De titel zegt het al... iemand die me een echo bureau aan kan raden waar ik hier in de omgeving het beste een 3D echo kan laten maken? Het lijkt ons geweldig leuk over een week of 4/5 een 3D echo te laten maken, nu weet ik dat er hier in de omgeving wel wat echo bureaus zitten hiervoor, maar waar krijg je nou echt waar voor je geld volgens jullie?
Wij zijn tijdens de zwangerschap van onze zoon 2x hier geweest, 1x met 17 weken (geslachtsbepaling) en 1x met 26 weken (voor de fun) kindjekijken
Ik kom uit een klein dorpje rond hilversum en wij hebben vanochtend toevallig een echo gehad bij echowonder in Amersfoort vlakbij de a1 en erg leuke echo gehad 2/3/4d had het 105 euro pakket gewonnen via deze site van de bepathen actie en heb z'n 40 foto op cd stuk of 10 foto's in een mapje en een uur lange dvd met uitleg. Tis een erg kleine praktijk huiselijke zweer 1 echoscopiste en een geweldig lief mens die overal de tijd voor nam ook aangezien onze kleine nogal in de placenta gedraaid zat. Mooie kleurrijke beelden en duidelijke uitleg en had ook niet het idee dat ze de tijd in de gaten hield. onze kinderen vonden het ook geweldig en ze heeft ook genoeg speelgoed voor jongere kinderen die niet zo lang stil kunnen zitten ( zoals de onze ) Zou zo weer heen gaan en het geld ervoor over hebben!