Hai allemaal, Ik zit met iets ingewikkelts.. Mijn cyclus is er in de war. Ging van 28-32-33-34-40 En afgelopen maand was ik 2 weken overtijd en had symptomen. Maar na die 2 weken werd ik ineens ongesteld... Heel raar... Nu ik al 7 maanden probeer zwanger te worden dacht ik deze maand t uit me hoofd te zetten en uit te stellen tot volgend jaar. Nu doen mijn vriend en ik t af en toe met condoom, al hebben we wel onveilig sex gehad in mijn vruchtbare periode. Maar nu ben ik weer heel moe de hele dag, af en toe missrlijk, paar kilo afgevallen ineens, honger maar nix is lekker, vaker plassen, tandvlees doet ook zeer. Veel dorst. Kan ook savomds slecht slapen. Vroeg wakker. Maar nou dacht ik, zou ik niet alsnog zwamger kunnen zijn ondanks die ongesteldweek. Heeft iemand dit of weet iemand hier raad mee?
Hoi, Niks is uitgesloten natuurlijk. Het lijkt me een vrij kleine kans maar zou kunnen. Heb je al getest? Want dat is de enige manier om zekerheid te krijgen. Ik duim voor je. Het is je van harte gegund. Ik zie in je onderschrift dat je al mama bent van jullie Noah*. Wat verschrikkelijk moeilijk moet dat zijn. Hoop op een broertje of zusje voor jullie kanjer. Succes! Laat je even wat weten?