Ik ben benieuwd, zijn dit syptomen of stel ik me gewoon aan? Ik ben de afgelopen weken extreem moe, bijna elke dag misselijk/een wee-gevoel. Vaak Hoofdpijn, zweetaanvallen en daarbij voel ik me dan ook een beetje zweverig. Al twee keer heb ik het gevoel gehad dat ik mijn baarmoeder verdraaide bij een aparte beweging en bijna flauwviel van de pijn. Mijn baarmoeder zit opeens heel laag, laatst bij het vrijen moest ik stoppen omdat mijn vriend er tegenaan kwam. Met mijn borsten is niks aan de hand, ik voel en zie niets anders. Gisteren moest ik ongesteld worden en kwam er een klein drupje, daarna niks meer gemerkt, was meteen over en vandaag nog niks, ik ben heel regelmatig en altijd 5 dagen lang dus dit is al iets heel vreemds. Ik ben 23 en heb vanaf mijn 18e de pil niet meer geslikt, ik kon er niet goed tegen, nu doen we het met condoom maar de betrouwbaarheid daarvan is nog weleens te betwijfelen. Vanmorgen heb ik een test gedaan en die was negatief. Maar het kan natuurlijk zijn dat het te vroeg is of niks aan de hand. Ik ben benieuwd wat ik hieruit op kan maken.
Hoi hoi, volgens mij zit de bmm laag als je vruchtbaar bent maar ik weet het niet zo zeker. volgens mij zit er niets anders op dan over een paar dagen nog eens een testje te doen als ongi niet verder doorzet! Succes