Hey meiden, Wie is er goed in logo's maken ?? Zie af en toe hele mooie banners voorbij komen dus bedacht me ineens dat er misschien ook wel hele mooie logo's gemaakt kunnen worden, wat dat betreft ben ik niet echt creatief dus vroeg me af of er hier miss mensen zijn die voor mij een logo willen maken ... Wil het liefste dat een pakkend iets is waarvan mensen zeggen WOW dat ziet er mooi uit maar dat wel duidelijk is te zien waar het logo van is .. De naam Taking care of you moet er in worden verwerkt ... Wie wil er voor mij iets maken ?? Zou geweldig zijn
Misschien ook handig om te vertellen met welk onderwerp het te maken heeft? Is wel zo makkelijk om de stijl te kiezen.
Inderdaad wel handig om erbij te vermelden waar het logo voor bedoeld is. Hier zijn iig een aantal links waarbij je er zelf eentje kan maken. http://www.vistaprint.nl/vp/AE/August%202007/Logo_Tool_Splash.aspx?GP=1%2f16%2f2010+12%3a43%3a08+PM&mk=logo+maken&ad=phrase&gclid=CN-v57m6qZ8CFQMu3godlzdW0g Cool Text: Logo and Graphics Generator Logo Ontwerpen | SwiftFrog
hihihi idd wel handig ja Het is een nieuw logo wat ik wil ontwerpen voor mijn actie voor de minder bedeelden mensen in nederland ..
WOW Veraenroy die is super ! Nee ik had op de hyves even snel iets als profiel foto neer gezet, anders was het zo leeg .. Zou ik deze mogen gebruiken die jij hebt gemaakt ?? dan overleg ik ff met de mede eigenaar van de hyves of ze hem ook leuk vind .. Vind hem echt heel mooi !
Wauw Vera, ik vind hem super gedaan!!! (moet ook écht weer mijn paintshop installeren! Haha, ffies off-topic maar goed ) Wat mij betreft word dit 'um!
Tuurlijk mogen jullie hem gebruiken, ik stuur jullie straks thuis ff de originele door, is beter van kwaliteit. Groetjes, Vera