eerste keer gyn geweest

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ilse28, 28 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilse28

ilse28 Lid

22 mrt 2006
    46
    0
    0
    nijmegen
    Hallo allemaal,
    Wij zijn vandaag voor het eerst bij de gyn geweest. Het bloedprikken en sperma onderzoek was al gedaan zodat de gyn de uitslagen vandaag erbij had zitten.
    Ik heb een beetje een dubbel gevoel. Alle uitslagen zijn tot nu toe goed. Inwendige echo gehad en dat is ook goed.
    We krijgen nu een samenlevingstest. Als dat ook goed is dan wil ze waarschijnlijk nog afwachten, omdat het er dan naar uit ziet dat het vanzelf zou moeten lukken.
    Ik ben wel te zwaar dus ze wil wel dat ik ga afvallen. Dat kan een oorzaak zijn zij ze.
    Eigenlijk is afwachten niet het antwoord waar ik op gehoopt had. Tuurlijk ben ik blij dat alles goed is, maar ik had eigenlijk wel gehoopt dat ze iets kunnen doen of meer kunnen onderzoeken.
    Van de samenlevingstest hoor je verschillende verhalen. Hebben jullie hier ervaring mee en met de uitslag. Het schijnt dat ze nogal vaak negatief zijn.

Groetjes Ilse

2. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb een samenlevingstest gehad in dec en die van ons was goed.
    ik hoor hier op het forum wel verschillende verhalen wanneer je sex moet hebben....wij moesten dat de vorige avond doen terwijl weer iemand anders het 2 uur vantevoren moest doen.

met een samenlevingstest krijg je wel gelijk de uitslag dus dat is wel fijn.

succes meid

3. ilse28

ilse28 Lid

22 mrt 2006
    46
    0
    0
    nijmegen
    Wij moeten de avond van te voren sex hebben. 9-12 uur voor de samenlevingstest.
    De uitslag bespreekt onze eigen gyn met ons. Dus als zij geen dienst heeft dan moeten we een andere afspraak met haar maken.
    ZIjn ze bij jou daarna wel doorgegaan met andere onderzoeken?

4. Niet meer actief

ilse: ik wens je veel succes
    hopelijk is het snel raak!

5. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Wens je ook heel veel suc6! ;)

Liefs Marjo

6. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Bij ons was het positief, ik hoop voor jullie ook.
    succes.

7. ilse28

ilse28 Lid

22 mrt 2006
    46
    0
    0
    nijmegen
    bedankt voor de reactie, ik hoop ook dat het snel raak is. Maar het blijft afwachten.

Groetjes Ilse

8. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ilse ik zie dat je uit Nijmegen komt...ga je naar het Radboud of het Canisius? Bij ons was de samenlevingstest ook goed hoor. Het is vreemd omdat je op commando moet, maar probeer er wat moois van te maken. En als het kan moet je vragen of je naderhand ook even door de microscoop mag kijken....dat is heel bijzonder om te zien.
    Verder zijn wij bij Radboud geweest....alle onderzoeken waren goed...uiteindelijk werd ook een baarmoederfoto (HSG) gemaakt en ook die was goed.....Als alle uitslagen goed zijn weet ik dat ze in het Radboud je laten wachten tot je 2 en half jaar aan het proberen bent in totaal. Dat nieuws viel ons toen ook wel tegen, maar toch...wie weet zit die kans erin.
    Ik hoop toch dat je niet al te lang meer hoeft te wachten tot je een wondertje mag verwachten!

Groetjes Eva.

9. ilse28

ilse28 Lid

22 mrt 2006
    46
    0
    0
    nijmegen
    Hoi Eva,
    Ik ga naar het cwz. Ben jij zelf uiteindelijk zwanger geworden? en hoe lang heeft dat geduurd?
    Ik vind 2,5 jaar wel lang. Maar ja ik kan niet anders dan afwachten wat ze zeggen.

10. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee ilse!
    ik heb ook in het cwz gelopen, en bij mij was de samenlevingstest positief... wij moesten de avond ervoor vrijen...
    ik heb erg goede ervaringen met het cwz!
    veel sterkte,
    liefs elfje

Deel Deze Pagina