Hallo allemaal! Ik ben nieuw op dit forum en zou het wel leuk vinden om mee te kletsen als het mag? Ik ben 2 maandjes geleden met de pil gestopt en vorige maand na 25 dagen ongesteld geworden. De eerste echte ongesteldheid, zeg maar. Als ik nu weer een cyclus heb van 25 dagen zou ik gisteren ongesteld hebben moeten worden, maar er is nog niets te bekennen. Ik heb verder geen klachten ofzo, dus denk niet dat ik zwanger ben. De lengte van de cyclussen zijn waarschijnlijk toch niet iedere maand precies even lang? Wanneer zouden jullie testen? Ben stiekem natuurlijk wel erg benieuwd
@chico gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws! Stand van zaken hier: vanochtend weer negatief getest. Manlief vond dat ik moest testen en nu baal ik dat ik niet gewoon ongesteld word. Afwachten maar weer vrees ik.
Tuurlijk mag je meekletsen. Gezellig! Is lastig als je net gestopt bent. Weet je wanneer je ongeveer je ei hebt gehad? Want dan is ongeveer 14 dagen later je NOD
Hallo allemaal, Ik zou graag mee willen schrijven heb vandaag mijn nod dag gisteren getest maar helaas niet zwanger. Ik ben ook nog steeds niet ongi. 1e maand zonder pil dus ikm weet ok niet wat mijn cyclus precies is. van mijn zoon geboren 22-04-2009 was het de 2e keer meteen raak ik ben benieuwd wacht nog een paar dagen en dan maar weer testen: heb wil zwangerschapklachten maar kunnen ook ongi klachten zijn die lijken zoveel op elkaar succes dames
Hoi Suzanne, Bedankt voor je reactie! Het is inderdaad lastig als je net gestopt bent om je cyclus te weten. We hebben regelmatig geklust in de week na mijn ongesteldheid, maar weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest. Jammer dat jij negatief hebt getest! Zijn jullie bezig voor je eerste kindje? O, nee zie net in je onderschrift dat je al een dochter hebt
CHico: YIPPIE!!!!! Gefeliciteerd meis!! heel spannend allemaal nu ...niet de neiging om te blijven testen nu??? Alle nieuwe gezellig dat jullie meekletsen! vervelend is dat he dat ongie en zwangerklachten zo op elkaar lijken...je wordt er soms hordedol van hihi. Hier nog geen ongie te bekennen maar wel licht gekramp in mijn buik..de dag is net begonnen dus we zullen zien...heb wel vast een inlegkruisje ingedaan voor de zekerheid. Weet nu helemaal zeker dat ik gewoon mijn ongie ga krijgen..heel de week 37 getempt nu is hij naar 36.8 gezakt...dus laat die ongie nu maar komen dan
We hebben inderdaad al een dochter. Ze is net 2 geworden en nu willen we graag een brusje. We hebben bewust gewacht tot ze iets ouder is. Ik denk dat ik als ik jou was een gemiddelde cyclus van 28 dagen zou aanhouden en als je dan nog niet ongi bent geworden dan een testje wagen en indien nodig om de 2-3 dagen herhalen. Dat is wat ik zou doen.
ha meiden! vorige week heb ik hier ook een aantal berichtjes geplaatst, i.v.m weekend weg kon ik helaas niet verder kletsen, ik had 50% hoop dat ik zwanger was, na mijn eisprong had ik continu ongi-steken, pijnlijke borsten, en weinig trek in 'normaal'eten, maar HELAAS ben ik gister weer ongi geworden! op naar ronde 9 hoop dat ik ooit een posi test in handen mag hebben!! alle zwangeren van harte gefeliciteerd!
Leuk dat jullie nu gaan voor een brusje! Hopelijk is het snel raak bij jullie! Ik denk dat ik vrijdag of zaterdag ga testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Toch wel spannend, haha. Bedankt in ieder geval voor het advies! Fijn dat er zo'n forum als dit bestaat
Viev: bedankt voor je reactie! ja we wachten op ons eerste kindje, vanaf dec. 2010 af en toe laat ik echt de moed zakken ik heb ook een hele onregelmatige syclus weet nooit precies wanneer mijn ei is enz. ben vorige maand begonnen met teunisbloem olie, en nu had ik voor t eerst weer mijn nod op de verwachte datum! dus hopen maar
Ik kon niet wachten, net toch maar een test gedaan... helaas negatiev. Zou het alsnog kunnen, was ik een beetje te vroeg met testen? Met clearblue getest...
Ja, best wel. Ik heb nog 2 testen 'over'. nog 1 van de kv en een predictor. denk dat ik donderdag die van de kv opmaak en zaterdag die van predictor. zaterdag en zondag hebben wij feest in ons huis, dus lastig het te verbergen als iedereen aan de alcohol gaat en ik niet..
Alle zwangeren van harte gefeliciteerd Ik kan me ook bij jullie voegen denk ik want mijn test was net ook positief en meteen na 1 minuut was er al een streepje . Ik kan het niet geloven en weet gewoon even geen raad met mezelf..... Dit is de test:
@SOfietje: de mijne zag er vanochtend het zelfde uit. kan alleen een foto maken mn tel, mijn echte camera kon niet tegen water..
Weet gewoon even niet wat ik met mezelf aan moet. Mijn vriend komt pas vanaaf tussen 21.30 en 22 uur thuis. Ik denk dat ik iets leuks ga kopen en hem ga verassen daarmee. Het is ongelooflijk en dat op mijn leeftijd met de pillen die ik nu nog neem en dan ook nog eind mei de diagnose endometriose gekregen en dan in 1 poging gewoon zwanger . Snap er niks van en mijn zusje is gewoon al een dikke 3 jaar bezig om zwanger te worden. Ben nu al aan het denken hoe ik dit in hemelsnaam moet gaan vertellen als het zover is dat we het gaan vertellen? Pfff moet echt even bijkomen van deze schok en even rustig worden. Was dus een innesteling die ik zaterdag en zondag gehad heb. Was ook vreemd want had ik zo nog nooit gehad. Normaal wel last van spotting maar meteen donker en meer bloed dan nu een 3 drupjes roze. En geen pijn wat ik normaal met de endo dus wel heel erg heb. Echt wel leuk en ik moet zeggen dat ik ook wel echt blij ben met een keer positief nieuws na al een dikke 4 jaar gedokter met andere gezondheidsproblemen. Al die tijd moeten wachten en nu ik niet meer wilde en kon wachten is het raak. Hahaha.... Chico dat word voor jou een nieuw fototoestel straks
Thanks Ik zit vandaag op 29 dagen na mijn eerste dag van de laatste menstruatie. Normaal heb ik een cyclus van 28 - 32 dagen en dacht ik ga gewoon toch even testen. Als het goed is ben ik dus 1 maand en 1 dag zwanger nu.