Wie kan er ook één dezer dagen testen?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Suzanne1982, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Hier weer geen bloed meer te zien;) Was maar een heeel klein beetje en nu weer niks! Pfff....wat een ellende!

Morgen bloedprikken en dan hoop ik maandag meer te weten!!

Bij jullie nog geen ongi?!?

2. samantha2106

samantha2106 Niet meer actief

Nope nog steeds niks te bekennen morgen 4 dagen overtijd, zaterdag nieuwe testen binnen dus als mijn ongi er nog niet is weer testen. Ik gavoor je duimen datde bloeduitslag positief blijkt!!!

3. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    nope hier ook nog steeds niks te bekennen :D

4. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Hier ook nog steeds niets.. Ik ben benieuwd morgen...

5. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    TRuste allemaal....op naar morgen...ben HEEEL benieuwd!! ;)

6. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Slaapt lekker! Ik hou jullie op de hoogte.

7. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Goedemorgen dames,

Net getest, hartstikke negatief :(

Ik ga nu een week op vakantie, neem mijn testen mee en bel volgende week de HA. Ik denk dat er geen posi test zal komen, maar dat de boel in de war is. Balen, maar ga proberen het even los te laten...

Als ik jullie niet meer 'spreek': ik wens jullie allemaal een knalpositieve test toe!

Liefs, Suzanne

8. samantha2106

Hier ook nog niks en ga morgen weer testen, ik wens jou een hele fijne vakantie en miss heb je als je terug komt wel een super test?

9. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Dank je wel! Ik hoop het ook voor ons allemaal!

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Verplaatst naar 'zwanger worden clubs'.

11. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Cool we zijn een club!

12. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Zo dat was even zoeken geblazen zeg! ineens was dit onderwerp weg haha...maar goed weer gevonden...blijkbaar zijn we een "club" geworden.

Suzanne hele prettige vakantie...jammer dat je geen positest heb zo voor je vakantie....zal moeilijk worden om het even van je af te zetten denk ik...maar ga in iedergeval lekker van je vakantie genieten meis!

Ik kan nu zeggen op naar de volgende ronde...mijn ongie is in alle hevigheid lostgebarsten vanmorgen.....wel raar dat het heel veel heviger is dan normaal...het lijkt er bijna letterlijk uit te stromen en de buikpijn is ook heftig heb al wat ingenomen daarvoor..dat hoef ik normaal echt niet.
    Maar goed....heb wel gelijk op ebay die ovu en zwtesten gekocht....nee geen hele bergen heb het nu netjes gehouden haha...Heb 15 ovu's en 5 zw's voor een totaal van 5,75 inlc verzendkosten besteld.
    Nu kan ik deze ronde mijn ovu netjes bijhouden en precies op de goeie momenten klussen. zodat ik dan volgende maand hopelijk een knaltest heb ;)

13. samantha2106

#233 samantha2106, 22 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jul 2011
    Waar kan ik de club vinden:( het lukt me niet...Owh toch gelukt heb m opgeslagen in favorieten. @ Amberliek jammer dat je toch ongi bent geworden en hoop volgende maand op een posi test voor je.

14. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Balen Amberliek dat je ongi bent geworden! Maar nu kan je tenminste wel verder!! Je weet waar je aan toe bent!

Hier nog steeds niks! Gister een heeel klein beetje bloedverlies, maar zet niet door! Was zomaar een beetje, daarna niks meer!

Net bloed laten prikken! Ben benieuwd!

Vanmorgen geen test gedaan, had ook helemaal niet de behoefte!
    Probeer nu te wachten tot zondag!

Suzanne....hele fijne vakantie!! Lekker genieten en hopelijk na je vakantie een knaltest!!! :)

15. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Suzanne, hele fijne vakantie!
    Liefkleintje, wanneer krijg je de uitslag van het bloedprikken?
    Amberliek, ongesteld geworden. Hopelijk volgende ronde beter!

Ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Morgenochtend voor het eerst maar eens een testje doen. Vind het wel spannend hoor!

16. samantha2106

Nou ik kom er nu net achter dat ik ongi ben geworden:( maar ja goed ben ook pas in mei gestopt ben met de pil. Maar we gaan weer voor een volgende ronde. Blijf wel hangen hoor op dit topic als jullie goed vinden:)

17. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Jammer dat je ongi bent geworden Samantha!

Ik heb vanochtend getest en de test was negatief.
    Nu maar afwachten wanneer ik ongesteld ga worden.

Denk dat ik misschien afgelopen weekend mijn ei wel heb gehad ipv 2 weken eerder. Had heel veel zin in seks en maandag en dindsdag veel afscheiding. Dat zijn toch wel symptomen van een eisprong?

18. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Heb net eventjes een banner aangemaakt, dan kan ik het misschien wat makkelijker bijhouden :)

En kwam erachter dat ik fout zat met mijn cyclus. Deze was 24 dagen ipv 25. Ik had geteld tot en met de eerste dag van mijn nieuwe menstruatie.

19. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Hey meiden! Hier een berichtje vanuit Friesland.

Ben nog streeds niet ongi geworden. Heb gister de HA gebeld en die denkt dat het hcg nog te laag is om te meten. Ik denk zelf dat mijn cyclus ontregeld is, maar goed, je weet maar nooit. Het advies is omeen weekje te wachten met testen. Ik ga dus vrijdag weer testen en als de test dan nog steeds negatief is moet ik langskomen. Ik denk :palleen dus dat ik niet zwanger ben. Dan had ik volgens mij allang posi getest...

@amberliek en samantha, jammer dat jullie ongi geworden zijn. Hopelijk volgende ronde raak.

@liefkleintje, ben beniewd naar de uitslag!

@viev hopelijk snel een positest voor jou!

Tuurlijk mag je mee blijven kletsen samantha. Gezellig!

20. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Iew! Ik heb ineens bij het afvegen bruine afscheiding! Weet iemand wat dit kan zijn? :$

Deel Deze Pagina