Wie kan er nog meer niet pinnen

Discussion in 'De lounge' started by Shirleytje26, May 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

Feb 23, 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij tanken altijd bij tango en tot nu toe reserveerd de tango het volledige bedrag (staat nooit veel op) en binnen 5 minuten reserveerd ie alleen nog maar het bedrag wat gepind is en 2 dagen laten gaat dat er echt af ...

hier overigens ing

2. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Mm, ga er eens op letten, is me nog nooit opgevallen!

3. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Hier ook niet...totdat ik na t tanken doorreed naar de supermarkt en er ineens geen saldo staat...:x sta je dan met n boei....
    En keer daarvoor ben ik na n gewoon tankstation gereden...getankt...en ja, daar sta je dan...t enige wat toen kon was een brief ondertekenen, binnen 24 alsnog contant betalen en dik 10 euro administratie kosten:x:$.....geen grapjes .....
    Ben dus best tango klaar...

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Zoiets inderdaad, in ieder geval niet je gehele saldo als je er meer op hebt staan. Heb je er minder op staan dan is het uiteraard wel zo. Werk zelf bij een bank en daar komen best veel klachten over, maar het is niet alleen bij Tango zo, maar bij ieder onbemand tankstation.

5. Agter

Agter Fanatiek lid

May 3, 2012
    2,266
    0
    0
    In een huis
    Als je gewoon zorgt dat je voldoende saldo hebt, is er niets aan de hand.

6. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    ja hier ook! heel raar.
    gelukkig hebben wij altijd ook nog een andere pas van een andere bank waar we dan mee kunnen pinnen maar lijkt me knap vervelend als je voor lul staat.

7. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    2,070
    0
    0
    Hier
    tango reserveert maar 150,-, nooit een probleem mee gehad, heb altijd meer erop staan.

Share This Page