's avonds op het aankleedkussen na het bad, wijst mijn zoon vanalles aan op zijn lichaam en dan moet ik het benoemen... gisteravond kwamen we bij zijn borstjes dus ik zei perongeluk: Tieten! dacht vanochtend dat is die wel weer vergeten... maar nee dus haha. Hij trekt de rits van mijn trui open en kijkt in mijn BH en zegt Hallo Tietjes!!! Ik lag in een deuk! Ik hoop alleen niet dat hij dit ook bij anderen gaat doen of op de creche haha
Hahaha, geweldig! Maare, ook als je ze iets 'netter' omschrijft kunnen ze t er zo uitflappen hoor... Mijn manneke is wel wat ouder, maar op moment helemaal onder de indruk van borsten. Waren laatst zwemmen, staat ie in de kleedkamer naar een vriendin van me te wijzigen en roept keihard: "M heeft ook borstjes!!!" Ok, prima, maar vervolgens blijft ie dat ook tegen anderen zeggen. "Opa, M heeft borstjes, papa M heeft borstjes etc etc" Zelfs aan de buren moest dit even verteld worden...... Tja, kinderen he
hihi.... het zijn net sponsen die kleintjes. Tja, meisje hier zegt ook heel vaak tieten, maar dan bedoelt ze drinken. Geen idee hoe ze eraan komt maar hoop toch echt dat ze snel drinken gaat zeggen
hahaha kinderen kunnen zulke grappige dingen zeggen! zo had ik laatst 3 jongetjes te logeren (waar ik vroeger op paste) en zij zitten helemaal in de piemel en blote billen fase. dus onder het eten hadden ze het over piemels en dat iedereen aan tafel er 1 had en ik zei; en ik dan, ik ben een meisje, die hebben er toch geen? zegt de oudste van 6: nee, meisjes hebben een bontvachtje... ik lag helemaal dubbel!!
Nu ik zwanger ben en mijn borsten dus wat groter worden kijkt Iris er regelmatig helemaal verliefd naar en verzucht 'mama mooie grote borsten'....hihi. Ik vind zelf de grootte wel meevallen maar haar valt t blijkbaar erg op.
Hier zijn mijn boobies ook helemaal 'hot' hahahaha. Nu ik zwanger ben zijn ze nogal uuhh.. aanwezig, en Nathan roept dan maar al te graag 'Mama dikke boobiesss!'
Tja kinderen, die lossen de 'problemen' wel heel creatief op. Zo vond Kylian dat hij ook borsten had, na enige uitleg dat meisjes borsten hadden en dat jongentjes een borstkast hadden heeft hij er zijn eigen draai aan gegeven. Mama heeft borsten en Kylian borstkasten met tegels (tepels dus). En dan nog het feit dat hij en papa een piemel hebben en mama niet. Kylian en papa hebben een piemel en mama is kapot. Groetje sAnita