De titel zegt het al, ik ben onderuitgegaan op het parkeerterein bij mijn werk was het spiegelglad en ik had het niet door en viel. Ik kwam op mijn heup terecht, ik schrok me kapot. Ineens lag ik dus, heb me niet schrap gezet en ben niet op me buik gevallen en heb geen pijn. Nu zit ik hier op mijn werk achter de computer en ik voel de kleine maar niet, maak me zorgen wat moet ik doen ?
Bel anders de VK even, en vraag om een echo. Verder nergens geen last van? Nou beterschap dan maar. LiefsCarolina
Even de VK bellen, ik ben met iets van 34 weken door een grote hond omver gesprongen en viel zo achterover de bosjes in. Was razend op het baasje, maar die interesseerde het allemaal geen hol. Heb toen de vk gebeld, zij zei dat je kindje goed verpakt zat en als ik buikpijn kreeg ik wel gelijk moest bellen. Gelukkig niet gehad. Maar ik denk dat je voor je eigen geruststelling anders even langs moet gaan om het hartje te horen.
Toevallig is er bij een mede-mei zwangere ook hetzelfde gebeurd. Zij is naar het ziekenhuis gestuurd voor een echo om eventjes te kijken. Zou wel even bellen
Inmiddels heb ik de kleine wel gevoeld, ik heb net toch even de VK gebeld en mocht evt. voor mijn geruststelling langskomen om naar het hartje te luisteren maar ik voel het bewegen dus het zal wel goed zitten. Ik ben reshus negatief dus moet je er rekening mee houden dat als er een bloeding optreed inwendig en het bloed van de kleine komt in mijn bloedbaan dat ik dan antistoffen ga maken tegen een evt. reshus positief kind en dat moeten we niet hebben natuurlijk. Maar ik viel niet op mijn buik dus er is geen risico.
Hoi, Even ook reactie van mij. Zit beetje in zelfde schuitje, alleen niet buiten gevallen. Ik ben vorige week met een lelijke val van de trap gevallen. Teen gebroken en erg hard op bekken terecht gekomen. Ik moest voor teen naar ziekenhuis want zit nu in gips. Na lang aandringen hebben ze toen ook ons kindje even gecontroleerd en bloed geprikt, om inderdaad te kijken of er bloed van kindje in mijn bloedbaan was gekomen. Ook ik heb ons kindje paar dagen veel minder gevoeld, eigenlijk pas vanaf vandaag is het weer drukker. Dus als je onzeker bent, gewoon vk bellen, je hebt nu al gebeld, maar als je weer onzeker word zou ik gewoon weer bellen. Hopelijk heb je verder nergens last van. Liefs
Bloemetje, heb jij ook een negaieve bloedgroep ? Ik moet over 3 weken mijn bloed laten prikken voor controle op antistoffen en als die niet gevonden zijn krijg ik uit voorzorg een anti-D injectie en als na de bevalling mijn kindje positief is dan weer een keer. Ik heb verder nergens last van en ben niet meer bezorgd. Lastig he voetje in het gips ! gelukkig gaat alles goed met jullie babytje
Hoi Nee, ik ben niet negatief. Maar toch wilden ze het controleren, blijkbaar kan door de val het bloed zich vermengen. Maar dat was gelukkig niet zo, Ik heb na het vallen wel paar dagen buikpijn gehad, en kindje is ook aantal dagen stuk rustiger geweest. Wat wil je, als mama je zo laat schrikken. Nu is het enige vervelende nog me voet, nu een week geleden,maar nog steeds bont en blauw, en de pijn is nog vrij heftig aanwezig, welliswaar zonder paracetomol nu, maar toch is het nog goed pijnlijk. nog een weekje en dan mag gips er weer af, en hopelijk hoeft er dan geen nieuwe om. Maar inderdaad, ik heb er echt op aangedrongen hoor, om te kijken of placenta goed lag, er geen bloedingen waren, en kindje in orde was. Mag je best op aandringen hoor vind ik als je zekerheid wil. Liefs