Hallo meiden Ik ben eergisteren begonnen in de laatste van deze reeks, ...krijgt een baby, maar ik heb een vraagje. Ik lees dat ze ineens een half zus heeft en dat haar vriendin Suze ineens 3 kinderen heeft...Maar er wordt nergens uitgelegd nog hoe of wat en hoe die halfzus erin is gekomen. Weet iemand mij te vertellen of ze dat nog uit gaan leggen of mis ik nog een boek (ik heb als laatste ....zegt ja gelezen)? Ik vind het namelijk niet zo leuk....
haha nooit bij stilgestaan. ik heb de boeken ook en ook allemaal gelezen. ik heb ze alleen niet achter elkaar gelezen en zo is het mij niet opgevallen. volgens mij is zegt ja de laatste voor shopahollic en baby
In shopalicious (deel 4) komt ze volgens mij die halfzus op het spoor. Die houdt namelijk niet van winkelen. Volgens mij komt ze haar op het spoor tijdens of na haar huwelijksreis met Luke. Als ik het me goed herinner hoor. Ik heb ze een poos geleden gelezen en inmiddels verkocht haha. Maar die zus komt volgens mij uit deel 4. Kus
In Shopaholic & Sister (heb ze in het Engels gelezen) komt haar halfzus erbij. Hoe precies weet ik niet meer... Wel leuk, halfzus is een hergebruikende, recyclende, tweedehandskleding dragende, verantwoord met geld omgaand iemand. Zo iemand die brandnetelthee drinkt enzo. En het lekker vind. Geweldig leuke serie is het
Damn dus dan hoor ik er eerst nog 1 te lezen voor ik deze lees.... Vind dit namelijk echt irritant haha maarja dan ga ik nu deze eerst wel uitlezen. Die andere had ik ook nog nooit van gehoord...
In deel 4 komt ze inderdaad haar halfzus op het spoor. Dus eigenlijks moet je dit boek er eerst nog vooraan lezen anders weet je bepaalde dingen waar het over gaat niet. Is het wat duidelijker allemaal Veel leesplezier!
Ik ga hem ook opzoeken want ik heb ze bijna allemaal op bol gekocht en daar stond die niet tussen. Het was mij opgevallen omdat ik idd zegt ja en deze achter elkaar lees. Die andere had ik een tijdje terug al gelezen, toen ik zwanger was en daarna geen tijd/zin meer gehad om te lezen. Op zoek naar het andere boek!
@ lovely oh thnx, de keren dat ik besteld heb is al een tijdje geleden of ik heb toen ook niet goed gekeken @chantal tot nu toe vind ik hem ook niet zo, bij ...zegt ja heb ik echt moeite gehad het boek weg te leggen!! Ik vond hem zo spannend en ook leuk....ik zag die bruiloft echt helemaal voor me
heb m in het engels (kon niet wachten op de vertaling..) en vind m geweldig. (twenty´s girl) maar ben sowieso groot sophie kinsella fan, ik sta dezelfde dag van uitkomen te wachten voor de gianotten..