Hoeveel Carnavals outfits hebben jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Purified, 25 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Ik ga zelf niet carnaval vieren dit jaar, maar mijn dochter wel. Ze mag donderdag op de peuterspeelzaal carnaval vieren. Dan gaat ze zaterdag mee naar de optocht, zondag gaat ze het ook vieren. Dinsdag ook.

Ik heb maar een jurkje voor haar, en ik twijfel echt als dat wel voldoende is.. Wat als ze hem donderdag vies maakt? Vrijdag of Zaterdag word ik ingeleid en dan heb ik geen tijd om last minute te wassen. Vanaf vrijdag zal ze dus ook bij mijn tante zijn en ik kan niet last minute vragen iets te wassen om te kunnen gebruiken.

Zou ik een extra pakje bijkopen? Iemand advies waar ik een maatje 92 kan kopen?

Hoeveel outfits hebben jullie kinderen? Een, Twee? Meer

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    hier 1. maar heb nog niks gehoord van carnavalsfeest hier op school. leeft hier ook niet zo heel erg

3. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Hier worden de kleren die m'n dochter op het KDV aan hebben eigenlijk nooit vies. Daarom zou ik het er op gokken. Ook omdat het een klein maatje is en het hooguit voor een tweede ook maar hooguit 1 keer gebruikt word. Maar als je je er niet prettig bij voelt, kun je voor iets er bij kijken. Zeeman of Wibra heeft vast wel wat. Zou iets niet te duur nemen en ook niet al te hoge eisen stellen. Iets simpels lijkt me al prima.
    M'n zoontje vond het al prima om als Sinterklaas verkleed te gaan haha, heb toch op marktplaats een leuk piratenpakje kunnen aanschaffen voor een klein prijsje. Verder heb ik geen verkleedkleren voor hem. M'n dochter heeft een Efteling jurkje.

4. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Nul

5. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ik heb er maar een, je kunt die jurkjes 's avonds even uitwassen met koud water en dan ophangen, is ie de dag erna wel droog :)

6. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Nul.
    Ik haaaaat carnaval en alles wat er mee te maken heeft, vreselijk!

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Deel Deze Pagina