wie is/was er ook bij t barrahus? (wirdum)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Vanmorgen eerste echo gehad. Een mooi vruchtzakje met zelfs al een heeel klein vruchtje (nou ja, 'witte stip'). Nu 10 dagen wachten op de volgende echo, en dan moet er hartaktie te zien zijn.

Ben wel veel rustiger nu... maar merk wel dat ik het heel moeilijk vind het jullie te vertellen. Vond het ook altijd heel moeilijk om te horen, en als het voor bepaalde mensen te pijnlijk is hoor ik het heel graag!

Even een extra knuffel voor Famke. Veel succes in Dusseldorf, enneh... pas goed op jezelf!

2. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Katrien: Wat fijn!!! Volgens mij hebben we elkaar net gemist. Ik was er 20 over 9. Ben heel blij voor je en wat fijn dat het er allemaal zo goed uitziet. Super zeg!

Persoonlijk vind ik het fijn om de zwangeren wel te blijven zien op dit forum. Mij geeft het hoop! :). Denk dat het voor jou misschien net zo lastig is om hier te delen. Jij weet als geen ander hoe intensief dit hele traject is en wanneer het niet lukt.

Famke: Wat superspannend zeg naar DD. Kan me voorstellen dat je hierdoor moe en emotioneel bent. Het is inderdaad niet zomaar even iets. Ik wens je heel veel sterkte en succes morgen toe!! En ga ontzettend voor je duimen. :D

Vlindermoeder: Gaat het weer een beetje? Echt ontzettend van balen van deze gemiste cyclus :(. Knuffeltje voor jou..

Mijn date vandaag was helemaal super! Heb 3 follikels. 2 van 19 mm en 1 van 21 mm. Sinds gisteravond doorzichtige afscheiding en vanochtend ook nog bruine afscheiding daarbij. Volgens dr.V. zit ik tegen een eisprong aan. Vanochtend al getest maar die was nog negatief. Het is qua behandeling wel wat lastig ivm weekend. Daarom morgen IUI en dan maandag misschien nog een keertje, afhankelijk van ovulatie. Ben wel helemaal happy met mijn 3 eitjes :D.

Voor alle andere meiden een dikke knuffel en fijne dag!!

3. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Zo, dat is supernieuws pip! Je hebt de smaak te pakken na de vorige cyclus.... ;) Hoe is het nu met je schildklierwaarden? Of wordt dat niet zo vaak gecontroleerd?

4. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    De schildklierwaarden worden volgende week weer gecontroleerd, duurt een paar weken voordat je weer een goed beeld hebt na aanpassing medicatie. Maar Dr.V en de internist geven aan dat ik behandeld kan worden en het geen gemiste kans zal zijn. Dus daar zal het dan niet aan liggen.;)

5. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Dames even een ego trip hier.
    Heb met mijn mannetje gepraat en eigenlijk kort nagedacht maar ik kan en wil nog niet stoppen. Ik weet ik ben een raar persoontje maar we hebben het er over gehad en we gaan flink sparen en mischien volgend jaar nog een keer behandelen. Ik ben nog maar 32 en voel nog een sprankje hoop. Als ik het verhaal van Pientje hoor krijg en we weer moed. Ik zit nog steeds op die emoschommel en kan me er niet bij neerleggen.

Pip wat een goed nieuws je mag beginnen.
    Famke veel succes.
    Ilja meid voel wat jij voelt dus dat zegt genoeg.
    De rest bedankt voor alle steun en jullie gaven ons ook de moed om door te gaan.
    Jullie zullen wel denken die springt ook van de hak op de tak.
    Maar als iemand het snapt dan zijn jullie het wel.
    Ach vergeet helemaal Katrien super meid blij dat je gerust gesteld bent super nieuws En dat bedoel ik nu hier doe je het voor

