wanneer testen na verwijderen mirena

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stephanie86, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    ik heb 5 februari spiraaltje laten verwijderen.(ongeveer 3 maanden gehad) 8,9 en 10 februari onwijse bloedverlies gehad en 15 en 16 februari klein beetje.

nu voel ik me zins gister onwijs misselijk en gister erge last van onderbuik en onderrug gehad (das nu weer zo goed als over)

nu vroeg ik me af vanaf wanneer ik zou kunnen testen??

2. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
  3. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Ik zou 8 februari rekenen als de eerste dag van je cyclus. En dan even uitrekenen wanneer je NOD zou zijn, afhankelijk van hoe lang je cyclus meestal is.

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meestal duurt het eventjes voor je cyclus weer opstart, maar goed. Reken dag 1 op 8 februari idd, dan kan je op 9 maart testen. Dit is dan als alles meteen is opgestart en gelukt.

Liever eerst wachten en zien wat je normale cyclus wordt en dan met dat betere beeld proberen.

5. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Maar met een Mirena gaat je eigen cyclus gewoon door. Het kan wel zijn dat je niet menstrueert en dan weet je natuurlijk niet waar je in je cyclus zit.

6. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    nee das inderdaad ook het probleem. ik was amper meer ongesteld. zou het dus ook kunnen dat ik vlakna verwijderen mijn eisprong had?

voel me echt al 2 dagen misselijk. vind het wel erg spannend. zou wel heel bizar zijn als het gelijk raak is. (weet dat die kans heel klein is hoor!)

ik wacht inderdaad nog wel even met testen.wel moeilijk hoor haha

7. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ik heb 9 januari mijn spiraal eruit laten halen. Dag erna een ontrekkingsbloeding. 2 weken daarna ongi (dacht ik) maar werd steeds misselijker. Positieve test een paar dagen later en dag erna was de test negatief. Huisarts denk dat de bloeding een vroege mk was. (Aflopende hcg) Drie weken na de bloeding werd ik ongesteld. Nu weer een normale cyclus

Dus je cyclus loopt wel degelijk door en ik zou morgenvroeg eens een test wagen

8. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    #8 stephanie86, 26 feb 2014
    Laatst bewerkt: 26 feb 2014
    o nou word ik wel erg zenuwachtig haha.

wel balen dat jij toen vroege mk heb gehad :(

Ga morgen als ik me nog zo voel een test kopen en zaterdag ochtend testen (mits ik nog misselijk ben) anders nog maar ff geduld hebben.

bedankt voor de reacties in elk geval, geef me een beetje hoop!
    al heb ik ook vlak na verwijderen van spiraaltje paar dag bloed verlies gehad (waren ook echt klodders zeg maar...sorry!) en een week daarna weer 2 dagen maar dat was minimaal...kan toch niet van innesteling komen zo snel?

pff dacht het wel te weten hoe het was en voelde maar twijfel is weer toegeslagen (heb al zoontje van bijna een jaar)

Deel Deze Pagina