Hoi, Iemand een idee hoe ik de kinderwagen kan reinigen? Hij wordt volgende week opgehaald maar er zit een klein zwart vlekje in en dat vind ik dus niet echt netjes.... Het gaat om de bekleding waar het kindje dus zit, deze kan er helaas niet vanaf. Dus als iemand iets weet......
@Amfy, bij je maxi cosi mura? dan ben ik benieuwd hoe je dat doet hoor! de mijne is echt vies, maar de bekleding kan er niet vanaf..
ik pak de tuinslang en een emmer met groene zeep, sponsje of zacht borstel lekker boenen afspuiten en laten en laten drogen
Ik heb het afgelopen week ook gedaan bij onze bekleding. Ik heb een sopje gemaakt en van Vanish van die textiel/bekleding reiniger gebruikt. Goed ingesopt en geschrobt met een schuursponsje en daarna de wagen in de zon gezet. Hij is echt enorm opgeknapt en ziet er weer uit als nieuw. Succes!
De bekleding van de mura kan er helemaal af en gewoon in de wasmachine, hier ook al een paar keer gedaan en dat gaat echt goed. in de handleiding staat ws wel hoe het moet
naar mijn idee zit hij ook vast hoor! ik heb nooit een gebruiksaanwijzing gehad, was een outletmodel en die zat er niet bij..
google: k heb ook even gegoogled en de gebruiksaanwijzing gevonden, die van mij is los Succes ermee! 6.2 Reiniging van het Maxi-Cosi Mura Comfort zitkussen 1. Neem het Maxi-Cosi Mura-zitje van het onderstel af. 2. Verwijder de T-beugel. 3. Maak het haakje van de schoudergordels los en verwijder de gordelbeschermers. 4. Maak bij de voetensteun de bekleding los (afb. 41). 5. Duw op de onderzijde van het kussen de palletjes naar buiten (afb. 42). Het Comfort zitkussen komt los van het zitje. 6. Verwijder de gordelbeschermer van het tussenbeenbandje door de drukker los te maken. 7. Maak alle lusjes aan de onderzijde van het zitje los (afb. 43). 8. Verwijder de bekleding van het Comfort zitkussen. Begin aan de ene zijde en ga verder aan de andere zijde (afb.44). - Let op! Verwijder de bekleding rondom het gat van de T-beugel als laatste (afb. 45)! 9. Trek tenslotte het veiligheidharnas helemaal uit het Comfort zitkussen.
hahaha dankjewel! inmiddels was ik zelf al gaan prutsen en die van mij zit nu ook in de machine! hahahaah zo stom.. nooit geweten dat hij los kon..
ach zo kom je nog eens ergens achter. het was bij het aanschaffen toen van de mura echt een must dat ik het kon wassen. als je trouwens een filmpje wil die. moet je even naar de site van maxi cosi gaan daar heb je filmpjes staan
Nou mooi om te lezen dat hij los kan, want die van ons ziet er ook niet meer zo florisant uit dan zal ik hem eens uitwassen.
ohja zo doe ik dat ook altijd word hij heerlijk fris van! wij hebben een limegroene wagen van phil en teds... dus ja daar zie je alles op... vind het ook zo ranzig om met een vieze wagen te gaan lopen. dus de tuinslang en een sopje van groene zeep doet wonderen! maarja als je hem nog wilt verkopen zou ik dat dus niet doen! probeer het plekje eens nat te maken en dan met een drupje afwasmiddels met een doek te vegen.....