Is hier weleens iemand geweest? Wij willen hier volgend jaar in september naar toe gaan. Het is niet zo ver weg en mijn dochter vindt dieren erg leuk! Onze kindjes zijn dan 3 en 1 jaar. Ik vind het belangrijk dat er een fijne supermarkt bij is, een leuk en warm zwembad, een schoon huisje, een leuke speeltuin. Ben benieuwd!!
wij erg mooie huisjes, net helemaal gerenoveerd. wel wat klein hoor..Maar alles erop en eraan. Park op zich is mooi, isa was 10 maanden, dus wel wat anders dan jouw oudste. Er is genoeg te spelen. Het zwembad viel erg tegen, héél klein en niet warm, zelf wat koud te noemen. (op de foto's lijkt het heel wat.) de supermarkt weet ik niet, die was niet open, toen wij er eind sept waren. Wat wij echt heel leuk vonden was t pasje wat je erbij krijgt voor dierentuinen etc. succes!
Wij willen begin/midden september zijn. Is de supermarkt dan ook dicht? Jammer van het zwembad, dat zoeken we toch echt wel en als het koud is is het helemaal niets. Hmmmm dat van die dierentuinen dat lijkt me super ja, maar de rest is dus niet zo positief?
heey heey mijn schoonouders staan daar en het valt echt tegen ze hebben echt weinig voor kinderen supermarkt is erg klein en het is vrij duur, zwembad is nie alles,erg koud water en de huisjes vallen ook tegen en kwa dieren,veel hebben ze niet paar eekhoorntjes,kippen,herten