We gaan over 3 weken voor het eerst met zn viertjes een weekend weg. Nou ben ik niet van plan de hele dag binnen te zitten, maar mn dochtertje slaapt heel moeilijk in en door buiten dr eigen bedje. Tussen 2 slaapjes door erop uit is haast geen optie omdat ze maar hooguit 2 uur wakker is. Ik hoop dus maar dat nog lekker in de kinderwagenbak past en daarin wil en kan slapen? Hoe hebben jullie dat opgelost?
Wij zijn een weekend weg geweest toen mijn dochter ook 4 maanden was. Opzich sliep zij wel makkelijk ergens anders en ook in de kinderwagen. Wij gingen bijv de ene dag wel op pad en de andere dag een beetje op het park tussen haar slaapjes door (ik weet niet precies waar je heen gaat natuurlijk )
Idd een CP park.... Ik heb ook niet de illusie om een dagje te winkelen ofzo hoor, is sowieso niet te doen met de oudste, die maak ik daar echt niet blij mee. Maar we willen iig wel een ochtend zwemmen, een keertje pannenkoeken eten, een lange (strand)wandeling maken etc. iig dingen die langer dan 2 uur duren. Laatste keer een middag ballorig was ook niet bepaald een succes. Eerst een kwartier huilen voordat ze zich overgaf aan de slaap en daarna na een hazeslaapje in de wagen bak alweer wakker:x. Dat gaat een keer goed, maar als elke dag zo gaat dan wordt ze er niet gezelliger op
Je hebt nog drie weken de tijd. Misschien kun je haar een beetje laten wennen aan slapen in de bak en ondertussen een wandeling gaan maken ofzo?