Wie kan dit uitleggen

Discussion in 'Zwangerschap' started by snoepje84, May 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Beste dames,

Een vraagje ben momenteel bijna 18 weken zwanger. Heb gelukkig geen misselijkheid symptomen meer en geniet volop van de zwangerschap. Snachts wel stekende pijntjes bij de zijkanten van me buik maar dat komt door het oprekken van de banden bij de baarmoeder als ik de VK moet geloven :) nu zit het zo. Best wel vies detailtje dus sorry dames ik ben dus net naar de wc geweest en bij het afvegen zag ik een wit slijm propje. Heb voor de rest nergens last van. (De reden dat ik kijk is dat ik soms ben bang dat ik bloed zie ofzo denk dat elke zwangere vrouw dat weleens heeft) maar wat zou dat witte slijmpropje betekenen?

Alvast bedankt :)

2. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    1,303
    0
    0
    Amsterdam
    Is het niet gewoon afscheiding? Je weet dat je heel veel afscheiding aanmaakt? Dit doet je lijf om de bacterieen buiten te houden. Wellicht is dat wat je ziet. Mocht je echt aanzienlijk grotere stukken zien trek dan even aan de bel bij je vk, dan kan het je slijmprop zijn die loskomt.

3. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Nee het is geen afscheiding daar heb ik ook veel last van vooral nu met zwangerschap. Schijnt inderdaad normaal te zijn. Maar dit is echt een stukje slijm en wit heb t eerlijk gezegd nooit gezien..

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Is gewoon afscheiding ! Hier vanaf rond die periode inderdaad ook zulke afscheiding gekregen en het is niet meer gestopt ..
    En anders misschien je slijmprop? Die kan je gewoon verliezen niks ergs aan..

5. FreSa

FreSa Actief lid

Sep 10, 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat heb ik tot nu toe bij al mijn zwanherschappen gehad. De ene keer is het een sliert de andere keer een soort propje. Niet iets om je druk om te maken! Maar ik kan me voorstellen dat je daar even van schrikt.

6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    is idd slijm/ afscheiding.
    Als je denkt dat het je slijm prop is? Dat gaat hem niet worden. .Die is echt groot, glazig/geel/doorzichtig/wit en naja bij mij was ie zo groot als een royale bitterbal of een pruim (weliswaar niet netjes rond)

7. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Heb ik ook gehad in het 2e trimester. Was volgens mijn gyn afscheiding. Nu is het heel waterig, ook normaal schijnt het.

Share This Page