gisteren heb ik ook gevraagd naar de doorstart en ik kreeg te horen dat ze nog er mee bezig zijn maar als het mislukt dan stopt hij er deze zomer mee,gaat de samenwerking met een andere gyn door dan blijft dokter V parttime werken.

Draga jij mag vandaag bloedprikken toch en heb je dan morgen de uitslag?

Pip ik hoop zo voor je dat je twee of drie follikels hebt,ik heb er teveel en jij hebt moeite ze te krijgen het is oneerlijk verdeeld,ik had gisteren ook echt zoiets van kon ik er maar een paar weg geven.Succes vandaag en laat je snel weten hoe je date was.

Jo hopelijk is het deze keer raak en hoef je de lange reis niet meer te maken.

Klingel wanneer mocht jij nou voor een echo is dat toevallig morgen,misschien kom ik je dan wel tegen.

Ik ben nu vast iemand vergeten maar ik ben er met mijn hoofd niet bij,sorry.

Deel Deze Pagina