Whaa wat snel zeg.. Super fijn ja snap dat je het super spannend vind, ik duim en bidt voor je mee, voor een prachtig kloppend hartje. Ja ik heb eigenlijk wel een heel positief gevoel al durf ik dat bijna niet op te schrijven, want dan val ik misschien straks zo hard.. Maar ik sta er ontspannen in, vanaf zondag avond af en toe wel de gehele dag door zo een weeig gevoel en dat herken ik wel ergens, al weet ik dat dat ook door de medicatie kan komen,, Dus hoop op het beste morgen
Kaaat hoe is het??? Hier was de echo goed! Precies de termijn zoals gedacht en het hartje klopte stevig! Heerlijk!! 14 maart mag ik terug komen!
Oow MiL wat super fijn zeg en wat in dat je zo snel al weer een echo krijgt.. Hier gister en vandaag negatief getest, dus ga ervan uit dat t mislukt is.. Heb nog wel 2 testjes liggen dus doe die voor de vorm nog morgen en overmorgen, maar weet zkr dat het niet gelukt is helaas.! Nu een maandje niets en dan wil ik proberen een tp in natuurlijke cyclus, maar weet niet of ze daarmee akkoord gaan, omdat ze dat eigenlijk niet doen in het AMC, maar ik heb wel een hele regelmatige cyclus, dus ik hoop dat ik dat een keer mag proberen..
Ik heb afgelopen dinsdag een 13 cellige embryo terug gekregen, dus nu weer op het wachtbankje.. Hoe is het met jou MiL?
Oh, dus je moet nog even ergens een potje geduld vandaan toveren Sterkte met wachten weer (zoals de hele MMM uit wachten bestaat....)
Dat klinkt goed!! Spannend weer!!! Laat je de uitslag weten?? Hier alles rustig. Slaap alleen slecht en ben ondertussen wel doodmoe, maargoed...ik doe gewoon rustig aan en duik 's middags regelmatig even in bed als de kleine op bed ligt. Verder alles ook rustig eigenlijk!
Ja ik laat t zeker weten.. Irritant dan je zo slecht slaapt en dan met al een kleintje, Zwaar hoor.. En lkkr hè slapen als de kleine slaapt, doe ik ook weleens hoor.. Ben je veel thuis, of werk je vaak.?
Wow MiL alweer 10 weken, gaat het slapen alweer wat beter.. Hier worden me streepjes niet meer lichter (na pregnyl) maar weer donkerder, dus ben voorzichtig positief..