Als een kip zonder kop...

Discussie in 'De lounge' gestart door biancs, 28 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Binnen rennen bij de mcD. Omdat je telefoon met het opruimen van het dienblad in de kliko is beland...

Tenminste, dat dacht ik. :) we waren aan het lunchen en mijn eten viel steeds verkeerd waardoor ik steeds heen en weer liep naar de wc. Ik was het beu en zei tegenmanlief dat ie de boel kon opruimen zodat we konden gaan. Ik zit in de auto en zou nog wat verder zoeken op mijn iphone, maar kon deze niet vinden in mijn tas. Dus ik zei tegen mijn man: hij lag toch niet op het dienblad tussen die servetjes, heb je er wel naar gekeken?!?! :(

Ik ren naar binnen, schiet een medewerker aan, die de kliko opentrekt en alles eruit begint te halen (in een volle mcD). Komt mijn man binnen stormen zegt ie: hier is ie, hij zat gewoon in je handtas.........
    *oooooooops*

Wanneer was jullie kip-zonder-kop-moment?

2. penseel

penseel Niet meer actief

Haha.

Dagelijks.

Voorbeelden heb ik niet haha.

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    *proest*

Geen ervaring

4. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Oeps! haha ik vind hem geweldig :D

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hahaah :D

6. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Hahaha!
    maar ik heb zo helaas geen voorbeelden :)

7. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Hahahaha:D

Nou gelukkig heb je m weer gevonden!
    Volgende keer als je m kwijt bent misschien eerst even naar je telefoon bellen, dan kan je horen waar die is:p

Heb hier ook weleens domme dingen hoor, zoek ik bijv mn zonnebril bij mooi weer en kan ik hem nergens vinden ziet ie gewoon op mn snoeterd:)

8. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Oh haha dan kun je ook wel door de grond gaan! Gelukkig heb je hem terug.

Maar euh... wat was de reactie van die medewerker? Was hij wel blij voor je of was hij geïrriteerd omdat hij in een vuilnisbak moest graaien :p

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hahahaaa, geniaal:D

Hier overigens standaard een koploze kip:)

10. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Vroeger werkte ik bij een supermarkt. Er stond een klant aan de balie en de telefoon ging. Een collega en ik liepen allebei naar de balie. Zegt de collega: "help jij de klant? Dan neem ik de telefoon op". Prima. Zeg ik. Mijn collega neemt dus de telefoon op met "hallo met *naam* "
    Ik loop naar de klant die bij de balie staat en zeg: "hallo met Jackie"
    Klant aan de balie heel droog: "hallo met Bart"
    Collega bij de telefoon kwam niet meer bij.

:)

11. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Geweldig verhaal, zit hier met een grote grijns op mijn gezicht van dit verhaal :D

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hahahahaha

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

:D Ge-wel-dig!!! :D

Dit zou mij ook kunnen overkomen, echt humor.

Ik heb dat soort dingen ook; als een kip zonder kop de deur uit rennen zonder sleutels, jas, telefoon en als de wiedeweerga mijn kind ophalen bij de opvang omdat ik aan de late kant ben en dan een uur te vroeg zijn of juist een uur te laat. Of even snel boodschappen doen en mijn pinpas thuis laten liggen etc.

14. Elianaa

Elianaa Actief lid

14 okt 2014
    105
    0
    0
    turntrainingen geven
    Goes
    Gisteren, ik ging snel nog even de vuilnis wegbrengen naar de ondergrondse container in de straat, daarna pasje weer op zn plaats gelegd, en ging ik op mn fiets naar het sportcentrum waar ik werk, dacht ik halverwege, oohh noo, waar is mn sleutel? heb ik em in de container gegooid of in de hang samen met die pas gelegd? bijna 20 minuten gezocht, tot ik besefte dat ik op de fiets was dus mn huissleutel ook aan mn sleutelbos aan mn fiets hing, how stupid (ik was helemaal in paniek :p)

15. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    hahhaha ook wel eens zoiets gehad , ;) ach ja iedereen heeft wel eens zo'n dagje een dagje voor schut staan :)

die van mij was ooit in mijn winter laars verdwenen ( hoe ??? gene idee ) dus dacht die is gejat potv.....

helemaal nieuwe gekocht is het winter ja en dan doe je je laarzen aan he ;-Pje had mijn mans gezicht moeten zien hahahahah ben er een maand mee gepest

16. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    #16 biancs, 29 okt 2014
    Laatst bewerkt: 29 okt 2014
    @tantetrien: mijn geluid staat standaard uit hahaha en mijn man had 'zoek mijn iphone' gedaan, maar daar pakt ie mijn telefoon niet op omdat die functie van de gps uitstaat.. Denk dat ik het nu maar aan zet hahahaha.
    @knapie: die jongen vond het heel vervelend dat ik mijn telefoon kwijt was, hij had al een aparte vuilniszak erbij gepakt om de troep zo stuk voor stuk over te gooien.. Ik heb hem vriendelijk bedankt, maar hij kon er ook wel om lachen... Ook natuurlijk de bezoekers die het allemaal zagen gebeuren. Zullen ook wel gedacht hebben wat een hysterisch mens .. Mijn reactie was: wat zou je zelf doen :)

Schiet mij nog zo achterlijk moment binnen: mijn fiets kon alleen achteruit ipv vooruit.. Ik met auto naar het werk,man ge-appt dat ie zsm naar de fietsenmaker moest. Bleek savonds de trapper achter de standaard te zijn blijven hangen waardoor ik niet achteruit kon.. Ook jaren lang mee gepest door manlief. Ook heb ik mijn man een keer boos gesmst waarom hij met mijn auto weg moest, of ie zijn eigen auto niet kon pakken.. Bleek mijn auto verder achter zijn auto te staan waardoor ik mijn auto niet zag...

Arme vent, heeft het best zwaar als ik er zo aan denk hahahaha

17. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahaahaha leuke verhalen!!!

18. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Grmbl, waar zijn mijn autosleutels grommen, met die ondingen nota bene tussen mijn tanden geklemd.

Of in een speeltuin met zand ondergrond je autosleutels in je broekzak doen, terwijl je weet dat er een groot gat in zit. Echt jammerend die speeltuin door gelopen. Naja, niemand die me daar kende :p

19. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Mcd dat is toch supermarkt

20. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Hahaha GE-WEL-DIG! Ben blij dat ik niet de enige ben met zulke acties.. Panisch voel je je dan haha!

Ik was laatst op het werk mijn sleutel kwijt en ik kan daar niks zonder sleutels, ik alles afgezocht en raakte steeds meer in paniek.. Nu hebben we een cliënt die gek is op onze sleutels en deze dus regelmatig achterover drukt als ze de kans krijgt, dus ik ga naar haar toe en vraag haar of ze mijn sleutels heeft! Zegt ze heel droog; die hangen om je nek hoor onnozele :D

Deel Deze Pagina