Ja als je van de 28 dagen uitgaat wel...Maar ik denk dat ik vrijdag ga testen en als ie nega is dan test ik pas weer als ik 2 dagen overtijd ben aan de hand van de cyclus va 30 dagen dat zou dan 23 augustuas zijn...
Hier nog helemaal geen klachten!! Maar ook geen idee of ik mijn ei al gehad heb! We klussen dus ook nog steeds door! Ik ga ook proberen om niet voor NOD te testen. Al vind ik dat best moeilijk hoor! Als je de pil slikt is het natuurlijk heel logisch dat je een cyclus van 28 dgn hebt! Dat komt door de pil! Eigenlijk kan je nu nog helemaal niks over je cyclus zeggen, je bent nog maar zo kort gestopt! Gewoon duimen dat hij op gemiddeld 30 dgn blijft, dat is netjes!
Ja ik weet dat je met de pil altijd een cyclus heb van 28 dage maar dat had ik ookvoor het gebruik van de pil. En het heeft eigenlijk nooit 32 dagen geduurd. Ach we wachten het gewoon af...
Hey meiden, Hier nog helemaal niets! Ik voel niets en ik zie niets . Ik dacht gister wel eindelijk vruchtbaar slijm te zien, maar dat was 2 keer bij het afvegen en daarna niets meer . Ik vind dit echt zo irritant! Ik baal echt als ik weer zo'n lange cyclus heb als de laatste keer. Ik ben zo ongeduldig als de pest. Nou ja, we klussen hier dus nog maar even door. We houden het op in ieder geval om de dag. We proberen het leuk te houden, maar de lol gaat er inmiddels wel een beetje vanaf. We willen allebei de kans niet missen, dus af en toe gaat het even op de automatische piloot. Lekker romantisch dus .
Ow.....wat herkenbaar!!! Ook hier weet ik niet of ik mijn ei al gehad heb! Denk aan mijn kaartje te zien van wel. Maar FF zet mijn ei op dag 11 en vorige maand op dag 19! Nogal een verschil!! Dus ook wij klussen nog even door, maar pff.....heb nu ook even geen zin meer Hihi!
Het lijkt erop dat je dinsdag de 9e je ei hebt gehad. Ik ga echt volgende maand ovutesten gebruiken (ik hoop natuurlijk dat het dan niet meer nodig is #isdrukaanhetduimen). Hoe werkt dat precies? Moet je dan als je vermoed dat je je ei gaat hebben zo'n test gebruiken? Ik kom echt uit een ei wat dat betreft. Hahaha
Wow, ik zie net op mijn banner dat ik over 13 dagen mag testen (heb al een tijdje niet op mijn banner gelet, omdat ik toch niet weet of het klopt). Wat duurt dat nog lang!!!! Nou ja, woensdag zijn we een jaar getrouwd en voor volgend weekend heb ik een hotelletje geboekt in Alkmaar, gaan we lekker een weekendje weg met z'n tweetjes. Dochterlief heb ik uitbesteed aan opa en oma. Heb ik lekker wat afleiding en dan schiet mijn NOD al weer op.
De 9e was niet op dinsdag! Jij bedoelt dan mss op dag 9 al?? Ik denk zelf op dag 11 of dag 14. Ik heb nog geen ovu testen gebruikt. Zijn nog zo kort bezig! Geloof dat je (bij een redelijk regelmatige cyclus) bij dag 8 of 9 ofzo moet beginnen totdat je je ei gevonden hebt! Heerlijk.....een weekendje weg! Lekker genieten! Ik moet ook nog ff wachten hoor met testen! NOD is rond de 23e! Pfff....
O, dan snap ik het lijstje niet helemaal geloof ik. Ik zie namelijk bij dinsdag 9 augustus een piek op je lijstje. Betekent dat dan niet dat je je ei dan ongeveer hebt gehad?
Je temp stijgt pas nadat je je ei hebt gehad! Dat is dus sowieso voor die 9e, want toen was hij al op z'n hoogst! Ach....we klussen morgen nog een keer denk ik en dan is het wel ff goed, hahaha!
