Omdat ik nu wat intensiever vanuit huis moet gaan werken (boodschappen, trouwen volgend jaar etc). Heb ik wat minder tijd voor het huishouden. Manlief draagt dus zonder morren ook gewoon zijn steentje bij en hij helpt met de was, afwas(zodat ik sneller aan het werk kan s'avonds), koken en de vuilniszakken weggooien, boodschappen doen. De rest doe ik. Ik vind dat het ook eens gezegd mag worden, ondanks het feit dat ik hem ook wel eens achter het behang kan plakken. Mijn vent is lief!
Misschien waardeer ik mijn mijn niet goed genoeg...maar ik vind het eerlijk gezegd niet meer dan normaal dat hij ook wat dingen doet in huis aangezien ik ook werk en de rest van de tijd druk ben met de sporten en afspraken van de kids.
oooooo hier nog zo 1!!! door mijn adhd heeft hij het op dit moment echt zwaar te verduren afentoe! huishouden is zonder hem echt zoek, brand hem zomaar uit kan in een woedde aanval echt dingen zeggen wat ik niet meen EN ondanks dat blijft ie altijd naast me staan en slikt ie alles maar ! ik mag met oprecht zeggen dat die van mij de trouwste liefste enzz.... op de wereld is hahahahah
Misschien... maar hij heeft ook een zwaar beroep en is vaak gebroken als hij thuiskomt. In tegenstelling is mijn ''beroep'' vanachter de computer en lekker voor mijn kerel zorgen. Dan nog mag ik er wel dankbaar voor zijn. Er zijn namelijk zat mannen die doen. En buiten dat heeft hij ook maar te dealen met mijn paniekaanvallen. Dat zal ook niet makkelijk voor hem zijn.
Lief hoor van je man! Als je elkaar zo kan helpen heb je erg geluk, hoor genoeg verhalen waar het niet het geval is. Mijn vriend helpt ook mee, en dat ondanks dat ik thuisblijfmama ben op het moment. Ik moet zelfs meer aan mijn eigen rust denken zegt hij.
Heel goed! Als ik soms hoor wat een lakse echtgenoten/partners mijn collega's en mensen hier op het forum hebben dan ben ik altijd blij met de mijne. En het mag ook wel eens gezegd worden dat er ook heel veel mannen zijn die naast hun werk ook meehelpen in het huishouden.
Ja precies..en hoezo meehelpen? Het is toch ook zijn verantwoordelijkheid? Wij doen het gewoon samen..nix meehelpen.