wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Vlindermoeder, heel erg vervelend voor je, dat jullie een maand verliezen :( Maar eigenlijk wist je al dat de keuze IVF of safe sex was, toch? Kan me wel voorstellen dat het grapje verkeerd viel. Dikke knuffel in deze moeilijke tijd.

2. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Oh wat balen Vlindermoeder!! Echt jammer voor deze maand. Dikke knuffel voor jou.

Famke: DD komt snel dichterbij. Spannend zeg!

Klingel: Blij met de echo? Was het de laatste?

Draga: Morgen uitslag?? ;) Al stiekum gestest? Of nog niet? Heb trouwens geen last van een opgeblazen gevoel ofzo. Was ook nog wel erg klein allemaal. Misschien komt dat nog. Ik ga trouwens voor Flush-IUI. Naar mate de eisprong dichterbij komt, hoe meer follikels zich terugtrekken. We gaan er voor 3 of 4.

Katrien: Onzettend fijn dat je waardes zo goed zijn. Heerlijk gevoel voor je. :)

3. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Ik leer hier vanalles over progesteron waardes! Wist ik allemaal helemaal niet. Zal er nu ook wat meer op letten als ik uitslagen krijg!

@ vlinder: Vervelend he, weer een maand moeten wachten, het duurt allemaal al zo lang! Knuffel!

@ draga: ben zo benieuwd! Morgen eindelijk uitslag. Nog steeds zo ontspannen als de eerste week of inmiddels al niet meer? (Wat ik me erg goed voor zou kunnen stellen trouwens!)

@ katrien: vrijdag echo toch? Spannend!

@ famke: lastig dat je niet precies weet wanneer je naar DD moet he? Dat is vooral met je werk zo moeilijk te plannen zo. En houd maar rekening met een dagje rust, je weet nooit hoe het gaat. Ik had last van overstimulatie, dus ik ben wel 4 dagen ziek geweest. Maar we gaan bij jou natuurlijk voor een vlekkeloze punctie en 2 dagen later een verse terugplaatsing! Heb je al nagedacht over het aantal terug te plaatsen? Had je nog steeds 14 eitjes? Mooi aantal hoor!

@ ilja: heb jij al uitslag??

4. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ja dames het is zeker spannend nu en nee heb geen test gedaan want dat is te vroeg die geeft pas bij 25 hcg zwanger aan en de bloedtest merkt alles op. Ben vanmorgen extra vroeg opgestaan want vorige maand hebben we geen oog dichtgedaan dus mischien slaap ik vannacht beter.
    Nou dames blijf a.u.b duimen want we kunnen alle hulp gebruiken.
    Hopelijk tot morgen met goed nieuws.

5. P26

P26 Niet meer actief

Draga mijn duimen draaien er bijna af voor je.

ilja hoe gaat het?

Famke DD komt idd erg dichtbij.

Pip ook voor jou draaien mijn duimen in het rond. Mooi wanneer jullie voor een flush/ iui kunnen gaan.

Vlindermoeder ik snap dat het grapje niet helemaal in goede aarde is gevallen. Volgens mij had hij een grapjes ochtend. Wij hadden het over de cryo's, dat wij ze eskimootjes noemen. Hij noemde ze diepFriesjes. En toen kwam de combi. DiepFries eskimoos. Ik vond het ergens wel grappig.

Ik zit nu op dag 12. Ik had nog maar een paar hele hele kleine follikels. Nog geen dominate dus. Ivm mijn rare menstruatie en nu de kleine follikels hebben ze bloed afgenomen om uit te sluiten of ik al een ovulatie heb gehad. Vrijdag einde van de middag moet ik voor alle zekerheid nog een ovu-test doen. Zaterdag weer controle.
    Ik ben gewend dat ik een lange aanloop neem in mijn natuurlijke cyclus. De vraag is nu alleen; Hoelang zal hij dit keer worden.

6. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Dames het is niet gelukt.
    hcg: 2
    PRO: 20

7. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    oh nee draga!! Wat ontzettend k*t!! Leef zo met je mee, zo vervelend dat we niks voor je kunnen doen! Een digiknuffel dan maar weer en huil maar even lekker uit!!

8. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Draga lieve meid ik vind het vreselijk voor je,sterkte vandaag.Dikke knuffel voor jou en je mannetje.

9. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Bedankt voor jullie steun en kennelijk is het ons niet gegund.
    Dit was voorlopig de laatste keer we hebben nu al 9 tp gehad zonder resultaat dus mischien word het wel echt tijd om te stoppen.
    Ik had niet verwavht da het zo zou aflopen maar je hebt het zelf niet in de hand.
    Ik denk dat ik hier ook niet veel meer aanwezig zal zijn zal jullie stiekum volgen. Ik hoop dat jullie een beter eind zullen krijgen dan ons. Het is gewoon te moeilijk om hier te blijven schrijven. Anders kan ik het nooit afsluiten.
    Bedankt voor alles.
    Veel liefs.

10. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Zit hier met tranen in mijn ogen, draga! Vind het zo vreselijk. Het is een lot wat we allemaal vrezen en waarvan we hopen nooit deze conclusie te hoeven trekken. Maar dat je hier niet veel terug zult komen kan ik me heel goed voorstellen!! Heel veel sterkte meid!

11. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Draga! Shit zeg!!! En dat is zacht uitgedrukt!

Wat moedig dat jullie voorlopig gaan stoppen. Moedig, omdat ik het altijd roep... maar uiteindelijk nooit doe. Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd, en hopelijk laat je nog eens wat van je horen. Maar voel je niet verplicht!

Dikke cyber-knuffel!

12. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Draga ik heb zo met jullie te doen meid,ik hoop dat je eerst even wat rust kunt vinden om alles een plaatsje te geven want het is wel moeilijk om je grootste wens te moeten laten varen.

Katrien jij hebt morgen je erste echo toch,ik hoop zo dat alles er goed uit ziet.

13. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Draga: Een hele dikke knuffel voor jou. Vind het ontzettend jammer voor je. Wens je heel veel sterkte toe met je-jullie beslissing.

14. P26

P26 Niet meer actief

Draga, ik kan eigenlijk niets meer toevoegen aan wat de anderen al hebben gezegd. Maar ik vind het echt ............................
    Ik kan het begrijpen wanneer je niet meer zoveel op het forum komt. Verwerk alles eerst maar rustig.

15. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Ben niet zwanger.
    Baal enorm, maar geniet van het mooie weer
    Zoek afleiding
    En op naar de volgende behandeling

16. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Ilja wat ontzettend sneu en je had er zo op gerekend,dikke knuffel van mij.Geniet idd maar van het mooie weer,ik ga zo werken en moet het mooie weer buiten laten:D

17. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Ilja; ook voor jou een dikke knuf! Je had inderdaad zo veel hoop... wat een teleurstelling dan, ik weet er alles van!

@ Vlinder; hoe is ie met jou? Bezoekje van gisteren alweer een beetje gezakt???

18. P26

P26 Niet meer actief

Ilja dat is echt balen zeg!

19. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    draga, wat verschrikkelijk!!!denk aan jullie
    respect voor de manier waarop je het hier verteld, en begrijp natuurlijk dat het moeilijk is om hier verder te reageren.

ilja, vind het ook heel erg voor jullie. op naar volgende ronde

vlinder hoe is het met jou!

wij gaan zaterdag naar DD, moest vanmorgen nog eens langskomen.
    maar kogel is door de kerk. zaterdag is de punctie. hebben heleboel papierwerk mee!!! morgenmiddag maar eens rustig doornemen.
    ben erg moe en emotioneel... begint me beetje op te breken.
    doe alles maar door alsof het iets is, maar dat is het dus stiekum niet!!!:$
    dr V, zei ook, dat we niet moesten denken dat we het er eventjes tussendoor konden doen, dat het niet zomaar iets is.
    pfff ben blij dat hij dat gezegd heeft, kan ik me er aan over geven, want voelde me al tijdje niet helemaal happy. En dat gaat tegen je werken, op alle vlakken. ja gaat maar door en gaat maar door!!
    maar dat kennen we natuurlijk allemaal wel...
    maar weer genoeg over mij.:)
    gaan zaterdagochtend heeelllll vroeg op pad, en maken er een mooie dag van. vriendjes is jarig, dus maar lunchen in DD:)

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Draga: lieve meid, wat erg voor jullie dat het wéér mislukt is. Een dikke knuffel vanuit hier. Ik begrijp volkomen dat je afstand wil nemen van het forum. Echt heel verdrietig voor jullie. :( :( :(

@Ilja: wat jammer dat je niet zwanger bent. Balen, hoor. Je hoopt het elke keer weer. :(

@Famke: morgen ben ik niet op het forum (waarschijnlijk) dus alvast heeeeeel veeeeel succes in Düsseldorf. :) Zet hem op!!

@DiepFriesjes: daar heeft Klingel dus de benaming DiepFriesjes van: dr. V. Of hij heeft het van haar.... Wie heeft het uitgevonden? ;)

Deel Deze Pagina