Gisteren komt mijn vriendin aan de deur met de Bellytalk. Ze is zelf ook zwanger, maar voelt de kleine nu vaak genoeg dus heeft de Bellytalk niet meer nodig. Ze wilde kijken of de hartslag van mijn kindje al te horen was. Nou helemaal leuk natuurlijk, en na ff zoeken idd het hartslagje gevonden. Mijn vriendin moet volgende week de Bellytalk terug sturen, dus ik dacht ik ga er zelf ook eentje huren. Ik vanmorgen besteld, krijg ik later een mail dat ze niet naar mij gaan leveren want ze hebben een of andere check gedaan en omdat er in mijn buurt teveel wanbetalers wonen vinden ze het risico te groot. Nou ja belachelijk!!! Dus ik word de dupe van andere mensen. Dus ik hang gelijk aan de telefoon, maar ja hetzelfde wat in de mail staat ze vindt het risico te groot maaaaar ik moet het niet persoonlijk nemen. Nou ja met stomheid geslagen echt waar!!! Ik vertel haar nog dat mijn vriendin 3 straten verderop woont en wel de Bellytalk heeft gekregen. Maar ze reageerde echt afstandelijk en kortaf. Vind het werkelijk belachelijk!!! Dus als ik het nou op mn moeders naam zet, in een andere (kleinere) woonplaats, dan kan ik het wel gewoon geleverd krijgen. Doe dan wel een persoonlijke check!! Zul je zien dat ik geen ene schuld heb!!! Pffff zo dat waren even mn frustraties!!!
waarom koop je er niet gewoon een? waarschijnlijk nog goedkoper ook. Ik heb de angelsound toen gekocht voor 29 euro, net zo duur als die andere huren voor 1 maand.
Ik heb thuis nog eentje liggen Bebe sounds, van me eerste zwangerschap. En die was me niet zo goed bevallen. Ik hoorde van alles, behalve de hartslag van me kind. Die bellytalk is precies zo eentje van de verloskundige. heb geen ervaring met Angel Sound
OMG wat een belachelijk antwoord zeg!!! Dat kunnen ze toch niet maken! Waarom moet jij boeten voor je buurt??? Wat een verziekte wereld zeg... Angelsound is inderdaad GEWELDIG!! Heb er ook eentje... op kapaza gekocht voor nog geen 20 euro!
Nou ja wat een belachelijke reactie van hun zeg!! dus omdat er een boel mensen zijn die niet betalen zijn jullie nu de dupe? Pfff bestel een angelsound, die werken top! ik hoorde al vrij vroeg het hartje en kan het opnemen op de pc.
Het is belachelijk dat je op basis van je postcode geen bellytalk mag huren. Maar aan de andere kant: wees maar blij dat je m daar niet huurt. Het is echt een rotbedrijf met een belabberde administratie. Ik huur daar nooit meer de bellytalk.
Jeetje, wat belachelijk zeg! :S Snap ook niet dat ze dat zomaar mogen doen! Angelsounds is ook super hoor, had ik ook met de zwangerschap!
vind het niet eens zo raar.... maar goed! waarom bestel je niet de angelsound idd! ik heb em besteld bij babybeats voor 29 euro!
Wat raar zeg, zo'n klein verschil in regio en dan kan het niet... Tsja van hun kant wel begrijpelijk maar wel heel oneerlijk natuurlijk! Maareuh, kan je bij 9 weken al het hartje van je kleintje horen? Ik dacht dat dat pas bij 12 weken was want dan doet de verloskundige het altijd pas. Weet je zeker dat het je ukje was en niet je eigen hartslag?
Ik ga dan maar eens op zoek naar de Angelsound Ja was zeker weten de hartslag van de kleine!! Helemaal rechts onderin! Was heel duidelijk, en heb het verschil met mn eigen hartslag natuurlijk wel ff gemeten. Die van de kleine ging veel sneller! Was echt super om weer te horen!
ja dat kennen we hier ook! ik kan helemaal niks bij neckerman whekamp of bonprix bestellen omdat de bewoners voor mij en bijna de hele buurt hier wanbetalers zijn. Ik doe het nu altijd via mijn moeder. Maar zelf vind ik het belachelijk! Die mensen hebben hier 6 jaar geleden gewoont!!
Vreemd hoor,als ze bang zijn voor wanbetaling kunnen ze toch vragen dat jij het geld eerst overmaakt?
ja klopt sommige doen dit bij de whekamp kunnen we dat sinds kort wel maar de rest werkt er niet aan mee. In onze vorige woning hadden we echt het ergste van alles toen kwam een deurwaarder met politie en al proberen het huis leeg te halen omdat ze dachten dat wij die mensen waren die daar voor ons woonde. Ze waren blijkbaar nog niet bij de gemeente uitgeschreven en stonden nog op ons adres. Toen zaten we net een maand in de woning:S
Wat raar, ik vraag me af of dat wel mag, tis toch discriminatie? ik heb ook een angelsound, vanaf 12 weken hoorde ik de hartslag! Jammer dat mijn vriendin hem nu leent, anders had je hem wel voor een tientje kunnen krijgen. Misschien even op mp kijken?
Zo he das lekker klantvriendelijk! Ik snap hun angst wel, maar ehh dat kun je niet op postcode doen!! Dan moet je die dingen maar niet verhuren! Dit is gewoon erg toch!
Ik heb trouwens de angelsound in bruikleen, maar ik ben er niet kapot van. Ik ben in ieder geval blij dat ik er geen geld aan uitgegeven heb. Je hoort het hartje lang niet zo duidelijk als bij de vk.