Ow, kijk, zo leer ik nog eens wat. Thanx voor de uitleg! Ik vraag net nog aan mijn man: `hebben we gisteren nou sex gehad?`. `Nee`, zegt hij, `want ik had hoofdpijn`. Hahaha. Dus wij vanavond weer. Als ik uitga van mijn langste cyclus, 37 dagen, dan heb ik tussen nu en 2 dagen mijn eisprong....
wat spannend allemaal hier weer! en nog lange wachtbankjes zie ik vervelend he die wachtbank als je zo ongeduldig bent hihi ovutesten: ik begin vanaf dag 10 te testen en test dan door tot na mijn eisprong...zo weet ik zeker dat ik hem niet gemist heb
Laten we hopen dat de maand augustus erg roze word. Over 8 dagen mag ik testen pff de spanning begint te stijgen... verder best wel last van steekjes in m`n buik en liezen en sommige luchtjes blegh daar word ik nietvrolijk van. Als het goed is was gister de innesteldag dus tis gewoon afwachten. Gelukkig volgende week een beetje een drukke week dus dat is goede afleiding anders weet ik zeker dat ik niet kan wachten met testentot NOD..
Hoi meiden, @Samantha, laten we dat inderdaad hopen, spannend hoor. Als ik uitga van mijn gemiddelde cyclus mag ik over 5 dagen testen. Ik heb ook wat steekjes in mijn buik en af en toe last van een beetje maagzuur. @Suzanne, klinkt erg herkenbaar. Ik heb mijn ene laatste keer ook een lange cyclus gehad, we zijn van plan om die cyclus te gebruiken voor de NOD. Maar pfff ben ook zo ongeduldig... Wij willen ook ovutesten gaan gebruiken volgende maand. We hebben dan ook vakantie, dus genoeg tijd om te klussen zeg maar . Ik wou ze al op internet bestellen zodat ze voor onze vakantie binnen zijn, maar mijn man heeft hoop en wil nog even wachten. Ik kan ze altijd nog bij de Drogist kopen. Gr, Ruja
Hey meiden, Zo een spannende periode komt eraan de meeste onder ons mogen binnekort weer testen of zijn er die al getest hebben. Hier nog even wachten tot zondag heb wel diverse klachten Maagzuur, misselijk, lage rugpijn en flink venijnige steken links en rechts onder in de buik. Natuurlijk is dit voor mij de eerste keer dat we voor een wondertje gaan dus ik weet natuurlijk niet wat ik allemaal moet voelen bij een eventuele zwangerschap. Hoe voelen jullie je?
Hier om moedeloos van de worden; ik voel helemaal niets. Ik lijk wel een kerel! Ik zit nu op dag 23 en als ik dag 28 "overleef" zonder ongi te worden, dan denk ik dat ik weer wat blijer word. Niet dat ik de hele dag chagerijnig ben hoor, maar wel als ik er over ga nadenken. Zo irritant dat ik geen eisprong heb gemerkt op wat voor manier dan ook. Eisprong niet gevoeld, geen ovulatiebloeding gehad en zelfs geen vruchtbaar slijm.... Pfffff, dus afwachten geblazen. Zaterdag is dag 28, dus dat schiet iig al aardig op. Ik heb tenslotte het vaakst een cyclus van 28 dagen gehad, dus waarom deze keer ook niet. Meiden, allemaal sterkte met afwachten en ik duim voor allemaal roze deze maand!
Oke maar volgens mij hoef je niet altijd kwaaltjes te hebben toch? Als ik uitga van een cyclus van van 28 dagen kan ik vrijdag testen. Aan de ene kant denk ik ja ga vrijdag testen maar aan de andere kant denk ik die 2 dagen kan ik ook wel wachten dan heb ik ook meer zekerheid lijkt me. Ik duim ook voor allemaal roze echt geloof me die duimen van mij draaien overuren haha
Ok nou miss dit keer niet en krijg je toch de verassing waar je op hoopt. Dus jij gaat zaterdag testen?
Ik probeer te wachten tot dag 32 in ieder geval. Misschien heb ik weer een lange cyclus. Negatieve testen zijn zo deprimerend...