1-2-3 Mascara van Rimmel

Discussie in 'De lounge' gestart door ProudMum, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Heb hem net gekocht, maar hoe weet ik op welke stand hij staat?:)

En hoe vinden jullie hem??

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Er staat een streepje op onder waar de 1-2-3 zit . Als je hem draait (eerst de sticker er af halen). Is het zo als het streepje op de 1 of 2 of 3 staat dan staat hij op die stand.. Draai het niet helemaal open, dat staat ookk op het plasticje , want dan knapt het ringetje die bepaald hoeveel mascara erdoor gelaten word.

Ik vind het een prima mascara , maar niet veel bijzonderder als een andere eerlijk gezegd.

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Het eerste wat ik dacht toen ik de reclame zag: Ze kunnen het ook zo gek niet bedenken. Eerst die rare kammetjes, dan een borsteltje die trilt en nu weer een mascara met verschillende standen? :( Ik gebruik al jaren volume flash van rimmel, met een gewoon borsteltje en ben er tervreden over. Dat met die standen lijkt me pure onzin, maar ben wel benieuwd hoe je hem vind. Al uitgeprobeerd?

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    hoe werkt dat ingodsnaam

5. ProudMum

Ik heb hem geprobeerd, linkeroog met stand 1 en rechteroog met stand 3. Het werkt echt!!!!!!
    Met stand 3 is het net of mijn wimpers verlengd zijn.

Il ben overtuigd!

6. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    En welke mascara gebruikte je voorheen? Ook altijd een merkje of gewoon kruidvat eigen merk ofzo? Ik weet namelijk dat die eigen merk mascara's echt totaal geen volume geven, maar alleen zwart maken. Als je normaal gesproken merk masacra's gebruikt, dan wil ik die 1 2 3 ook wel proberen.

7. ProudMum

Hiervoor heb ik gebruikt;
    * Maybelline The Collossal. Dat is die gele, maar hij ging zo slecht van mijn wimpers af dat ze afbraken bij het reinigen.

* Maybelline The Falsies. Dat is die paarse, Deze werd pas fijn toen hij bijna op was.

De 1-2-3 van Rimmel vind ik gelijk fijn en hij zit supermooi.
    en niet onbelangrijk; Hij is snel en makkelijk eraf te halen!
    Zal vanmiddag even een foto laten maken ;)

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Werkt die echt?
    Ben benieuwd naar je foto.

Ik vond het er op de advertentie zo nep uitzien, 1ste stand was normaal, en bij stand 3 had ze een dikke streep eyeliner op.

9. ProudMum

Ik vind hem werken Consider. Ik heb ze nu echt als stap 3!

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Dan ga ik hem toch maar een keer halen denk ik.
    Wat voor soort borsteltje is het, zo'n standaard borsteltje of een iets harder borsteltje?
    En nog belangrijker...wat kost ie :p

11. ProudMum

het is er een met korte haartjes, niet echt zacht maar ook niet superhard.
    Hij was in de actie bij Kruidvat voor 9.99

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb hem ook, maar ik vind het helemaal niks. Ik heb met deze ook dat er 'savonds een beetje zwart onder mn ogen zit..

Ik ben juist helemaal fan van falsies, en juist niet als hij wat ouder wordt. (ik vind wel dat falsies snel oud wordt).

13. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb m ook gekocht en vind hem ook direct fijn, meestal duurt dat een paar dagen voor ie fijn wordt, en inderdaad kun je naturel en lekker vet opbrengen, en later bij werken is ook geen probleem. mijn wimpers moeten even een beetje bijkomen zijn ook afgebroken door de vorige. en hij is er inderdaad zo af,

dus voor zo kort als ik m gebruik vind ik m fijn, nu hopen dat dat zo blijft;)

Deel Deze Pagina