6. famke007

famke007 Actief lid

5 jan 2010
    151
    0
    0
    bloemist
    fryslan
    draga, goed nieuws. sparen sparen sparen
    en tijdje rustig aan doen, ff genieten van het mooie weertje.

pip, ook geweldig nieuws zet m op!!

maar ik breek ff snel in, ben nog aan de arbeid.
    maar las vanochtend in al mijn info, dat we daar moeten betalen in DD??????
    weten we niets van.
    narcose dat had ik al eens gelezen, maar rest wist ik niet.
    hoe hebben jullie dat gedaan!!!
    lees vanavond weer, en dan vroeg op bed.
    morgen gaat de wekker om 04.00.

fijne dag allemaal

7. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Draga; wat goed dat jullie de hoop nog niet opgeven... Nu maar lekker een jaar of wat van je rust gaan genieten, en hopelijk hebben jullie de volgende keer veel meer geluk!

@ Famke; wij hebben de nota voor de narcose inderdaad contant moeten betalen. Uit mijn hoofd zo'n € 220,00, maar dat was in september en kan inmiddels verranderd zijn. Dit moet je dus contant bij je hebben.

Voor de rest hebben wij gewoon een nota meegekregen. Op deze nota's staan ook nederlandse banknummers, dus heb je ook geen last van 'IBAN-gezeur'.

Wens je heel veel succes morgen! Spannend hoor!!!

8. P26

P26 Niet meer actief

Famke voor ons was de narcose meen ik ietsje meer. Neem in iedergeval 250 mee. Maar je kan ook pinnen bij de anestesist. Misschien ook makkelijk. Dus vriendje jarig. Alvast gefeliciteerd.

Pip fantastisch dat je aan de IUI toe bent. Mijn duimen gaan weer draaien. Hoelaat heb je de afspraak staan? Wij komen morgenochtend weer voor controle.

Katrien wat mooi dat je toch al wat kon zien. Nu in spanning afwachten op de echo waarbij je het hartje kan horen. Toch wel wonderlijk altijd hoe dit allemaal ontwikkeld.

9. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Draga dat is goed nieuws dus,nu kun je eerst even tot rust komen en goed sparen.

P26 voor jullie dit weekend dus nog geen Düsseldorf,maar dat kwam ook iets beter uit toch.

Katrien wat een goed nieuws zeg dat jullie al een vruchtje zagen,ik ben erg blij voor jullie en ik hoop dat je over 10 dagen een hartje ziet kloppen.Hopelijk blijf je hier wel schrijven,we willen je wel blijven volgen.

Pip zo zeg drie flinke follikels en morgen iui,ik hoop voor je dat het deze keer slaagd.

Aqui hoe zit jij nu in je cyclus,ik weet het bij jou even niet meer.

Klingel hoe is het met jou meid,we horen niet zoveel meer van je.

Hier gaat het wel weer,ik vind het alleen toch jammer dat we deze maand kwijt zijn.Ik heb nu geen idee of ik al een ei-sprong heb gehad,ik had woensdag wel pijn in mijn buik en rug maar anders dan anders.Heb momenteel een dikke buik en pijnlijke (.)(.)en dat betekend meestal dat ik rond mijn ei-sprong zit.

10. P26

P26 Niet meer actief

Vlinder vervelend dat het niet door gaat deze maand. Ik kan er inkomen dat dit ook wel frustrerend kan zijn. Je kan nu natuurlijk ook meer of anders last hebben, doordat je zoveel follikels hebt.

Er was wel een achterwacht voor me geregeld dit weekeind. Zoals het nu lijkt is het niet nodig. Om 17.00 uur een ovulatietest doen. Morgen ochtend weer voor controle. Ik heb gisteren de familie en vrienden uitgenodigd voor maandag middag en avond. Wel aangegeven dat wanneer de tijd wijzigt ik dat het weekeind nog doorgeef. Woensdag waren mijn follikels echt nog heel klein, maar soms kunnen ze ook in een keer heel snel gaan ontwikkelen. Het mag ook wel maandag zou al dag 17 zijn van de cyclus. Sinds ik onder behandeling sta heb ik op z'n laatst op dag 18 een ovulatie gehad en dit was in het ZH.

11. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Dames las op een ander forum dat de moeder van klingel was opgenomen in het ziekenhuis.
    Vandaar denk ik geen klingelnieuws.

12. P26

P26 Niet meer actief

Dit heb ik in mijn eigen boekje geschreven ik moet zeggen dat dit ergens wel oplucht.

Samen bouwen aan onze toekomst
    Dat is waar wij voor staan
    Wij zijn harde werkers
    En we weten dat het niet altijd makkelijk zal gaan

De laatste tijd veel tranen van mij
    Bang dat ik je niet kan geven
    Een hij of een zij

Maar ik weet ook, dat hoe het ook allemaal komt
    Wij samen zijn
    Wij er samen voor gaan

Wij bouwen aan onze toekomst
    Dit voor een mooi bestaan

Dit is waar wij achter staan

13. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    P wat ontzettend mooi geschreven echt top. Goed van je om je gevoelens op te schrijven lucht lekker op,he.
    Doe het zelf ook dus super dat je er maar veel kracht uit mag putten.:)

14. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P26 ik vind het echt een mooi gedicht en recht uit je hart,dikke knuffel voor jou en succes voor morgen.

Famke hopelijk kun je vannacht wat slapen en valt het je morgen allemaal wat mee,succes meis.

15. P26

P26 Niet meer actief

Ik houd sinds de icsi een soort van dagboekje bij. De foto's enz plak ik er ook in. Mijn man leest het ook af en toe. Dan weet hij precies wat er in mij omgaat en mij soms dwars kan zitten.

Famke lekker slapen vanacht en heel veel succes morgen.

16. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    P26 wat een ontzettend fijn idee,ik ben helaas niet zo'n door zetter daarin,ik schrijf twee drie keer iets en ik vergeet het gewoon weer.

Famke succes vandaag meis en van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend.

Klingel hoe is het met je moeder,je schrijft op je twitter een stukje dat ik denk er is toch hopelijk niks ernstig?
    Het volgende schreef Klingel op haar twitter;

je mag vogels van angst en verdriet laten vliegen in je hoofd, maar je mag niet toestaan dat ze nesten gaan maken in je hart.

17. P26

P26 Niet meer actief

Klingel ik hoop ook niet dat het wat ernstigs is? In ieder geval sterkte.

Vandaag weer naar dr V geweest.
    Mijn follikel was nu wel gegroeid. Bijna 15mm. Ik hoef dinsdag pas weer te komen. Het kan nog wel even duren, ik krijg altijd hele grote follikels.
    Kan iemand mij ook vertellen of je ook op zaterdag middag voor een TP in DD terecht kan?

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @P: goed om je gevoelens van je af te schrijven.

@Klingel: :( sterkte met je moeder, ik hoop dat ze weer snel gezond is.

Ik zit op dag 8, maadag 1e echo op dag 10. Dikke knuffel voor jou, Vlindermoeder.

Ik snap je helemaal & wens je veel succes, Draga. Ik kan het me goed voorstellen, hoor.

Supermooi, Pip! Veel succes!

@Katrien: Dat is juist fijn om te horen! Ik ben blij voor je!! ♥ Het geeft mij ook weer moed en hoop. Schrijf vooral hier! :)

