Wie kan er nog meer moeilijk zwanger worden en wil graag een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sterre82, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deze maand voor t eerst getempt. Maar vandaag wat bruin verlies incombi met mn eisprong ad verkeerde kant heb ik eigenlijk helemaal geen hoop. Op naar de volgende ronde maar...

Starlady ga jij niet eerder testen dan??

2. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Nee bewust niet, kost geld en teleurstellingen. Heb nog nooit voor mijn NOD positief getest. Nog geen flinterdun 2e streepje. Ik wacht dus echt tot morgen en mss tot zaterdagochtend pas. He vanavond verjaardag en dan wil ik wel wat drinken (geen alcohol, moet rijden), maar ik moet echt weinig drinken, wil ik een goede test kunnen doen. Pfff... wil echt wel eerder testen. vorige week al, maar heb er niets aan (weet t uit ervaring).

Al die meiden die wel al eerder testen met een vroege test, zoveel dagen voor dr NOD, helaas kan ik niet aan mee doen... :(:)

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik loop bij een fertiliteits arts. ik ben 2 jaar geleden bij een gyn geweest. en nu moest ik naar een fertiliteits arts. maar loop liever bij de gyn gaat veel sneller allemaal. en ik moet om de 2 a 3 dagen heen vliegen we zitten intussen op dag 18 met een ei vanaf dag 15 van 13 mm en die word maar niet groter maar nu moet ik maandag maar weer komen en dan gaan ze weer kijken.:x
    het duurd maar en het duurd maar bij dag 21 komt er bij mij geen ei meer maar ja maak dat hun maar eens duidelijk:)

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Marjolein: Ik zie dat je ongesteld bent geworden, dat had je al verwacht maar evengoed balen.

Starlady: Vandaag testdag of toch wachten tot morgen?

Sunlight: Oke je zit bij de fert-arts. Vervelend zeg dat ze niet naar je luisteren maar hopelijk heb je maandag wel een mooi eitje.

All: Hier een temp-dipje en ze zeggen weleens dat dat is vlak voor je eisprong.. al heb ik dat bij mezelf nooit echt kunnen ontdekken maar het zou wel fijn zijn natuurlijk als het wel eens zo was :)

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Starlady: Ik zie dat je zwanger bent, gefeliciteerd! Nu héél erg hopen en duimen dat dit een plakker is!

6. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)

Ik hoop het ook, maar met de ervaringen... tja het is moeilijk dan positief te blijven denken... want je wilt jezelf beschermen tegen de teleurstelling die komen gaat... (al hoop ik van niet).

Het is nog een lange weg die 12e zw.schapsweek. En tja dan nog...

7. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Hoi allemaal,

Sinterklaasavond was erg leuk, gevierd bij familie, waarbij ons meisje weer goed is verwend. Dit na d’r verjaardag begin november en kerst nog in t verschiet…

Op 5 december had ik ‘s morgens een goede positieve test. Nog beter dan die van afgelopen donderdag.

Helaas is mijn ontvangen roze pakketje, toch rood geworden. Voor ons op naar ronde 2! Heb mn banner ook meteen maar aangepast/

Met gemengde gevoelens dat wel, want jammer dat het mis is gegaan, maar gelukkig heeft mij de miskraam gisteren, een langere zwangerschapsduur voorkomen.
    Waardoor ik ook met beide benen terug op de grond ben.

Ook al scherm ik me zo goed als af van de gevoelens gelukkig te zijn en naar een roze wolk te stijgen, door eerdere miskramen, onbewust komt het toch hard aan als de rode duivels zijn gearriveerd.

De maand december zien we wel. Het weekend van 18 december gaan we met zn tweetjes een dag en nacht vertoeven in Valkenburg, kerststad. Ons meisje bij opa en oma. Even met z’n tweeën.

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Starlady: Onee toch, wat erg. Tja, ondanks alles komt het toch weer hard aan he :( Dikke knuffel voor jou!

Ik ben ook weer 'aan het vechten' met mijn ei. Mijn kaartjes zijn altijd zo stom, het is net een achtbaan. Eerst gaat het redelijk stabiel en tegen de tijd dat ik mijn ei moet krijgen gaat het altijd zo op en neer dat zelf FF er moeite mee heeft om em fatsoenlijk te krijgen. Als ik mijn temp van vanmorgen zou invullen zou mijn ei op dag 15 komen te staan maar ik heb nooit een after-ei-temp van 36.7 dus het zal wel weer niet kloppen. Even morgen afwachten dus.

9. Starlady, ik had laatst op mn telefoon effe snel gezien dat je zwanger bent (was) en wilde je nu net gaan feliciteren. Zie ik helaas dat het alweer mis is gegaan.... Heel veel sterkte meid! (En ik wil me er niet mee bemoeien hoor, maar als ik jou was zou ik toch verder gaan kijken wat de mogelijkheden zijn m.b.t. medicijnen etc)/

Sterre, wat vervelend he als je cyclus zo raar doet. Het wachten duurt al steeds zo lang en als er dan ook nog eens zon onduidelijkheid is over je cyclus, is dat helemaal rot. Hoop dat je morgen een duidelijk hogere temp hebt!!

10. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    starlady@ wat jammer meid. een dikke knuffel van mij

ik ben gister weer naar de fertiliteits arts geweest en er was weer geen eitje.
    nu heb ik gezegd dat ik nu ook geen ei meer krijg en dat ik niet weer kom voor echos.
    ze zei nou meid zullen we as periode maar beginnen met clomid en dan gelijk maar 100mg want dat werkte vorige keer ook goed bij je toch.
    dus jeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh ik mag beginnen met clomid. en ik had nog meer goed nieuws mijn man zijn sperma had nu 17 miljoen zwemmers!!!!!!!!
    dus er komt weer verbetering. hij heeft 2 maanden geleden veel medicijnen gehad dus waarschijnlijk komt het daar door!
    dus nu wachten op mijn ongi en dan snel beginnen metde clomid en zwanger worden hahahaha!

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    starlady..oh nee toch. Sterkte meis. Hopelijk gaan ze toch eens meer onderzoeken daarvoor hoor!

sunlight, afbreken die hap en opnieuw starten met clomid dus! spannend! en 17 miljoen goed hoor.

12. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    nou afbreken doen we niet omdat ik altijd een cyclus heb van 34 dagen. ik zei we wachten gewoon mijn eigen ongi af en dan begin ik met clomid. heb ik nu nog even lekker 2 weken dat er niks hoeft en dan beginnen we fris aan een nieuwe cyclus;).
    ja 17 miljoen waren we ook echt heel blij mee. na een maand medicijnen gebruik en een keer sauna is het allemaal aan het herstellen en hebben we wat meer zaadjes om zwanger te worden hahaha.

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Upperde-up

Sunlight: Wat 'fijn' dat je met clomid mag gaan beginnen. Zo weet je zeker dat er wel iets is en dat je niet weer misschien helemaal geen eitje hebt.
    En 17 miljoen zwemmers, joehoe, gaat de goede kant op :)

Hoe gaat het met de rest? Hier knudde.. nog steeds geen eitje :( Ik heb gewoon last van m'n fruffel van al dat geklus :) Al had ik vanmorgen wel een iets hogere temp, nu hopen dat hij morgen verder stijgt.

14. kiddie

kiddie Niet meer actief

Bij mijn dochter duurde het ruim twee jaar, ronde 25 dus. Nu ben ik nog niet weer zwanger dus geen idee.. Maar we doen het nu ook veel minder vaak moet ik zeggen. Bij de eerste ben ik wel gaan testen, de laatste paar maanden, zodat het iets gerichter ging. Waar het aan ligt weet ik niet..

15. Sterre wat vervelend zeg, nog steeds geen eitje... moedeloos word je er soms van he...

Kiddie, hoe lang zijn jullie nu bezig voor een 2e?

Ik heb morgen de afspraak bij de gyn. Ik hoop zo dat ze ons willen helpen!!!

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hier door bloedtest uitgewezen...geen eisprong...dus operatie heeft niets uitgehaald....

zucht...

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Kiddie: Ik zat even te kijken bij jouw topic maar is tempraturen geen idee voor jou? Zo krijg je een beter beeld van je cyclus denk ik. Bij mij is het ook zo wispelturig. Dan denk ik dat ik mijn ei wel heb gehad/gevoeld, gaat mijn temp niet omhoog. Of ik heb geen flauw idee en dan is mijn temp ineens wel omhoog.

Marjolein: Poeh ja, ik word er niet goed van, steeds als ik denk dat ik m'n cyclus 'door' heb verloopt het toch weer anders ;) En het vervelende is dat mijn totale cyclus steeds langer wordt op deze manier.
    Hééééél veel suc6 bij de gyn morgen!!! Ik duim voor je dat ze wat voor jullie willen/kunnen doen. Laat je het even weten?

Antares: Jeetje zeg, las het al op je hyves maar wat een ellende zeg :( Daar wordt je ook moedeloos van he..

18. kiddie

kiddie Niet meer actief

@Sterre, aan de ene kant hoeft ik niet precies te weten wanneer mijn ei is, althans niet voor een zwangerschap. Dat vond ik destijds best irritant.. Klussen op verzoek ;)

Maar vanwege de vermoedelijke eisprongpijn wil ik het weer wel weten, om te kijken of die pijn daarvan komt zeg maar..

Hoe werkt dat tempen precies? Dat moet je elke ochtend doen, en dan liefst een paar maanden toch om te kijken hoe het zit bij je? Ben bang dat dat niks wordt..

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Kiddie: Ik temp gewoon elke ochtend zodra ik wakker word. Het beste is om het ook elke dag op hetzelfde tijdstip te doen maar dat lukt mij ook niet, maar ik temp wel altijd tussen 07.00 en 08.00 zodra ik wakker word. Maar je moet niet eerst opstaan en dan pas tempen want dat klopt het al niet meer.
    Ik vul het altijd in op fertility friend.. (linkje staat onder mijn banner)

All: Volgens mij heb ik éindelijk mijn ei gehad hoor, joehoe.. Nou ja, oke niet te vroeg juichen maar het lijkt er wel op :) Nu duimen dat mijn temp hoger blijft natuurlijk.

Deel Deze Pagina