1e ronde is een feit! Hmmm, jammer ben gister ongesteld geworden. Maar dat betekent wel natuurlijk dat we gewoon weer een nieuwe ronde ingaan. Ik ben mama van een meisje van 2 jaar en we vinden dit een mooie leeftijd om voor een tweede te gaan. We zijn in april getrouwd op Bali en nu zijn we er klaar voor. Spannend! Wie doet er mee? Liefs, Banjabes
Ik mag eind juni / begin juli testen. Normaal gesproken een cyclus van dertig dagen, maar afgelopen maand plotseling 38 dagen Weet nu dus niet zo goed wanneer mijn NOD is. Rond de eerste van juni gok ik zo Hier mams van twee dames!
Hi smile, Fijn dat je erbij komt. Gezellig! De vorige ronde was ook een rare voor mij. Ik heb voor mijn bruiloft primolut geslikt om mijn ongi uit te stellen, omdat ik anders precies ongesteld zou zijn op onze bruiloft. Hierdoor was wel mijn cyclus in de war zeg! Ineens een cyclus van 33 dagen, terwijl het normaal 28 is. Hier dus sowieso op hele verkeerde dagen geklust bleek toen ik ongesteld werd. Maakt niet uit, dan gaan we er deze ronde weer voor. Ben jij al lang bezig met zwanger worden? Hoe oud zijn je meisjes?
Heej! De meisjes zijn 2,10 en net 1. Dit is de 3e ronde. De vorige keren moesten we ook een half jaar wachten.... Je wordt er zo ongeduldig van, hihi