Na clomid 200mg en pregnyl nu toch echt moeten gaan spuiten

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door natascha01, 4 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Hallo meiden,

Mijn man en ik lopen nu ruim 1 jaar in de MMM, ik bleek geen eitjes aan te maken.Uiteindelijk de afgelopen 5 maanden een stabiele cyclus kunnen krijgen dmv clomid 200mg en pregnyl zodat het eitje ook echt zou springen. Heb vrijdag HSG gehad en daaruit bleek dat beide eileiders dicht zaten, deze hebben ze gelukkig open kunnen spuiten. Dus ik moest gisteren langs voor controle en nu bleek dat mijn eitjes niet gegroeid zijn. Viel enorm tegen, zeker omdat ik er vanuit ging dat het alleen om controle ging voor follikelmeting en we nu nieuwe kansen hadden met 2 open eileiders. Nu dus as vrijdag gesprek met mijn eigen gyno omdat ik moet gaan beginnen met spuiten :( ( puregon of menopur )Nu ben ik zelf verpleegkundige dus zie niet tegen het spuiten op maar ik heb van meerdere gehoord dat je in het begin vaak op controle moet om te kijken of je de juiste dosering hebt en juist niet te weinig over overstimulatie hebt. Het voelt voor mij alsof ik weer helemaal opnieuw moet beginnen
    Zijn er meiden die spuiten en willen laten weten hoe zo'n traject gaat en natuurlijk of ze snel zwanger zijn geraakt!!

liefs
    natascha

2. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Hey meid,

ik wilde je even een dikke knuf gegeven. Ik hoef niet meer te beginnen met spuiten, maar kan je heel goed voorstellen dat je er tegen op ziet. Het is toch ook weer een stap verder.
    Maar nu met 2 open eileiders( en mooi door geolied!), nu nog mooie eitjes...
    Ik hoop dat het je mee gaat vallen en dat ik snel heel positief nieuws lees van je!

Liefs Rach

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meis,

ik lees even met je mee, want hier hetzelfde....verpleegkundige, mmm, Clomid heb ik wel gehad, maar is niet genoeg.....

wij moeten volgende week donderdag opnieuw naar de fert arts, en komende maandag hebben we eerst een afsluitend gesprek bij de neonatoloog ivm de vroeggeboorte van onze zoon 4 jaar geleden...trouwens ook in de mmm zwanger geraakt, 1 jaar naar HSG en Clomid 150....

Deel Deze Pagina