Ik wil gaan beginnen met ovulatietesten. En nu wilde ik dus weten of er mensen zijn die zwanger zijn geraakt m.b.v ovulatietesten. Zoja, welk merk is aan te raden? Hoor het graag. Groetjes Cindy
Je kunt iig wel gerichter klussen. Ik heb ze 1 maand gebruikt en testte bij de 6e pas positief. Heb daarna besloten geen nieuwe meer aan te schaffen, vond het zo'n gedoe, maar dat was mijn eigen keuze. Ik gebruikte CB digitaal, zijn wel erg duur, maar deze zijn wel erg duidelijk... geen gedoe met: is het teststreepje nu duidelijker dan de controlestreep of niet? Nee gewoon rondje = negatief, smiley = positief.
Ik gebruikte de persona nadat ik al 10 maanden bezig was om zwanger te raken. Bij het gebruik hiervan was het (toevallig?) gelijk de eerste keer raak!
ik ben zwanger geworden mbv ovulatie testen, zo kwam ik erachter dat ik op de 11e dag al mijn eisprong had, ipv de 14e dag! ik heb ze op internet besteld succes!
Ik had die van clear blue, en ik had een late eisprong,ipv de 14e dag, geloof ik 3 of 4 dagen later. Maar het was wel in 1x raak, na die test
Ik dacht altijd dat ik mijn eisprong rond dag 14 had, met testen bleek dat rond 17/18 te zijn. Vanaf toen gericht geklust en dat heeft geholpen
na 2 maanden ovulatietesten te hebben gebruikt was ik zwanger. Ik vond het erg fijn om te weten wanneet we ongeveer moesten gaan klussen (hoewel we het ook gewoon deden op andere dagen ) Ik gebruikte ook de cb digitaal. Duur, maar heel duidelijk. Dat gedoe met streepjes is echt niet aan te raden!
Bedankt voor jullie reacties. Nu is mijn vraag, wanneer kan je met zo'n ovulatietest beginnen? Ik heb hier dus werkelijk geen idee van. Groetjes Cindy
Ik heb de laatste 3 x CB digitaal gebruikt. Maar ik voelde ik mn eisprong altijd erg duidelijk. Ik gebruikte em meer als extra controle. Mona
Hoi Cindy, zelf heb ik nog nooit ovulatietesten gebruikt, maar ik heb wel al een heel pakket klaarliggen waarmee ik ga beginnen zodra ik weer mijn menstruatie heb gehad (heb 8 januari namelijk een miskraam gehad). 2 vriendinnen van mij hebben ze wel gebruikt en waren (toevallig ?) direkt zwanger, dat geeft mij voldoende vertrouwen om het daarmee ook te proberen, ook omdat het best lang duurde voordat ik voor de eerste keer zwanger werd. Ik heb ze via het internet besteld, via LINK VERWIJDERD erg goedkoop en goed en je kan ook combinatiepakketten bestellen (ovulatie- en zwangerschapstesten, die heb je tenslotte ook weer nodig, hihihi). Ik adviseer de midstream testen, zijn erg gebruiksvriendelijk. Vandaag besteld, 2 a 3 dagen later in huis, heel discreet verpakt en kan gewoon door de brievenbus. Op de site en in de verpakking staat een goede uitgebreidde gebruiksaanwijzing. Veel succes en ik hoop dat je snel resultaat hebt ! Groetjes, Natascha.
Ik heb ze ook tweemaanden gebruikt en bij de laatste was het raak. Ik ben toen begonnen 10 dagen na mijn laatste ongi (dag 14/15 eisprong gehad). Heb ze via deze site besteld. xx
Drie keer clear blue ov.test gebruikt, drie keer onmiddellijk zwanger! Helaas 2 keer miskraam, maar ik zie geen causaal verband... Succes! Amber
1 rondje persona was genoeg op de dagen dat ik een eitje had heb ik nagetest met de digitale CB en klopte, maar goed na 1 ronde was ik zwanger
ik zou vanaf dag 8 na je eerste dag van je laatste menstruatie gaan testen.....als je dan een strip of 6, 7 er tegen aan gooit heb je grote kans dat je je meest vruchtbare dag wel voorbij komt...... en dan aan de slag natuurlijk