De titel zegt het al... Kan je na een week ofzo al zeggen... Jij bent de persoon waar ik mee verder wil? Had net een discussie, wat vinden jullie?
ik geloof wel dat ik iemand kan ontmoeten en na 5 minuten verliefd kan zijn maar dat ik kan meteen kan zeggen dat het de ware is, nee dat geloof ik niet. (heb ik te vaak geloofd)
dat geloofde ik 10 jaar geleden wel maar nu niet meer, ik denk dat je wel gelijk tot iemand aangetrokken kan voelen maar zeker weten dat je bij iemand blijft voor de rest van je leven? nee dat kan niemand.
Voor de rest van mijn leven niet nee, je weet maar nooit Maar ik wist wel na een week dat toen nog vriend echt heeeeel leuk is
Ik niet, mijn man wel Ik geloof ook niet dat er maar 1 ware is voor mij, zou wel heel toevallig zijn dat bijna iedereen zijn/haar partner altijd in de buurt vind (werk, cafe, vrienden) Maar mijn man zei de eerste keer dat hij me zag "Jij wordt de moeder van mijn kinderen" (serieus bedoeld ) en ik lachte hem keihard uit, maar zie mijn banner
Ik geloof zeker in liefde op het eerste gezicht! Mijn vriend toen (hij is overleden) en ik konden elkaar van het voorbij lopen en waren patsboem verliefd. Inmiddels is hij er al bijna 9 jaar niet meer maar het gevoel wat ik met hem had heb ik niet meer ervaren
Ik had dat wel met mijn man. Niet na de eerste ontmoeting, maar wel na de eerste date. Net of we elkaar al jaren kende en ik voelde me meteen goed bij hem. Heb er sindsdien ook nooit aan getwijfeld of het goed zat tussen ons. Had een paar mislukte relaties achter de rug en achteraf gezien hebben die relaties nooit zo goed gevoeld als deze. Dus ik vind dat liefde op het eerste gezicht bestaat. Je moet het alleen eerst zelf meemaken voordat je er in geloofd.
Nee liefde niet.. Ultieme aantrekkingskracht wel en die kan snel groeien naar liefde! (dus achteraf zeggen dat het liefde op het eerste gezicht was, dat snap ik zeker wel)
Ja, daar geloof ik in. Toen ik mijn man voor het eerst zag, stond de wereld stil en wist ik dat ik dat gevoel nooit eerder had gehad en het maakte zo'n indruk, onuitwisbaar. We zijn nu 15 jaar samen en 'de klik' is er nog steeds heel erg tussen ons. Aan de andere kant: zeker zou ik met anderen kunnen samen leven dan mijn man als het lot dat zou bepalen, maar dat gevoel wat ik toen had en nu nog steeds heb, kan me niet voorstellen dat dat ooit nog een keer voorbij komt.
Ja ik heb het zelf meegemaakt en met hem heb ik nu ook 3 kindjes! dan kun je nog wel iemand aantrekkelijk vinden maar dit was toch anders ik had meteen het het gevoel van dit is m terwijl ik nog in een andere relatie zat en hij ook nog een vriendin had, ik had me er al bij neergelegd dat hij voor mij niet was weggelegd. Ik dacht nog wel dat gevoel gaat wel weer weg maar toen ik m een jaar later weer zag schrok ik, ja hoor dit was m echt (kan het gevoel nu nog terughalen haha) en nu alweer bijna 13 jaar samen
ik dacht dat t bestond en dat ik de man had gevonden waarmee ik oud zou worden. Nou mooi niet~! na 7 jr en 2 kids laat ie me zitten. uit t niets. dus ik geloof er niet meer in nee en als een man nog 1x tegen mij zegt "wij blijven voor altijd samen" dan doe ik em wat.
Verliefdheid, aantrekkingskracht en lust op het eerste gezicht: jazeker! Echte liefde, zeker weten dat je met iemand verder wilt (in de zin van samen oud worden) op het eerste gezicht: nee. Dat kun je naar mijn mening pas zeggen als je elkaar goed kent, en ook elkaars slechte kanten. Meestal loop je daar bij een eerste ontmoeting niet mee te koop...
ik geloof in liefde op het eerste gezicht. het hoeft echter niet per definitie degene te zijn waarmee je uiteindelijk je leven gaat delen. er is veel meer nodig dan "liefde" om een relatie in stand te houden. mijn ex was zo iemand (we zijn na een week gaan samenwonen en na 2 jaar getrouwd) maar om medische redenen ( op advies van artsen) heb ik afstand van hem moeten doen. we zullen dus dus nooit samen oud kunnen worden als in man/vrouw. maar zijn wel nog steeds beste vrienden maar puur platonisch en we zullen voor elkaar "zorgen" tot de dood ons scheidt mocht dat nodig zijn. zonder verder ooit nog intiem te zijn of een relatie te krijgen. houden van betekend soms juist dat je iemand los moet laten helaas. ik heb een nieuwe vriend( na12 jaar) en we hebben op zich een goede relatie en geven veel om elkaar. toch zal het nooit meer zo diep zijn en zo hecht als toen.dat gedeelte in mij is voor altijd kapot.ik ben door een hel een terug gegaan indertijd toen ik afstand moest doen en alleen achter bleef met een kindje van 2 en 1 van 5 maanden en degene waarvan ik hield zoveel pijn moest doen voor zijn eigen bestwil. en in "voor altijd" geloof ik niet meer en trouwen doe ik ook niet meer. we praten er veel over en hij wist van dag 1 hoe ik erin stond. we hebben het goed samen en proberen dat zo te houden.
Er is niet één ware, maar het gevoel van liefde op het eerste gezicht heb ik met mijn huidige relatie wel degelijk ervaren. Het was écht meteen boem-pats-knal. En een half jaar erna was ik zwanger. Of we bij elkaar blijven? Ik hoop het zeker, maar garanties zijn er niet.
Ik zou er nooit in geloofd hebben als ik het niet zelf had meegemaakt. Na de eerste date belde ik mijn moeder om te zeggen dat ik mijn man had gevonden en of dat wel kon?? Zij antwoordde dat ze mijn vader leerde kennen tijdens het stappen en direct hetzelfde had, mijn ouders zijn nu 30 jaar getrouwd. Zelf ben ik dat inmiddels ook en de tweede is op komst. Mijn man is mijn soulmate en absoluut de voor mij perfecte keuze.