hebben jullie ook morgen luilak ochtend? pfffffff hoop niet dat het vannacht al begint ik wil slapennnn
Jup.. hier ook steevast elk jaar om half 6 of 6 uur, kan het nooit onthouden elk geval te vroeg. lenn werd er vorig jaar wakker van en die was op zn zachtst gezegd not amused......
Ohh is dat morgen weer? Ben benieuwd, kan me niet herinneren dat ik er wakker van ben geworden sinds ik hier woon. Maar vriendlief moet werken om 6 uur dus ik ben er toch vroeg uit.
dat doen ze hier niet volgens mij hoor, ken het wel van bekenden in het noorden, maar hier nog nooit iets gehoord.
mmmm lijkt me wel lekker morgen luilakken maar jullie bedoelen vast iets anders (toevallig iets erover gezien pas op tv)
Haha wat grappig, ik woon in G.ene.muiden, maar hier is het toch eccht morgenvroeg en niet de eerste van mei (wel brommerrijden op koninginnedag)
Joh...ben al wakker(tegenwoordig word mijn zoontje wakker om half zes) dus ik ga wel ff rondje kijken hahaah
Idd als je kinderen hebt is het niet zo erg meer hahaha hier heel leuk komen net denk zon 25 mensen voorbij fietsen ook ouders erbij met toeters en bellen... ik zwaaien lol dat ze hebben. heerlijk om te zien. leuk initiatief ook van de ouders..
nou niets van gemerkt hier. Andere jaren nog wel eens wat lawaai, vanmorgen werd ik om 6 uur alleen wakker door 2 jongetjes die vonden dat ze genoeg geslapen hadden. Deed zelf vroeger ook altijd mee trouwens. Blikjes aan mijn fiets en herrie maken. Ramen vies maken mocht niet van mijn ouders
Hier waren ze de hele nacht bezig met toeters enzo. En zojuist werd ik wakker van die pokke buurkinderen die buiten aan het schreeuwen zijn. :x
Ik heb er hier in Groningen nog nooit iets van gemerkt. Gelukkig. Maar mijn dochter begon al om 6 uur luid tegen me te kletsen, dus het maakte eigenlijk weinig uit
hier was het vanochtend 4 uur toen een stel eikels met stadiontoeters door de wijk liepen kinderen die herrie maken vind ik niet zo erg (was aardig rustig) maar met dat eerste was ik toch echt niet blij.
Hier ook een groep fietsers met blikjes, toeters en ik geloof zelfs een trompet (althans, zo klonk het vanonder mijn kussen ). Helaas werd mn dochter er 5 min later wakker van, dus ben er maar uit gegaan...