Dag allemaal, Ik vroeg me af wie er nog meer op dit moment bezig zijn met een behandeling in het AMC? Het lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen. Ik krijg mijn eerste cryo terugp laatsing in januari als alles goed verloopt. Gr Geluksballon
Ik dus ook Net zo makkelijk om hier te kletsen Heb me even geabonneerd op dit onderwerp Je kent inmiddels mijn achtergrond haha!
Wij lopen ook in het AMC. In januari gaan we starten met ICSI. Hebben er al 6 IUI opzitten. We zijn niet altijd tevreden over het AMC. Bij ons was er veel onduidelijkheid over de hoeveelheid donorsperma en dat zorgde voor veel stress. Gelukkig is dat uiteindelijk wel opgehelderd, maar daar heb ik wel zelf achteraan moeten zitten.
Wij ook in januari! 14-1 uitgangsecho en dan de menopur erbij. Jammer dat je mindere ervaringen hebt! Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen. Vind het echt schatten
Hoi hoi, Ook wij lopen in het AMC. Mijn vriend heeft 13 december een TESE gehad en 8 januari gaan wij naar de groepsstart Liefs Anne
Sam wat spannend! Je bedoelt de groepsvoorlichting? Die dag wordt je dan ook ingepland toch? En er zijn geen wachtlijsten
Hoi Sam, Zeker spannend voor jullie! Wanneer is die bijeenkomst? Jammer voor je jazz, wel goed daar je er zelf goed achteraan gaat. Ik heb zelf ook alleen maar goede ervaringen. Ik wacht op mijn ee eerste echo en hoop binnenkort een tp te hebben. Onze 6 iui's hebben helaas niets opgebracht. Succes en ik hoor graag van jullie!
Hier de Deca aan het spuiten! Heb er gelukkig helemaal geen last van tot nu toe! Ook gelukkig nog niet 1 keer vergeten (overkomt me altijd) Hoe is het met de andere AMC meiden! Ik hoop dat er zich nog een aantal aansluiten
Hi! Hier druk met Progynova, morgen eerste echo voor het meten van dikte van bms en hoop dat alles goed is. Fijn, mama in love, dat je weinig last er van had. Ik was erg vermoeid van de decapeptyl. En hoe is t met jullie?
Hé meiden! Net voor echo en krijg vd week een cryo teruggeplaatst! Fijn nieuws dus! Men vertelde dat de kansen bij een cryo bijna net zo hoog zijn als een verse tp. Men wist geen getallen. Weten jullie dit? En men kon zoniet zeggen of ik na deze, indien geen goede uitslag, direct weer verder kon met een nieuwe tp maand. Wat jullie ervaring? Hoe gaat dit bij jullie? Als ik weer een maand moet wachten duurt t proces wel heel erg lang.....
Hey meis, heb je de cryo inmiddels bij je? Lekker broeden nu! Ik ben nog aan de Deca. Maandag uitgangsecho.
Ik denk dat je eerst een maand moet wachten eerlijk gezegt. Er zal nooit iets snel gaan in de MMM Maar gewoon hopen dat dit goed gaat komen! Ik kreeg 2 cryo's teruggeplaatst omdat die met z'n tweeen net zoveel kans hadden als 1 verse zeiden ze tegen mij. Ik hoor overal andere verhalen en volgens mij weet niemand het precies. Geloof in je lichaam! Dit wordt vast een plakker!
Ja de embryo is hopelijk lekker aan het groeien en hopelijk blijft ie plakken Spannend maandag voor jullie! Voel je je goed? Weet je van de nieuwe regels van 2013 mbt terugplaatsingen? Ik hoop dat de kwaliteit van embryo's binnenkort voldoende is zodat je met 1 tp ook succes hebt.
We hadden 10 eicellen! Vandaag is de tp, maar nog geen idee hoeveel bevruchtingen en wat voor kwaliteit