Wie kan er ook één dezer dagen testen?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Suzanne1982, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Goedemorgen meiden,

Is er hier nog iemand met nieuws? Amberliek hoe is het met jou? Heb je al wat meer zekerheid?

Ik zit op dag 28 van deze cyclus en tot nu toe nog geen bloed gespot. Maar ik moet zeggen dat ik meestal 's middags of tegen de avond ongi word, dus alles is nog mogelijk.

Ik wacht hier in ieder geval toch wel weer met een beetje spanning af... Deze maand was ik er wat minder mee bezig, maar nu het weer zo ver is merk ik dat ik weer vaker op deze site te vinden ben en dat ik het er toch ook veel met manlief over heb.

Ik duim voor allemaal posi testen!!

2. samantha2106

samantha2106 Niet meer actief

Hoe het met mijn zwangerschap gaat tjah eigenlijk is het momenteel onzeker. Doordat ik afgelopen vrijdag een bloeding heb gehad dus we gaan uit van een miskraam... Echter was de bloeding in de avond al weer helemaal weg. Dus de volgende dag de vk gebeld en we hebben aanstaande donderdag eenecho om te kijken of het gwn eenbloeding was en ik nog steeds zwanger ben de vk zegt dat dit zeker mogelijk is i.v.m het korte bloedverlies. Ik ben nog steeds gigantisch misselijk pijnlijke (.)(.) en moe dus het is afwachten. Wel hebben we besloten van het ergste uit te gaan omdat anders de teleurstelling nog groter is als idd blijkt dat het zoals wij denken mis is. Hetis nog 5 lange dagen af wachten en dan weten we meer en hoop ik me banner terug te kunnen zetten...

Hier inmiddels al dames die posi getest hebben?

3. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Jeetje sam wat heftig en spannend allemaal ff zeg!!
    ik hoop voor jullie dat de echo uitwijst dat je nog zwanger bent meis...maar wat een onzekerheid ffies zo...getsie!

Ik heb dag voor nod posi getest maar hier wel ongie gehad....of geen ongie gehad ik weet ut ff niet....1 dag na nod dag brak ineens me ongie door maar gek genoeg nergens last van voor het eerst in 25 jaar...geen krampen geen niks....ook geen stolsols te bekennen alleen helder bloed..en veel minder dan normaal ook..en na 3 dagen was alles alweer over.
    Dus weet nu niet wat dit nou eigenlijk geweest is....Moet van de verlos op het forum hier nu twee weken wachten alvorens nogmaals een zwtest te doen.
    Dat zullen er 3 worden want ga a.s woensdag eerst 3 weken met vakantie ;)

Deel Deze Pagina