Ik was benieuwd wie er uitgerekend zijn op haar verjaardag precies of ervan uitgaande dat je bevalt tussen 37 week tot en met 42 week (voldragen zwangerschap) daartussen in jarig is zodat je alsnog op je eigen verjaardag kan bevallen? Als mijn meisje precies op 37 week gaat komen dan zal het bij mij kunnen. Want ik ben jarig als ik precies 37 week ben. Ik ga er niet hard vanuit maar het zou kunnen.
Ik kan bevallen op mijn mans verjaardag. En ik ben uitgerekend op onze trouwdag... Niet op mijn eigen verjaardag, maar toch erg speciaal. Liefs
Als ik flink overtijd raak zou t kunnen op mn verjaardag.. Maar er zitten tussen de uitgerekende datum en mijn verjaardag toch nog wel een 18 dagen, dus dat zal wel niet.. Ik hou t erop dat t een 9 dagen eerder komt.. Waarom.. geen idee.. dat denk ik..
ik kan bevallen op mijn nichtje haar verjaardag, maar óók op die van mijn vriend. Ik zit er nu precies tussenin...
ik ben zelf 3 oktober jarig en uitgerekend op de 5e dus het wordt spannend ik hoop zelf dat het de 9e komt (misschien tegen die tijd niet meer ) want dan is mijn oma jarig en dat lijkt me heel mooi.
Uitgerekend 3 augustus, jarig 8 augustus! Zou dus goed kunnen. Zelf zou ik het niet zo heel leuk vinden om dan ook écht te bevallen. We gaan voor een eigen verjaardag van ons kindje, hihi!
Ik ben zelf op 21 dec. jarig en ben op de 20e uitgerekend.. Bijna iedereen in onze familie is in december of januari jarig..zo ie zo al een drukke maand, dus één hummeltje kan er dan nog wel bij haha...maakt mij niet zoveel uit of het idd op mn verjaardag komt eigenlijk... als het maar gezond is uiteraard..
In mijn omgeving maak ik het niet vaak mee dat mensen voor hun uitgerekende datum bevallen. Zo goed als iedereen in mijn omgeving is over de 40 weken gegaan. (of er waren complicaties zodat de baby eerder geboren moest worden/ of keizersnede)
Ik ben uitgerekend op de trouwdag van mijn zus ( 6 juni vorige jaar ) Helaas is ze binnen 3 maanden al weer gescheiden, dus ik hoop niet op die dag te bevallen haha
ik ben 18 september uitgerekend en ben 11 september jarig dus zou kunnen zou niet blij mee zijn maar goed everything happends for a reason
Het zou bij mij ook kunnen gebeuren. Ik ben uitgerekend op 17 juni en ik ben zelf 26 juni jarig, dus ik vind het toch wel spannend. Ik hoop eerlijk gezegd niet dat ze op mijn verjaardag geboren wordt. Al is het maar een dagje ervoor of erna.... Maar het blijft nog even afwachten. Liefs, Suus
28 oktober ben ik uitgerekend en 19 oktober ben ik jarig, dus het zou kunnen als de kleine eerder zou komen.
Mijn kleine zou kunnen komen op mijn eigen verjaardag (4 sept, maar dan zou het echt heel vroeg zijn), op de verjaardag van mijn schoonzus (23e) , op de verjaardag van een van de kinderen van een heel goede vriendin (22e of 28e) of op mijn trouwdag (29e). Ik ben uitgerekend (5 okt) op de verjaardag van mijn zwager en van de beste vriend van mijn man. En een dag later is de trouwdag van mijn zusje. Ik zit dus meer in een soort mijnenveld van data en moet goed mijn best gaan doen om iets origineels te verzinnen.
ik kan bevallen op de verjaardag van mijn 2 beste vriendinnen. Ik ben 29 oktober uitgerekend. De ene vriendin is op de 19e jarig en de andere op 11 november. Beide zitten in de 2 weken lol
ik ben uitgerekend voor 26 december...manlief is op 20 dec jarig....wie weet...krijgt hij het allermooiste kerstkado ooit!
Hoi, Ik ben bevallen met 38+6 weken op 27 februari. Toen was ik zelf ook jarig! Dus ja, het kan wel (al had ik het zelf totaal niet verwacht )
mijn verjaardag gaat niet lukken want ik ben pas in okt jarig maar mijn dochter is 14 mei jarig en mijn man 28 mei en ik ben 11 mei uitgerekend 28 mei is wel erg laat dus dat denk ik niet