Zo shoot Ik : * boterham met pindakaas en speculoospasta * boterham met kippewit , smeerkaas , augurk en mosterd *boterham met pindakaas en kippewit *boterham let salami en choco *rauw witlof met mayo en spaghettisaus *vanille ijs met paprikachipd *paprika chips met aardbei yoghurt *champignon met biersaus en ketchup En dit is zo waar ik direct opkom
Ik heb geen rare combinaties ofzo, maar ik houd ervan om dingen te eten zonder teveel andere smaken. Dus bijvoorbeeld gewoon een stokbroodje zonder iets erop of spaghetti met alleen ketchup. Dat vinden mensen vies en smakeloos
Wow jij bent echt creatief Hier vindt ml leverpastei echt heel smerig en pindakaas, laat ik dat nou net heerlijk vinden
TS, getsiederrie wat een smaak heb jij! hahaha, Stamppot zuurkool met heeeel veeel maggi, mmmmmmmmmmmmm Lasagne met rundvleesslaatje erbij! heerlijk! verder niet echt gekkigheden volgens mij....
Chili met een flinke scheut tomatensaus Patat met maggi mayonaise en appelmoes Brood met jus van het vlees (maar doe ik niet meer ivm vetgehalte maar vroeger als kind veeeel boterhammen mee gegeten ) Saucijzenbroodje met ketchup
En frietjes met een rauw geklutst ei over en goe veel mayo , zooolekker maar eet dat niet meer bang voor samonella ofzo
Oh ik heb trouwens wel wat vreemds, nu ik erover nadenk. Ik vul m'n pitabroodjes altijd met friet :') Eet geen vlees ofzo, vandaar. Dat is volgens mij het enige.
Dat doet mijn broer ook, ik krijg daar altijd kotsneigingen van als hij dat eet Ik eet graag een rijstwafel met cheddar cheese en dan even in de magnetron, mijn vriend gaat dan compleet over zijn nek
Spaghetti met maggi en kaas jum Pindakaas eet ik ook wel met alles, sowieso met andere zoete dingen maar ook met komkommer vind ik lekker. Havermout met pasta/pindakaas er in
wat is kippewit? ik eet graag friet met maggi.. boterham met pindakaas en suiker boterham met stroop en hagelslag boterham met stroop en kaas boterham met speculaas koekjes.. rijstewafel met boter, kaas en komkommer. speculaas koekjes in de magnetron.. heeeeeeerlijk oh en ik dip altijd mn boterhammen in de thee en koffie haha witte bonen in tomatensaus lust ik alleen koud. vast nog wel meer dingen.. maar kom er ff niet op..
Wat ze in zeeland ook eten: spek met stroop... ieuw Ik vind het idee van pannenkoeken met kaas of spek ook echt te walgelijk voor woorden. Voor mij is een pannenkoek zoet en niet iets anders