@Hier: gisteren een aurahealing en reading gehad. Dit was echt zeer bijzonder. Die mevrouw las eerst mijn aura meer algemeen. Vertelde dingen over de relatie met mijn ouders die griezlig klopten en over waar ik nu mee worstel en waarom. Daarna mocht ik mijn vraag stellen. Ze wist al dat het over zwanger worden ging, in relatie met Sterre en de miskraam die ik daarna nog gehad heb. Ze zei: "Jij hebt toen je zwanger werd van Sterre haar direct met zoveel liefde omarmd, dat je zeer geschokt bent toen ze is overleden, maar voor Sterre is het nu goed. Ze heeft jouw liefde gevoeld, je hebt haar met liefde welkom geheten en je hebt haar uitgeleide gedaan. Zij zit er niet mee dat ze niet mocht blijven, maar jijzelf wel natuurlijk". Volgens deze dame zit er bij mij wel een haakje waarmee ik nog verlang naar Sterre. Daarna heeft ze mijn aura geheald. Ze zei dat er veel ten goede veranderd was. Ik moet vertrouwen hebben in mijn lichaam, het koesteren en er goed voor zorgen. En ik moet contact maken met mijn vrouwelijkheid. Ook al heb ik geen levend kind, ik ben wel vrouw en daarmee moet ik contact maken. Ze zei ook dat Kleintje2 (de miskraam) een jongen is geweest en dat hij is weggegaan uit respect voor mijn pijn om Sterre. Ik weet trouwens niet of ik dat wel wil geloven, maar goed. De rest klopte wel voor mijn gevoel.
    Het klinkt natuurlijk als een grote open deur dat ik blij was met de zwangerschap van Sterre en dat ik haar direct met al mijn liefde omarmd heb, maar dat is het toch niet helemaal. Mijn moeder zei namelijk, toen ik haar verteld had zwanger te zijn, later: "Het viel me op dat jij en (mijn lief) allebei zo ontzettend blij zijn ermee." Ik had toen zoiets van: ja, logisch. Maar je hebt natuurlijk ook mensen die twijfelen: "oh jee, kan ik dat wel, hoe gaat mijn leven veranderen." Voor mij was het echter "een nieuwe hemel en een nieuwe aarde" zo blij was ik, dat dacht ik letterlijk.

19. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    En hoe is het met Famke?
    P26 goed nieuws zeg hoop dat ze snel groot genoeg zijn.
    En Aqui apart zulke mensen je moet het geloof ik zelf ervaren om het te geloven. Heeft ze ooknog verteld of het nog een keer ging lukken?
    Hebzelf medium Anita haast plat gebeld van de week,haha. Maar ze zei niet stoppen het gaat lukken Dus ik ga door.
    Morgen ga ik met mijn nichtje naar de paraview en daar zit een engelsman die ontzettend goed moet zijn dus even second opinion.
    Maar ik ben blij dat ze je geholpen heeft. Wel bijzonder ,he.
    Verder Katrien wat super dat alles goed gaat en dat stipje is zo groot hoor.
    Nou de rest Vlinder moeder hoop dat jij je ook beter voelt.
    Pip alles ook nog goed?
    En Klingel hopelijk gaat het weer beter met je moeder veel beterschap gewenst.

20. Pientje33

Pientje33 Lid

13 mrt 2006
    20
    0
    0
    Friesland
    Draga, ik was helemaal geraakt door bovenstaand stukje. Dat mijn verhaal je de moed geeft om toch nog door te gaan. Ik hoop ook echt van harte dat mijn succesverhaal ook voor jou gaat gelden.

Met mij gaat het ondertussen goed. Ik heb afgelopen donderdag de echo gehad en heb het hartje zien kloppen. Het kloppen van het hartje en de lengte waren helemaal zoals het zou moeten zijn bij 6 weken en 5 dagen. Gisteren nog even bij dokter van V. geweest. Ik kreeg op mijn kop dat ik pas nu weer bij hem kwam. Maar ik dacht dat de assistentes mij prima konden vertellen wat te doen met de medicijnen. Maar toen de dokter hoorde dat het verder allemaal goed met me ging, was hij uiteindelijk niet "boos" meer.

Meiden, ik hoop ook zo dat jullie binnenkort ook dit wonder kunnen beleven. Ik lees en leef nog steeds met jullie mee.

Groetjes,

Pien

Deel Deze Pagina