hoi ik ben tatiana en ben op deze echo 12 weken en 2 dagen zwanger ik zou graag willen weten wat het geslacht is...kan iemand dat zien of de NUB zichtbaar is en of iemand het ook kan zien wat het dan is?? bedankt alvast tatiana
Tat85 moet je even je foto bij het grote nub topic deel 5 zetten, daar zul je wel reacties krijgen Ik denk dat het een jongetje is
hoiiiiiiiiiii tats lieverd je moet je foto in de nub topic plaatsen gewoon je foto op de laatste pagina doen http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/511363-grote-nub-topic-deel-5-a.html
Ik zeg 51% kans op een jongen Het is nu nog veel te vroeg en alles wat nu gezegd wordt is toch een gok. Het pretechobureau in ons ziekenhuis biedt vanaf 16wk geslachtsbepalingsecho's aan. Wat is nou 4 weken extra wachten? Alsof je alles al aan gaat schaffen in de komende 4 weken dat het nog een gok is....
Heb je een zoom-in? Ik kan alleen het plaatje van tamelijk veraf zien, maar hier moet je op letten; Je refereert nu naar de NUB-test, daarmee kun je met 12 weken een eerste 'gok' doen. Het is slechts een testje, maar natuurlijk wel eentje die redelijk klopt, anders had je het net zo goed niet kunnen doen. Bij een meisje staat het geslachtsorgaan-bobbeltje (=nub (English)) evenwijdig aan de ruggegraad (die iets gekromd loopt). Bij een jongentje staat hij wat meer omhoog (zo'n 30 graden hoger). Uit de verte meen ik een meisje te zien, maar ik zie het niet duidelijk en wees er dus bedacht op dat het slechts een leuk testje is, maar ik zou nog geen roze jurkjes kopen. Bij mijn Nub-test met 12 weken kwam er volgens de vk met maarliefst 90% kans een meisje uit, we gaan donderdag voor een (late) 20wk echo... ben benieuwd. O ja, de foto moet wel precies door het midden genomen zijn he, zo langs de rugge graad dus.
Bedankt allemaal voor jullie reactie's ik weet het is nog wel erg vroeg ervoor maar vond het leuk om te kijken wat de reactie's waren hihihihi ik ga het afwachten nog een paar wkn en dan weet ik het zeker!! ik ga kijken of ik een andere echo foto kan plaatsen...Ik wil jullie bedanken! Xxx
sorry, maar 12 weken is echt nog te vroeg om dat te beoordelen. Dan is het gewoon nog niet voldoende te zien. Nog even wachten dus.
Wij hadden met 12+5 weken een duidelijke jongens nub. Met 16 weken was het al een duidelijk piemeltje en met de 20 weken echo konden we er echt niet meer omheen. De nub-theorie geloof ik dus wel. Maar ze moeten er wel precies goed voor liggen!