van stad naar dorp

Discussie in 'De lounge' gestart door Joeja, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Hallo allemaal!

Wij gaan woensdag naar een heel leuk huis kijken, ik verheug me er echt op. Het ligt in een idylisch dorpje, ik ben er helemaal weg van! Maaaaaaarrrr... ik heb altijd in een vrij grote stad gewoond waar overal winkels zijn, en overal mensen rondlopen met een heel andere mentaliteit dan in een dorp.
    Zijn er dames die in dezelfde situatie zitten? Die van stad naar dorp zijn verhuisd? En hoe voelt en bevalt dat?

gr. Judith

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb er (nog) geen ervaring mee, maar ik wou dat ik in jou schoenen stond! Ik verlang er naar om naar een lekker rustig dorp te verhuizen, waar de mensen nog vriendelijk 'hoi' tegen elkaar zeggen en waar mijn zoon rustig en relatief veilig op kan groeien...

Het zal vast een hele omschakeling zijn, maar ik denk dat als de keus met je hart gemaakt is, dat het snel genoeg zal wennen.

Ik wens je heel veel plezier en succes woensdag! Hopelijk is het wat voor jullie :)

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja, en ik vond het heeeerlijk!
    Ik wil nooooit meer in een stad wonenm, doe mij maar een lekker dorpje.
    Hier zit wel een supermarktje en drogist voor de nodige zaken, maar voor de rest moet je echt in "de stad" zijn.

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ach, zo ben je er nog eens 'lekker uit' als je naar de stad moet voor andere dingen. Lekker met het hele gezin... HEEEEEEEEERLIJK!

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hier ook ervaring: van Nijmegen naar Noord-Limburgs dorp. Wel even slikken hoor, dat je niet zomaar even naar een terrasje wandelt, maar gelukkig heeft dit dorp wel een Hema, Bakker bart en verschillende leuke kledingzaken.