Pffff, moet ik twee dagen vastgebonden op m'n stoel blijven zitten Ik hoop echt zo erg dat het deze ronde raak is [-o< . Ik ben afgelopen vrijdag naar de ha geweest en hij gaf me gelukkig groot gelijk dat ik langskwam. Hij gaf zelfs aan dat ik best eerder aan de bel had mogen trekken . Ik kwam er daar achter dat ik al in juli 2008 mijn spiraaltje eruit heb laten halen, ik dacht augustus Maar ik tel mijn rondes pas vanaf september 2008 omdat we daarvoor er nog niet zo mee bezig waren. Mijn mannetje moet zijn zwemmers laten onderzoeken. Hij zou het dus erg fijn vinden als nu blijkt dat ik deze ronde zwanger ben, dan hoeft hij niet naar het ziekenhuis met een potje 'kikkervisjes' in zijn jaszak
Vanochtend was mijn temp omlaag naar 36.6 en net heb ik oud bloed geconstateerd.....denk dat mijn ongi er nu aankomt Heb al een potje lopen janken en zie echt op tegen de volgende poging, word er een beetje moedeloos van. Ik ga mezelf bij elkaar proberen te rapen en volgende week kan m'n mannetje zijn zwemmers laten onderzoeken. Bedankt voor jullie berichtjes en volgende keer wacht ik langer met testen, lichte streepjes na afleestijd zeggen helaas bij mij niets FF had toch gelijk dat vandaag mijn NOD zou zijn, ondanks dat dit de eerste cyclus van meer dan 26 dagen was. Denk dat ik een lf van 12 dagen voor de volgende keer kan aanhouden.