De titel zegt het al! mijn NOD is vandaag of morgen. heb besloten morgen te testen. voel wel van alles wat ik normaal nooit voel voor een ongesteldheid maar ben toch bang dat mijn lichaam me voor de gek houd. dus wie moet nog meer deze lange dag doorkomen??
Ja, hier nog een! Pfffffffffffffff, wat een mega lange dag is dit zeg. Je loopt wat af naar de wc op zo'n dag... ! Heb vanmiddag toen ik thuis kwam getest...(kon mezelf weer niet inhouden) was negatief, urine was ook wel erg verdund moet ik zeggen, maar ik ga er van uit dat m'n regels vandaag komen...
Ja de dag duurt heel erg lang. Bah die onzekerheid . Geen bloed geeft moed tot? Hopelijk blijft het bij jou weg. Ik heb gisteren een test gedaan maar die was nega dus denk dat ik morgen ongesteld word of hopelijk niet
hier nog 1 die morgen mag testen en heb er stiekem al 1 gedaan omdat ik me niet kon inhouden dat was om 12 uur met geen ochtendurine. Kon eeen heeeeeel heeeel licht streepje zien niet echt heel duidelijk. Nu ben ik nog zenuwachtiger.
Oh spannend. Ze zeggen een streepje is een streepje hopelijk krijg je snel een knaller .ik zit mezelf soms gek te maken, zeg dan tegen mezelf morgen word je gewoon ongesteld . Uit zelf bescherming
nou ik anders ook maar omdat ik nu dus heeeel goed heb geslapen terwijl ik normaal 2 a3 dagen voor nod echt heeel slecht slaap was ik extra zenuwachtig.