Vraagje shopaholic reeks

Discussie in 'De lounge' gestart door BuffySummers, 17 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden
    Ik ben eergisteren begonnen in de laatste van deze reeks, ...krijgt een baby, maar ik heb een vraagje.
    Ik lees dat ze ineens een half zus heeft en dat haar vriendin Suze ineens 3 kinderen heeft...Maar er wordt nergens uitgelegd nog hoe of wat en hoe die halfzus erin is gekomen.
    Weet iemand mij te vertellen of ze dat nog uit gaan leggen of mis ik nog een boek (ik heb als laatste ....zegt ja gelezen)?
    Ik vind het namelijk niet zo leuk....

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

haha nooit bij stilgestaan. ik heb de boeken ook en ook allemaal gelezen. ik heb ze alleen niet achter elkaar gelezen en zo is het mij niet opgevallen. volgens mij is zegt ja de laatste voor shopahollic en baby

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Heb ze ook gelezen, maar dat is me eigenlijk nooit opgevallen!

4. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    In shopalicious (deel 4) komt ze volgens mij die halfzus op het spoor. Die houdt namelijk niet van winkelen. Volgens mij komt ze haar op het spoor tijdens of na haar huwelijksreis met Luke.

Als ik het me goed herinner hoor. Ik heb ze een poos geleden gelezen en inmiddels verkocht haha. Maar die zus komt volgens mij uit deel 4.

Kus

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

In Shopaholic & Sister (heb ze in het Engels gelezen) komt haar halfzus erbij. Hoe precies weet ik niet meer...

Wel leuk, halfzus is een hergebruikende, recyclende, tweedehandskleding dragende, verantwoord met geld omgaand iemand. Zo iemand die brandnetelthee drinkt enzo. En het lekker vind.

Geweldig leuke serie is het :D

6. ceylon

ceylon Actief lid

19 feb 2008
    314
    0
    0
    beverwijk
    Volgens mij heb je shopalicious nog niet gelezen dan. Daarin ontmoet ze haar zus.

7. ceylon

ceylon Actief lid

19 feb 2008
    314
    0
    0
    beverwijk
    Oh hahahaha...ben spuit elf!

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Damn dus dan hoor ik er eerst nog 1 te lezen voor ik deze lees....
    Vind dit namelijk echt irritant haha maarja dan ga ik nu deze eerst wel uitlezen.
    Die andere had ik ook nog nooit van gehoord...

9. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    In deel 4 komt ze inderdaad haar halfzus op het spoor.
    Dus eigenlijks moet je dit boek er eerst nog vooraan lezen anders weet je bepaalde dingen waar het over gaat niet. Is het wat duidelijker allemaal
    Veel leesplezier!

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Oh van dat deel had ik ook nog nooit gehoord!
    Ga er direct naar zoeken :D

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik ga hem ook opzoeken want ik heb ze bijna allemaal op bol gekocht en daar stond die niet tussen.
    Het was mij opgevallen omdat ik idd zegt ja en deze achter elkaar lees. Die andere had ik een tijdje terug al gelezen, toen ik zwanger was en daarna geen tijd/zin meer gehad om te lezen.
    Op zoek naar het andere boek!:D

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @ Aaliyah: hij staat erbij op bol.com heb net 1 besteld 2de hands besteld ;)

13. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Het is volgens mij shopalicious. Laatste boek met die baby vond ik erge tegenvaller trouwens.

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wie heeft trouwens wat spook jij uit al gelezen?
    Is dat een beetje een leuk boek?

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @ lovely oh thnx, de keren dat ik besteld heb is al een tijdje geleden of ik heb toen ook niet goed gekeken

@chantal tot nu toe vind ik hem ook niet zo, bij ...zegt ja heb ik echt moeite gehad het boek weg te leggen!! Ik vond hem zo spannend en ook leuk....ik zag die bruiloft echt helemaal voor me:D

16. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hij ligt hier een week al op tafel voor me, maar ik ben er nog steeds niet aan begonnen :p.

17. miffy11

miffy11 Niet meer actief

heb m in het engels (kon niet wachten op de vertaling..) en vind m geweldig. (twenty´s girl)

maar ben sowieso groot sophie kinsella fan, ik sta dezelfde dag van uitkomen te wachten voor de gianotten..

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    waar gaat dat boek (wat spook jij uit) over?

19. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Er zijn in totaal 5 boeken in de shopaholic reeks. Shopaholic en baby is het laatste deel!

Deel Deze Pagina