Ik las pas een artikel in amerika over een feestje waarop het geslacht wordt onthuld van de baby. Ik ben benieuwd of jullie zo een soort feestje zouden organiseren. Het nederlandse artikel kun je hier vinden: Het organiseren van een genderparty via een stuk taart. | VerrassingsFabriek - VERRASSENDE en ORIGINELE tips voor weekendjes weg, CADEAUS, trouwerijen en veel meer!
Zou het zelf niet doen, denk ook niet dat dat hier in Nederland echt aan zal slaan. Evenals die zogenaamde Babyshowers, erg leuk maar die zie je hier ook niet veel! Vindt het opzich wel een leuk idee om er d.m.v een taart achter te komen of je kindje een meisje of jongen zal zijn.
vind het idee van die taart wel gaaf (zou hem persoonlijk veel mooier maken ) vind dat wel leuk om mn zw aan te kondigen op mn moeders verjaardag (hun weten het al) en dan maak ik gewoon een simpele taart aan de buitenkant en als ik hem dan aansnijdt zien ze roze en blauw en tja echt een speciaaal feestje geven voor het geslacht...neh dan heb ik mn mond al voorbij gepraat hihi
Wij hadden toevallig de geslachtsbepalingsecho een paar dagen voor Sinterklaas... En hebben toen via die manier de familie laten weten dat het een meisje zou worden door allemaal roze dingen (doekjes, sokjes etc) in te pakken en dan tussen de kado's te doen.. We hadden "Baby (achternaam) " erop gezet en ik mocht het dan uitpakken en toen zag iedereen al het roze.. Hun dachten namelijk allemaal dat we de echo pas een dag erna zouden hebben Dus vond dat wel een leuke manier om het zo te doen, maar om er nou een apart feest voor te geven gaat me te ver
Misschien dan toch iets te Amerikaans.. Ik ben benieuwd wanneer de eerste party in Nederland georganiseerd gaat worden!
Wauw, lijkt me echt superleuk! Maar dan zou ik ook wel even een echo-fotootje stiekem mee willen in een envelopje, voor op het feestje Lijkt me toch ook wel leuk om te zien! Wij willen het niet weten, dus dit is voor ons geen optie, maar ik vind het een heel leuk idee!
Pffff, ik ga haast denken dat die mensen zich vervelen, dat ze echt voor íedere gelegenheid een feest willen geven (en cadeautjes willen krijgen, misschien is het gewoon hebberigheid ). Nee, ik wist zelf niet eens het geslacht voor de geboorte, maar ik zou nooit een geslachtsfeestje geven. Heb ook nooit een babyshower gehad, vond ik nergens voor nodig. Ben wel naar 2 showers toe geweest, was hartstikke leuk voor de mama's in spe, maar ik heb niet het idee dat ik voor mezelf iets heb gemist.
Mochten jullie iemand kennen die een feestje heeft georganiseerd om het geslacht te onthullen, of iemand die dat wil doen. Dan hoor ik het graag!
Ik zou er zelf geen feestje voor geven, maar vind het wel leuk om zoiets in combinatie met bijv. een babyshower te doen (al wordt die nl meestal als verrassing door vriendinnen georganiseerd)..
In mijn omgeving komen babyshowers juist veel voor. Heb zowel deze als de vorige zwangerschap als verassing een babyshower gehad, was erg leuk moet ik zeggen! Van genderparty's hoor ik eigenlijk niets, daar zou ik zelf niet zo naar neigen denk ik...g
Leuk idee! maar zou t zelf niet zo willen nee.. denk dat ik t zelf te graag wil zien tijdens de echo, uitleg erbij.. duidelijk live meekijken.. zou anders teveel twijfelen denk k! Vind t idee van de roze en blauwe taart wel leuk! en idd, zou leuk zijn als alleen je naaste mensen t bijv. weten en die zouden een babyshower organiseren om t dan zo aan de rest te onthullen! Vind een babyshower trouwens wel superleuk! zou m zelf ook wel willen hoor, tis alleen niet aan jezelf om m te organiseren he en ik ben de enige die "zo gek" is met dingen organiseren enzo dus denk dat t er voor mij niet inzit Dan misschien maar een kraamfeest