wie kan bevallen op verjaardag?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ellen291982, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evitaaa1983

evitaaa1983 Actief lid

5 dec 2007
    397
    0
    0
    België - Lebbeke
    mijn beste vriend is jarig op 17/05 en dan ben ik uitgerekend... lijkt me leuk... ook al zou ik graag wat vroeger bevallen :eek:)

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ben 31 mei uitgerekend.. volgende week jarig dus het kan maar denk het niet..

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier was ik 27 jan uitgerekend 31 jan bevallen en exakt een week later jarig 7 feb.
    en waarscheinlijk had meneer als ik niet verder geholpen was door inleiding dan was hij 7 feb gehaald

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik ben uitgerekend op 13oktober en het dochtertje van mijn broer is vorig jaar op 20oktober geboren...........dus het gaat er om spannen.
    Mijn aller eerste uitgerekende datum was 20oktober.......
    Het lijkt me aan de ene kant heel leuk om op de zelfde dag te bevallen als mn schoon zus maar het is ook weer heel lastig voor opa en oma omdat mijn broer in amerika woont en waar moeten we de verjaardagen daar vieren...??

5. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Mijn schoonzus is uitgeteld op mijn verjaardag, ik ben een maandje later uitgeteld dus dat gaat hopelijk niet lukken :)

6. Mamavanjoshua

Mamavanjoshua Actief lid

3 mrt 2009
    211
    0
    0
    Het zou bij mij ook opzich wel kunnen. Ik ben jarig op 17 oktober en uitgerekend op 3 november.

7. Col82

Col82 Actief lid

22 aug 2008
    198
    0
    0
    Amersfoort
    Ook hier mogelijk. Ik ben 15 augustus uitgerekend en 23 augustus zelf jarig.
    Mijn vader is 5 augustus jarig, dus augustus is een gezellige maand voor ons.

8. leylaNB

leylaNB Actief lid

18 jan 2007
    134
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat grappig zeg. Er zijn toch best veel mensen die dit 'risico' lopen.
    Maar nu vraag ik me af; is het leuk als je kind op zo'n speciale dag geboren wordt??(verjaardag, trouwdag, kerst)
    Ik moest vroeger oppassen op een jongetje die op 1e kerstdag jarig is. Nou ik kan je vetellen dat als je 8, 9 of 10 bent daar echt niets aan is. Niemand komt cht voor jouw verjaardag. En als je ouder bent is er nooit echt iets te doen op je verjaardag...
    Mijn zus is jarig op de trouwdag van mijn ouders. Ook zij vond er vroeger nooit iets aan.
    Ik denk dat kinderen toch wel leuk is als ze hun 'eigen' dag hebben..

Mar goed, uiteindelijk gaat het er toch om dat je kindje gezond ter wereld komt natuurlijk!

Liefs

9. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Ik ben uitgerekend op 6 nov. Ben zelf 10 nov. jarig en mijn zusje op 7 nov. Mijn neefje wordt 2 nov. 1 jaar en is mijn schoonvader 24 okt. jarig. Verder heb ik nog 3 vriendinnen die tussen 5 en 15 nov jarig zijn....
    Het wordt dus nog goed mikken om al die verjaardagen te missen!!

10. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Bij mij had het gekund maar de baby werkte helaas niet erg mee. :( Ben afgelopen zaterdag jarig geweest (2 mei) en was toen precies 38 weken zwanger!!!!

Nu gaan me maar voor elke andere willekeurige dag als het er maar uitkomt.....

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Niet op mijn eigen verjaardag, maar ik ben 4 september uitgerekend en mijn zoontje is van 13 september, dus dat zou maar zou kunnen op zich. Ik hoop het eerlijk gezegd niet, want het lijkt me later niet zo leuk voor de kindjes.

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Nee, onze verjaardagen gaat niet lukken. Vaderdag kan wel, dan ben ik een week overtijd.

Maar het zit er meer in dat ze op de sterfdag van m'n vader geboren gaat worden... :(

13. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Het kan op mijn verjaardag, maar dan is hij wel vroeg een paar dagen voor de 37 weken.
    Ik ben 28 Juni uitgerekend en 2 Juni ben ik jarig.
    Mijn zusje is 6 Juni jarig, dus dat zou ook nog kunnen.
    Verder hebben we de 10e en de 14e nog verjaardagen, maar daar hebben wij niks mee, dus dat zou mij niks uitmaken.
    In Juli nog helemaal geen verjaardagen, dus iets over tijd zou ook wel mogen

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Als ze het bij 2 weken overtijd zouden moeten gaan halen, dan kán het mijn verjaardag worden.

15. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    18 oktober uitgerekend en 23 oktober jarig. Wordt ook spannend..

16. Ano26

Ano26 Lid

19 nov 2008
    5
    0
    0
    Ik ben 31 juli uitgerekend en 18 juli jarig, dus het zou kunnen, maar het lijkt me sterkt. mijn schooonzusje is 20 juli uitgerekend, dus denk dat mijn neefje misschien wel op mijn verjaardag geboren kan worden. ook hebben wij veel mensen in de omgeving die allemaal ik juli jarig zijn. mijn oom op de 19de, mijn schoonzusje op de 23ste, mijn vriend zijn oma op de 21ste, en mijn nichtje op de 31ste. dus ben zat keus. ik heb zelf gedroomd dat de kleine in de nacht van de 30ste op de 31ste komt, dus we zullen zien.

17. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik ben 21 sept. uitgerekend en de 22 zelf jarig. Maar ja, omdat we een tweeling verwachten zullen ze wel eerder geboren worden, dus ik denk dat ik het niet haal :)

18. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    bij mij kan het ook!
    ik ben zelf 28 augustus jarig en ben/was 30 augustus uitgerekend. eerst de 30ste werd ons verteld en met de laatste echo gaan ze nu uit van de 28ste! maarja in ieder geval dat ik rond die dagen uitgerekend ben.

maar het kan ook nog de geboortedag van ons (overleden) dochtertje worden, 10 sept . ik hoop het niet want dat is toch nog steeds haar dag! maar we hebben het nou eenmaal niet voor het kiezen he.

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Nee niet mijn verjaardag, maar mijn schoonvader zijn verjaardag zou ik wel kunnen halen (al denk ik zelf van niet) ben 15 september uitgerekend en schoonvader is 3 september jarig.

Ook zou die geboren kunnen worden op de trouwedag van mijn zwager, hij gaat 28-8 trouwen.

WE wachten af, bij de vorige , was ik 2 weken over tijd, dus daar hou ik nu ook rekening mee.

20. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Vorige keer ben ik dag na verjaardag bevallen. Vliezen braken op mn verjaardag ;)
    Nu niet die mogelijkheid, ben nu alleen uitgeteld op sterfdag van mn moeder. Ook erg bizar, hoop niet dat kleine dan ook komt...

Deel Deze Pagina