Welke ovulatietesten zijn het beste?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by zoe1, Jun 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Welke ovulatietesten zijn het beste?
    Ik gebruik normaal de CB testen, maar wil er dipsticks naast gebruiken. Op dit moment heb ik geen idee hoe mijn cyclus is, dus kan het nog lang duren voordat ik mijn piek vind. Aangezien de CB testen niet heel goedkoop zijn wil ik ook dipsticks gebruiken (of andere goede).
    Dus tips zijn welkom!! (liefs hele gevoelige!)

Bedankt!!

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik zelf ben heel tevreden over de dipsticks van zwanger&kids. Ze werken goed en zijn ook nog eens goedkoop.

Van alle andere meiden heb ik ook al vaker gehoord dat die van sensitest ook heel goed zijn.

Allebei via internet te bestellen, meestal al de dag na betaling (discreet verpakt) al in huis.

3. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    die van zwanger & kids vind ik erg goed het was meteen raak bij eerste keer gebruiken.
    en ze zijn ook erg goedkoop.

4. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt! Ik had daar ook al zitten kijken, daar heb je geen extra gevoelige van toch?

Sensitest heeft wel extra gevoelige zag ik, zou er veel verschil in zitten?

Ik heb ze van 1-2-3 ovulatiestest wel eens gehad, maar daar heb ik nooit een ei mee gevonden, terwijl CB toen wel positief gaf (ik was toen ook meteen zwanger).

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Super, bedankt!! Teste je 1 of 2 keer per dag?

6. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    ik ging rond 1uur testen en om zeven uur ik begon op cycus dag 9 ook met klussen begonnen we op cyclus dag 9

7. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Had je toen een of meerdere dagen een positieve test? Knalde hij ook echt? Sorry voor al die vragen ;)

Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!!

8. Kyna

Kyna Lid

Jun 10, 2012
    46
    0
    0
    Moet je dan meerdere keren per dag testen?
    Ik heb namelijk een digitale ovulatietest van Clearblue.
    Bij deze test word aangegeven dat als je de test gedaan hebt en deze negatief is je de volgende dag op deze dezelfde tijd het gewoon weer moet proberen.

9. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    ik had had op 6 juni een donker streepje en op 7juni was het echt een knaltest en de volgende dag werd hij steeds lichter ben door blijven testen tot dat hij super licht was en bleef ook door klussen. ik begon op CD9 te klussen en op CD13 had ik een knallende test en ik bleef door klussen tot CD16 want toen was de streep verdwenen.

10. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Met cb heb ik ook gewoon 1 x per dag getest, maar lees vaak dat sommige vrouwen meerdere keren per dag testen. Om de piek niet te missen...

11. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Ik heb ze van Matcare gebruikt, en toevallig net ook weer besteld... We gaan voor een 2e.. En als het ons weer gegund is; na de positieve ovualatietest, de daaropvolgende actie :D was ik eindelijk zwanger! Nu ga ik ze eerder gebruiken denk nl dat ik nog steeds niet echt op mijn cyclus aankan..

12. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL

Oke, bedankt. Ik heb alleen geen flauw idee waar ik in mijn cyclus zit. Heb 4 mei een miskraam gehad en ben nog steeds niet ongesteld geweest. Wel al een positieve ovu-test gehad, maar geen temp stijging. Vandaag weer controle gehad bij de gyn, eindelijk geen hcg meer in mijn lichaam. Ze zag zelfs al een groot eitje, alleen is het nu de vraag wanneer en of deze gaat springen.

Share This Page